UZBUNA NA JADRANU: Je li turistička sezona u Dalmaciji ugrožena zbog slabe…

Fain ističe da će sve ovisiti o njima samima, koliko će se paziti, koliko će biti odgovorni, koliko će se i turistički djelatnici, ali i svi ostali građani vakcinisati.

  • Ekonomija

  • 08. Feb. 2022  08. Feb. 2022

  • 3

"Optimizam daje to što je postotak bookinga koji se već sada realizira u vrlo dobrom trendu, iako smo svjesni da se on može i otkazati, ovisno o situaciji koju ćemo imati, međutim, za sada imamo još kredit koji smo stekli i u 2020. i u 2021., što su naši gosti očigledno prepoznali", rekao je direktor Turističke zajednice Istarske županije Denis Ivošević u HTV-ovom Dnevniku.

Na pitanje kako se Hrvatska s vakcinacijom od 57% može mjeriti i takmičiti na tržištu sa svojim glavnim konkurentima na Mediteranu, čelnik Udruge putničkih agencija Tomislav Fain je rekao da je to ono što budi strah ususret sezoni.

"Ako će se gledati ECDC karta, a znamo da je jedan od segmenata procijepljenost, sigurno će Hrvatska lošije stajati. Ako budemo imali manji broj zaraženih, možemo na kraju završiti u crvenom i samim time ugroziti sezonu", dodao je, javlja HRT.

Fain ističe da će sve ovisiti o njima samima, koliko će se paziti, koliko će biti odgovorni, koliko će se i turistički djelatnici, ali i svi ostali građani vakcinisati.

Kada se gleda evropska Covid-karta, cijela hrvatska obala je jedna cjelina, unatoč tome što je među županijama razlika u vakcinisanosti. Ivošević je rekao da bi voljeli da cijela obala ima istu stopu vakcinisanosti i da se ne rade razlike, no očito je da se neke regije znaju bolje organizirati, što je ključ uspjeha.

"Ako usporedimo godinu koja je pred nama i 2020. ili 2021., tada nismo ni znali kako se trebamo pripremiti i što će se vrednovati, pogotovo u 2020. U 2021. je bilo nešto bolje, znali smo što moramo činiti, pa smo izvukli dobar rezultat. Sada znamo da nam je uvjet da procijepljenost mora biti na puno većoj razini, ako ne promijenimo našu boju na puno nježnije nijanse od ove tamnocrvene, znamo što nam je činiti. Trebamo se organizirati i iskoristiti sve ono što će nam se ponuditi u ovoj, nadam se uspješnoj turističkoj godini", dodao je.

Lani su se u Hrvatskoj promovirali pod sloganom "Stay safe in Croatia", neki hoteli su se također reklamirali da su svi njihovi djelatnici vakcinisati, Fain je rekao da će teško, ako ostane ovakva situacija, ako ostanu u tamnocrvenom ili crvenom, sigurno je da se neće moći promovirati kao sigurna destinacija od COVID-19.

"Ono što je sigurno, naši konkurenti na Mediteranu će iskoristiti taj negativni PR, plasirati ga na naša emitivna tržišta i tako pokušati te goste koji su odlučili ili već napravili neku predrezervaciju u Hrvatskoj, odvući u svoju destinaciju", dodao je.

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 3

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...