Ekonomija
DALEKO SMO MI OD EVROPE: Koliko kilometara autoputa ima Bosna i Hercegovina?
17. Mar. 20240
Autoceste FBiH objavile su tender za izvođača radova za izgradnju dionice Mostar sjever - Mostar jug.
Vijesti
15. Jul. 2022 15. Jul. 2022
0
Autoceste FBiH objavile su tender za izvođača radova za izgradnju dionice Mostar sjever - Mostar jug.
Javno preduzeće Autoceste FBiH objavilo je danas Poziv za pretkvalifikaciju za izgradnju autoceste na Koridoru 5C, dionica Mostar sjever - Mostar jug. Rok za predaju ponuda za Poziv za pretkvalifikaciju je 13. septembra 2022. godine.
"Objavom ovog tendera u predviđenom i najavljenom roku potvrdili smo spremnost da gradimo velike projekte koji su pred nama. U proteklih četiri mjeseci urađen je značajan posao zahvaljujući saradnji i angažmanu Vlade FBiH, resornog ministarstva i JP Autoceste FBiH, kao investitora projekta. Izgradnjom dionice Mostar sjever - Mostar jug ostvarit će se puna prometna funkcionalnost autoceste kroz Hercegovinu od Mostara sjever pa sve do graničnog prijelaza Bijača", kazao je Elmedin Voloder, direktor JP Autoceste FBiH.
Dionica za koju je objavljen tender (Foto: Autoceste FBiH)
Projekat izgradnje dionice Mostar sjever - Mostar jug vrijedan je 350 miliona eura. Planira se finansirati iz sredstava osiguranih kod Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD), komercijalnih banaka, bespovratnih sredstava Evropske unije i vlastitih sredstava.
Dužina dionice je 14,2 kilometara. Prema idejnom projektu planirana je izgradnja petlje Mostar sjever sa bočnim naplatnim mjestom, pet tunela ukupne dužine oko šest kilometara i deset vijadukata/mostova ukupne dužine oko dva kilometra. Dužina otvorene trase je oko šest kilometra.
Početak izvođenja radova po planu bi trebao biti u prvoj polovini 2023., a rok za završetak je tri godine.
Sa dva velika infrastrukturna projekta kao što su tunel Prenj i Mostar sjever - Mostar jug prostor Bosne i Hercegovine bit će u potpunosti povezan sa evropskim cestovnim koridorima, na sjeveru sa koridorom X, a na jugu sa jadransko-jonskom autocestom, što će donijeti direktnu korist za cijelo društvo kroz razvoj područja kojima prolazi, privrednu zajednicu, ali i turistički potencijali.
Ekonomija
DALEKO SMO MI OD EVROPE: Koliko kilometara autoputa ima Bosna i Hercegovina?
17. Mar. 20240
Ekonomija
NASTAVLJENA GRADNJA VEOMA VAŽNE DIONICE: Od Sarajeva do Tešnja uskoro za sat vremena (VIDEO)
10. Mar. 20241
Ekonomija
CESTA OD STRATEŠKOG ZNAČAJA ZA BOSNU I HERCEGOVINU: Na proljeće počinje izgradnja autoceste od Mostara do Čapljine, evo kada bi trebala biti završena
01. Mar. 20241
Ekonomija
I TO DA DOČEKAMO: Nastavljaju se radovi na Koridoru 5C, milionski iznos granta
27. Feb. 20240
Svijet
UPRKOS TEŠKIM USLOVIMA RATA: Brojni Palestinci na ruševinama džamije u Gazi klanjali džuma-namaz
Prije 6 min0
Mini market
OVO JE ZA ZATVORA: Pogledajte kako samo godinu dana nakon izgradnje izgleda teniski kompleks u Banjoj Luci (FOTO, VIDEO)
Prije 18 min0
Ekonomija
"TRENUTNO NISMO NI NA 50 POSTO POTREBNE PROIZVODNJE": Lakić se sastao sa menadžmentom Rudnika uglja Kreka i predstavnicima "Elektroprivrede BiH"
Prije 29 min0
Politika
BIVŠI VISOKI PREDSTAVNIK ZALEDIO DODIKA: "Milorade, stigao si do kraja, strpljenje Zapada je iscrpljeno!"
Prije 37 min0
Vijesti
DRAMA U SARAJEVU: Specijalci upali u kuće Elmedina Karišika i Seida Hadžibajrića. Karišik u Sky aplikaciji govorio o financiranju NiP-a...
28. Mar. 20242
Vijesti
UDAR KAKAV SE NE PAMTI: Na meti sankcija jedna od najvećih kompanija u RS-u, ugrožene hiljade radnika i njihove porodice
28. Mar. 20246
Vijesti
SKANDAL NA SKUPŠTINI REPUBLIKE SRPSKE: Dodik otkrio Vukanoviću da je praćen, pa citirao tajni izvještaj o njegovim susretima u Sarajevu sa bošnjačkim i američkim "obavještajcima"
Prije 18h2
Vijesti
DODIK POSTAVIO TEŠKE ULTIMATUME: "Ukoliko se ovo ne desi, na vaskršnjem saboru proglasiti da su Bošnjaci prekršili Dejtonski sporazum i reći da Srbija...
28. Mar. 202415
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.