AIRPODS SLUŠALICE VIŠE NISU HIT: Vraćamo li se onim klasičnim?

Otkako je Apple 2016. lansirao slušalice s omogućenim Bluetoothom, one su postale neizbježna karakteristika svakodnevnog života: bezbroj ljudi šeta okolo, ćaska, trči i radi s ta dva mala gumba koji vire iz njihovih ušiju.

  • HiTec

  • 25. Jan. 2022  25. Jan. 2022

  • 0

AirPods slušalice su posljednjih godina bile hit, no izgleda da to više nisu, iako ih mnogi i dalje nose, slavne ličnosti baš i ne? AirPods su gotovo neprimjetne, što nekim osobama ne odgovara.

Otkako je Apple 2016. lansirao slušalice s omogućenim Bluetoothom, one su postale neizbježna karakteristika svakodnevnog života: bezbroj ljudi šeta okolo, ćaska, trči i radi s ta dva mala gumba koji vire iz njihovih ušiju.

Ako ste među njima, možda upravo sada razmišljate o kupovini novog para, odnosno verzije 3. generacije koja je lansirana prošlog mjeseca.  Rasprostranjenost AirPod-a čini ih ključnim za Apple-ov posao s nosivim uređajima, koji je ostvario 38,3 milijarde dolara neto prodaje od septembra 2020. do septembra 2021. godine, piše The Wall Streat Journal.

Ukratko, AirPods su postali previše rašireni da bi bili cool. Dakle, možda neizbježno, trendseteri oživljavaju neku drevnu tehnologiju: slušalice sa kablom.

Modne mlade poznate ličnosti, uključujući Bellu Hadid, Lily-Rose Depp i Zoë Kravitz, fotografisane su kako šepure gradom sa običnim slušalicama. Pojavio se Instagram nalog pod nazivom @wireditgirls da dokumentuje ove veze u divljini. A TikTokeri snimaju videozapise koji nude i praktične razloge i više filozofskih opravdanja za ponovno uključivanje.

Na praktičnom nivou, cijena je ključna. Dok se AirPods kreću od 129 dolara za najosnovniji model 2. generacije do 179 dolara za novu verziju 3. generacije do 549 dolara za AirPods Max, Apple slušalice sa kablom koštaju samo 19 dolara, a one drugih brendova mogu koštati čak i manje.

Za neorganizirane tipove, slušalice sa kablom lakše je pratiti i ne moraju se puniti. Osim toga, neki ljudi imaju nejasne, pseudonaučne primjedbe na "zračenje" koje povezuju s bežičnim modulima. Biz Sherbert, stručnjak za kulturu u kreativnoj agenciji Digital Fairy koja se bavi kulturom mladih, ispričao je TikTok video na slušalicama sa kablom.

„Čini se da su ljudi veoma zabrinuti zbog potencijalnog Bluetooth zračenja koje dolazi iz AirPods uređaja“, zaključila je ona na osnovu komentara na snimku. (Dok Bluetooth slušalice emituju nejonizujuće zračenje, Uprava za hranu i lijekove trenutno smatra da su bezopasne za ljude)

Kabel takođe projektuje faktor „ne možeš da sjediš sa mnom“ koji neki ljudi smatraju privlačnim. Dok se AirPods suptilno uklapaju u vaš izgled, čineći da barem izgledate dostupni vanjskom svijetu, slušalice sa kablom odvajaju vas od drugih.

Natalia Christina, direktorica strategije i brenda za Digital Fairy, rekla je da to doprinosi njihovoj privlačnosti. "To daje prizvuk 'ne uznemiravaj'", objasnila je. “Dakle, to je nekako podsvjesno povezano s tom grubom estetikom, gdje se radi o neraspoloženju i podizanju te fizičke barijere.”

Naravno, neki ljudi nikada nisu prešli na AirPods, a drugi su prihvatili slušalice sa kablom iz nasumičnih razloga, kao što je privremeni gubitak jednog AirPod-a (događa se i najboljima od nas).

AirPods su gotovo neprimjetne, što nekim osobama ne odgovara. Žele jasno poručiti ljudima oko sebe da ne žele pričati, a u tome će im najbolje pomoći klasične slušalice s kablom. Sherbert govori kako je ovo neka vrsta fizičke barijere između ljudi i svijeta oko njih.

Kada je Liana Satenstein, novinarka na Vogue.com, prvi put pohvalila Bellu Hadid 2019. zbog njene "čudno luksuzne" upotrebe slušalica sa kablom, svijet nije bio baš spreman da to prihvati kao trend. Na viralnoj Twitter temi ljudi su tada osudili koncept da žice mogu "ući" ili "izaći" iz mode.

Ali kako nešto što mnogi ljudi nose svaki dan da ne postane dio ciklusa trendova? 

Kao dokaz estetizacije vrpce, ovog septembra pop zvijezda Dua Lipa objavila je na Instagramu fotografiju na kojoj nosi ogrlicu napravljenu od žičanih slušalica. Dizajniran od strane dizajnerice nakita i umjetnice Corrine Goutos (i sada rasprodan), njegovi materijali su navedeni na internet-stranici njenog brenda kao: "zastarjele slušalice, kubni cirkonij, aluminij." Možda ipak nije tako zastarjelo.

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...