BORBA ZA SVAKOG GOSTA NA JADRANU: Vraća se konkurencija s nižim cijenama, strah od kraha turističke sezone…

Hrvatske turističke agencije ponovo se suočavaju s još jednom teškom turističkom godinom.

  • Ekonomija

  • 08. Jan. 2022  

  • 0

Tako je za Hinu Boris Žgomba, predsjednik Udruge putničkih agencija pri Hrvatskoj gospodarskoj komori (HGK), kazao da se hrvatski turizam u 2022. nada boljim rezultatima nego lani, ali čeka ga borba za svakog gosta zbog najava povratka drugih mediteranskih zemalja s mogućim nižim cijenama od hrvatskih.

“Iza nas su jako loša 2020. i iznenađujuće dobra 2021. godina u odnosu na ono što se očekivalo. Ova godina je neizvjesna dijelom zbog širenja virusa u prvim danima godine, a dijelom zbog očekivanog povratka naših bližih konkurenata na tržište“, rekao je za Novi list Žgomba.

Naime, kazao je da se osim Hrvatske i većina drugih destinacija i zemalja priprema za bolje rezultate, pa i vraćanje prometa na razinu približnu 2019. godini, a prema najavama očekuje se i jačanje avioprometa. Za Hrvatsku to znači da sebi ne može dopustiti visoke skokove cijena kakve je imala u 2021., što je bilo opravdano zbog velike potražnje.

Ali i činjenice da je Hrvatska prošle dvije pandemijske godine uživala određenu povlaštenu poziciju kad je riječ o epidemiološkim uvjetima, a iskoristila je i položaj autodestinacije. No, iz te se pozicije po svemu sudeći izlazi jer se očekuje da će i druge zemlje biti u boljoj epidemiološkoj situaciji nego što su bile lani. A to znači da će borba za svakog gosta biti teža nego ikad.

Što se tiče poslovanja agencija, kazao je da se na njihovo poslovanje bitno odrazio znatno veći broj individualnih turističkih dolazaka tokom pandemije od organiziranih. Stoga poručuje da bi agencijama i u 2022. godini dobro došle mjere očuvanja radnih mjesta, barem do kraja ožujka i početka travnja, kako bi premostile vrijeme do proljeća i početka jačeg turističkog prometa.

Inače, prema podacima Udruženja hrvatskih putničkih agencija (UHPA), agencije, članice UHPA-e su u deset mjeseci 2021. zabilježile pad prometa od oko 70 posto u odnosu na 2019., što je mali oporavak u odnosu na 2020. kad je pad iznosio oko 90 posto. No, to je daleko od oporavka i agencije su i dalje među najteže pogođenim dijelom turističkog sektora, piše Novi list.

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...