Politika
TUNEL NADE U FEDERACIJI BiH: Para nema, više kopaju policajci nego građevinci
22. Feb. 20250
Javno preduzeće Autoceste Federacije Bosne i Hercegovine potpisalo je danas ugovor za nastavak izgradnje tunela Hranjen sa izvođačem, firmom EURO-ASFALT d.o.o. Sarajevo.
Vijesti
29. Jul. 2022
0
Javno preduzeće Autoceste Federacije Bosne i Hercegovine potpisalo je danas ugovor za nastavak izgradnje tunela Hranjen sa izvođačem, firmom EURO-ASFALT d.o.o. Sarajevo.
Za Ugovor koji je vrijedan 39.388.871,41 KM sa uračunatim PDV-om, sredstva je obezbijedila Vlada Federacije BiH iz Budžeta prema Programu utroška dijela sredstava „Kapitalni transferi javnim preduzećima -Transfer za izgradnju autocesta u brzih cesta“.
Potpisivanje ovog ugovora prošle sedmice je najavio direktor JP Autoceste FBiH Elmedin Voloder, koji je rekao da su pri kraju pregovori za obezbjeđenje svih neophodnih sredstava za dovšetak tunela i izgradnju pristupnih cesta i kompletne infrastrukture, čijom izgradnjom će tunel biti potpuno funkcionalan i pušten u promet.
- Opredjeljenje Vlade FBiH i ovog menadžmenta Autocesta FBiH je završetak projekta i puštanje tunela u promet. Nakon što tunel bude u funkciji, Istočna Bosna i susjedni dijelovi Srbije, bit će znatno bliže Sarajevu i ostalim mjestima u Bosni. Svi korisnici imat će direktnu korist od izgradnje tunela jer će se vrijeme putovanja značajno skratiti– rekao je Voloder, saopćeno je iz JP Autoceste FBiH.
Tunel Hranjen je projekat od posebnog značaja za Federaciju BiH. Za iznos odobrenih sredstava nastavit će se iskop i ugradnja primarne podgrade u glavnoj i servisnoj tunelskoj cijevi sa južne/izlazne strane kao i ugradnja dijela sekundarne tunelske obloge sa obje strane tunela Hranjen (sjeverne/ulazne i južne/izlazne strane).
Izgradnja ovog najzahtjevnijeg dijela brze cesta Prača – Goražde, sastoji se od dvije cijevi, dužine od 5,5 kilometara. Jedna će biti namjenjena za saobraćaj motornih vozila i kroz nju će prolaziti dvije saobraćajne trake, za svaki smjer po jedna. Druga cijev će biti servisna i koristit će se za održavanje tunela, kao i za slučaj eventualnih nesreća u tunelu.
Strategija JP Autoceste FBiH je izgradnja mreže brzih cesta kroz Federaciju BiH. Tunel Hranjen se uz podršku Vlade Federacije nastavlja graditi, a rok za završetak ovog ugovora je 12 mjeseci. U ovoj godini je započeta i izgradnja brze ceste Vitez - Nević polje, a početkom naredne godine planiran je početak izgradnje brze ceste Bihać - Cazin- Velika Kladuša - Republika Hrvatska kao i brze ceste Mostar - Široki -Grude- granica RH.
Politika
TUNEL NADE U FEDERACIJI BiH: Para nema, više kopaju policajci nego građevinci
22. Feb. 20250
Ekonomija
IMA I DRUGIH RUDA KOJE MOGU RAZVITI GRAD: Za investiciju vodovoda iz tunela Hranjen do Goražda potrebno još 3,5 miliona KM
04. Feb. 20240
Ekonomija
TUNEL KOJI MIJENJA SVE: Spajanje sa istokom BiH velika šansa za poljoprivrednike...
18. Sep. 20230
Ekonomija
DOBRA VIJEST IZ AUTOCESTA FBiH: Kreće investicija od 123 miliona maraka za završetak izgradnje tunela Hranjen
26. Maj 20230
Svijet
BERNIE SANDERS PROVOCIRA TRUMPA: "Hvala vam predsjedniče!"
Prije 4h0
Politika
MOSTARSKI NOVINAR ALIJA BEHRAM: Braća po podjeli, Dodik i Čović, neće odustati!
Prije 4h0
Evropa
ŠOKANTNA OBJAVA UKRAJINACA: "Isporučeno nam je 120 hiljada neispravnih minobacačkih granata!"
Prije 4h0
Sport
HAALAND OSTAO BEZ RIJEČI: "Ovaj tip je NEVJEROVATAN!"
Prije 4h0
Vijesti
ŠTA SE DOGAĐA U REPUBLICI SRPSKOJ: Taktička vježba specijalne jedinice MUP-a RS, obavijest građanima...
29. Apr. 20250
Vijesti
DA LI JE OVO ODOBRIO DODIK: SIPA započela operativnu akciju "Istok Dil 2" na području Bijeljine...
29. Apr. 20250
Vijesti
SPAŠAVAJ SE KO MOŽE: Ovo je razlog zbog kojeg je Željka Cvijanović dobila vizu za ulazak u Sjedinjene Američke Države...
28. Apr. 20250
Vijesti
PUKLA DODIKOVA BLOKADA: Ministrica lokalne uprave i samouprave Republike Srpske odazvala se na poziv Tužilaštva BiH...
28. Apr. 20250
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.