TAKVA SU PRAVILA: Heinz mora mijenjati boce kečapa zbog smrti kraljice

U slučaju Heinz kečapa ovaj je simbol bio prikazan na vrhu i prednjoj strani njegovih boca.

  • Jeste li znali

  • 13. Sep. 2022  13. Sep. 2022

  • 0

Heinz je prisiljen promijeniti dizajn svojih kultnih boca kečapa nakon smrti kraljice Elizabete II.

Proizvođač kečapa je među 800 brendova hrane i pića koji sada moraju ukloniti natpise “Kraljevsko jamstvo” s proizvoda.

Kraljevsko jamstvo je dokument koji kompaniji dopušta korištenje kraljevskog grba na proizvodima i u marketingu u zamjenu za opskrbu robom i uslugama kraljevske obitelji.

Kultni artikli poput Heinz kečapa, čaja Twinings i šampanjca Bollinger morat će maknuti grb pokojnog monarha.

Prepoznatljiva slika kraljevskog grba prikazuje lava Engleske, jednoroga Škotske i štit podijeljen na četiri dijela iza kojeg slijede riječi “po dogovoru s Njezinim Veličanstvom Kraljicom”.

U slučaju Heinz kečapa ovaj je simbol bio prikazan na vrhu i prednjoj strani njegovih boca prodanih u Ujedinjenom Kraljevstvu.

Prema Udruzi nositelja kraljevskih naloga (RWHA), nalozi su postali nevažeći kada je kraljica umrla.

Brendovi ih sada moraju ukloniti i ponovno podnijeti zahtjev kralju Charlesu III i dokazati da kraljevsko kućanstvo redovito koristi njihove proizvode.

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...