I MARIĆ OMASTIO BRK: Ovo je popis medija u Srbiji kojima je Vučićev SNS pred izbore dao čak 6 miliona eura

Zna se koja je ciljna grupa koju medij prate i baš tamo se „gađa“.

  • Regija

  • 10. Jun. 2022  10. Jun. 2022

  • 0

list Danas je pisao o tome da je u predizborne svrhe od predsjednika Srbije najviše inkasirala televizija Pink sa 1,5 miliona eura, a od štampanih medija najviše su prihodovali Kurir i Informer, a potom i ostali tabloidi.

Potpredsjednik UNS-a Slobodan Ćirić ističe za Danas da govoriti o novcu nije zahvalno.

– Ogromnoj većini ovog nesrećnog naroda i sto evra je mnogo, dok je jednom malom delu ovog naroda i milion evra malo. Bilo bi logično da svaka politička stranka u kampanji posmatra medijsku scenu kao celinu i da svoj novac raspodeli tako da se njen glas čuje u svim porama društva, ali ovde odavno nije tako – ukazuje Ćirić.

On dodaje da se ovde zna koja ciljna grupa koji medij prati šta i baš tamo se „gađa“.

– Ne gubi se vreme za traženje podrške tamo gde je neće biti. Ovde se, izgleda, unapred i zna „ko za koga radi“ u medijskoj branši i, u skladu s tim, raspodeljuje se novac u kampanji, pri čemu, po svemu sudeći, ukoliko su podaci koje ste preneli tačni, novac dat u kampanji verovatno podrazumeva i mimo kampanje medijsku blagonaklonost onih kojima je dat…Trebalo bi, međutim, imati u vidu da ničija nije gorela do zore. Mada, u Srbiji je uvek bilo na pretek medija koji radije služe vlasti nego profesiji – naglašava on.

Sličnog mišljenja je i glavni i odgovorni urednik Cenzolovke Perica Gunjić.

– Predsednik se odužuje vlasnicima medija koji su pod njegovom kontrolom i javnom servisu, ovo je više mali znak pažnje onima koji se ističu u propagandi i obračunima sa njegovim političkim protivnicima. Nije tu samo bahato to što se troše ogromne pare u zemlji u kojoj toliko ljudi živi ispod granice siromaštva, već i činjenica da Vučić nije nikome od njih morao ni dinara da plati – oni sami za njega vode kampanje non-stop, 365 dana godišnje, i to mnogo brutalnije od propagadnih poruka koje je slao Vučić u oglasima koje je platio – ukazuje Gunjić.

Nakon Pinka koji je najviše zaradio od Vučićeve predizborne kampanje, slijede RTS sa 662.000 eura i TV Prva sa 651.000 eura. Uz agenciju Media advertizing, B92, Happy TV, Studio B i TV Kurir, televizijama je za Vučićevu kampanju uplaćeno oko četiri miliona eura, dok je štampanim medijima – Kuriru, Informeru, Srpskom telegrafu, Blicu i listu Alo, ukupno uplaćeno 422.000 eura.

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...