Regija
KUHA U SRBIJI: „Vučić mora odmah da podnese ostavku. Ovo je slom spoljne politike Srbije..."
16. Apr. 20243
Zna se koja je ciljna grupa koju medij prate i baš tamo se „gađa“.
Regija
10. Jun. 2022 10. Jun. 2022
0
list Danas je pisao o tome da je u predizborne svrhe od predsjednika Srbije najviše inkasirala televizija Pink sa 1,5 miliona eura, a od štampanih medija najviše su prihodovali Kurir i Informer, a potom i ostali tabloidi.
Potpredsjednik UNS-a Slobodan Ćirić ističe za Danas da govoriti o novcu nije zahvalno.
– Ogromnoj većini ovog nesrećnog naroda i sto evra je mnogo, dok je jednom malom delu ovog naroda i milion evra malo. Bilo bi logično da svaka politička stranka u kampanji posmatra medijsku scenu kao celinu i da svoj novac raspodeli tako da se njen glas čuje u svim porama društva, ali ovde odavno nije tako – ukazuje Ćirić.
On dodaje da se ovde zna koja ciljna grupa koji medij prati šta i baš tamo se „gađa“.
– Ne gubi se vreme za traženje podrške tamo gde je neće biti. Ovde se, izgleda, unapred i zna „ko za koga radi“ u medijskoj branši i, u skladu s tim, raspodeljuje se novac u kampanji, pri čemu, po svemu sudeći, ukoliko su podaci koje ste preneli tačni, novac dat u kampanji verovatno podrazumeva i mimo kampanje medijsku blagonaklonost onih kojima je dat…Trebalo bi, međutim, imati u vidu da ničija nije gorela do zore. Mada, u Srbiji je uvek bilo na pretek medija koji radije služe vlasti nego profesiji – naglašava on.
Sličnog mišljenja je i glavni i odgovorni urednik Cenzolovke Perica Gunjić.
– Predsednik se odužuje vlasnicima medija koji su pod njegovom kontrolom i javnom servisu, ovo je više mali znak pažnje onima koji se ističu u propagandi i obračunima sa njegovim političkim protivnicima. Nije tu samo bahato to što se troše ogromne pare u zemlji u kojoj toliko ljudi živi ispod granice siromaštva, već i činjenica da Vučić nije nikome od njih morao ni dinara da plati – oni sami za njega vode kampanje non-stop, 365 dana godišnje, i to mnogo brutalnije od propagadnih poruka koje je slao Vučić u oglasima koje je platio – ukazuje Gunjić.
Nakon Pinka koji je najviše zaradio od Vučićeve predizborne kampanje, slijede RTS sa 662.000 eura i TV Prva sa 651.000 eura. Uz agenciju Media advertizing, B92, Happy TV, Studio B i TV Kurir, televizijama je za Vučićevu kampanju uplaćeno oko četiri miliona eura, dok je štampanim medijima – Kuriru, Informeru, Srpskom telegrafu, Blicu i listu Alo, ukupno uplaćeno 422.000 eura.
Regija
KUHA U SRBIJI: „Vučić mora odmah da podnese ostavku. Ovo je slom spoljne politike Srbije..."
16. Apr. 20243
Vijesti
ŠOK U SRBIJI: Oglasio se Aleksandar Vučić -"Djevojčica Danka je ubijena, trenutno..."
04. Apr. 2024
Regija
TAKO SE TO RADI U VUČIĆEVOJ SRBIJI: Kada odvratno, klevetnički i lažno postane istinito, ali ništa nije slučajno...
01. Apr. 20244
Regija
DRAMATIČNO NA KOSOVU: Albin Kurti objavio video – Ovo je nedavno najavio predsjednik Srbije Aleksandar Vučić…
22. Mar. 20241
Jeste li znali
MUDRI JAPANCI: Ove namirnice pomažu mozgu koji stari, a nisu dio mediteranske prehrane
Prije 15 min0
Kultura
SARADNJA BiH I UNESCO-a: Nominacija Vjetrenice i sevdalinke među prioritetima
Prije 18 min0
Svijet
VIŠE RANJENIH: U novim izraelskim bombardovanjima Gaze ubijeno najmanje devet osoba
Prije 22 min0
Ekonomija
ODLAZE LI BANKOMATI U PROŠLOST: Uveden novi sistem isplate
Prije 27 min0
Regija
TOTALNI POTOP: Sad je jasno koja je stranka najveći gubitnik izbora u Hrvatskoj
17. Apr. 20240
Regija
PORAZ SRPSKE DIPLOMATIJE: Skupština Vijeća Evrope podržala članstvo Kosova
16. Apr. 202414
Regija
ODUŠEVLJENJE U PRIŠTINI, BIJES U BEOGRADU: „Odličan dan za Kosovo, preostaje još samo…“
17. Apr. 20241
Regija
IZUZETA I DOKUMENTACIJA: Specijalci uhapsili direktoricu Agencije za sprečavanje korupcije, pretresli i njen službeni BMW
17. Apr. 20240
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.