PROIZVEDEN U VOGOŠĆI DAVNE 1979. GODINE: Evo gdje se nalazi najočuvanijI Golf 'kec' (FOTO)

Cijeli svoj vijek ovaj je auto bio u vlasništvu jedne osobe iz Velike Gorice kraj Zagreba, međutim prije koju godinu je postao vlasništvom Grada jer iza vlasnika nije ostalo nasljednika.

  • Auto

  • 30. Sep. 2022  30. Sep. 2022

  • 0

Vjerovatno je prva stvar koju ste pomislili gledajući fotografije ovog zelenog Golfa "Jedinice" bila -  "kako je neko lijepo restaurirao ovaj auto do detalja."

Volkswagen Golf 1 JL s fotografija, proizveden sada već daleke 1979. godine s 43 godine na leđima nije restauriran i tako vraćen u život, već je potpuno originalan od poda do krova, kao i prvog dana!

Zvuči nevjerovatno, no kada smo čuli da u Čakovcu postoji originalni Volkswagen Golf "Jedinica" u stanju "novo", nismo dugo čekali kako bismo se uputili na sjever Hrvatske i potražili vlasnika kako bi doznali sve detalje oko njegovog, vjerovatno i najsačuvanijeg originalnog VW Golfa 1 na ovim prostorima, a vjerovatno i šire, piše Zvonimir Jurčić za Autoklub.

A kakav je i danas, takav je i prije 43 godine sišao s TAS-ovih traka u Vogošći u BiH, gdje su se u bivšoj državi, temeljem ugovora iz 1969. godine o poslovno-tehničkoj saradnji između domaćeg UNIS-a i Volkswagena (51/49 posto vlasništva), godinama sklapali brojni Volkswagen modeli. Zanimljiva je i sama priča oko ovog Golfa 1 koji je zapravo i svojevrsni domaći "barn find".

GARAŽA I MALA KILOMETRAŽA

Naime, cijeli svoj vijek ovaj je auto bio u vlasništvu jedne osobe iz Velike Gorice kraj Zagreba, međutim prije koju godinu je postao vlasništvom Grada jer iza vlasnika nije ostalo nasljednika, nakon čega je auto ponuđen na aukciji. Ubrzo je "prašnjavi stari zeleni Golf" stigao kod sadašnjeg vlasnika Karla Novaka u Čakovec, mladog, ali osvjedočenog ljubitelja Volkswagenovih modela, koji mu je dao drugu šansu.

Ali kako sam kaže, nije bilo puno posla oko toga jer je auto bio toliko sačuvan da su umjesto nekih većih zahvata na mehanici ili karoseriji, što bi se i očekivalo kod bilo kojeg vozila starog više od četiri decenije, samo su zamjena svih tekućina, servis motora i temeljiti "detailing" kabine i karoserije, bili dovoljni kako bi ga registrirao i doveo u sadašnje stanje.

image

Screenshot YouTube

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...