Svijet
"POD OPSADOM SMO": Velika operacija Francuske na pacifičkom otoku, sve više mrtvih... (VIDEO)
Prije 5 min0
Riječ je o 14. istraživanju kvaliteta usluga u regiji koje je od 1. juna do 8. jula realizovala Heraklea u saradnji s agencijama za tajnu kupnju iz Bosne i Hercegovine, Crne Gore, Makedonije, Slovenije i Srbije.
Ekonomija
06. Okt. 2022
0
Bosna i Hercegovina je ove godine na prvom mjestu prema kakvoći usluga na prodajnim mjestima među zemljama regiona, pokazalo je istraživanje "Regionalna usluga-GUEST" agencije Heraklea u saradnji s agencijama iz regije.
Riječ je o 14. istraživanju kvaliteta usluga u regiji koje je od 1. juna do 8. jula realizovala Heraklea u saradnji s agencijama za tajnu kupnju iz Bosne i Hercegovine, Crne Gore, Makedonije, Slovenije i Srbije.Tajni kupci mjerili su osnovne elemente dobre, odnosno kvalitetne usluge poput pozdrava, utvrđivanja potreba/želja kupaca, poznavanja proizvoda, nuđenja dodatnog proizvoda, te zahvale na posjeti, prema akronimu engleske riječi GUEST (gost) za Greet, Understand, Explain, Suggest, Thank.
Najbolji rezultat ove godine ostvarila je Bosna i Hercegovina, 87,67 posto, ostvarivši porast za 10,21 posto u odnosu na prošlu godinu.
Na drugom mjestu je Slovenija s rezultatom od 81,03 posto i sa porastom od 5,19 postotnih bodova u odnosu na 2021. godinu, a na trećem Makedonija sa porastom od 7,08 postotnih bodova.
Hrvatska je zajedno sa Crnom Gorom i Srbijom ispod ovogodišnjeg prosjeka koji iznosi 75,29 posto, te je zauzela četvrto mjesto s rezultatom od 72,47 posto.
Na petom mjestu je Crna Gora, sa rezultatom od 71,24 posto, a Srbija je ove godine ostvarila pad od 1,35 postotnih bodova i sa rezultatom od 67,92 posto je na šestom mjestu, te se istaknula s najviše područja za unapređenje.
Kategorija koja je u svih šest zemalja regije ostvarila najbolji ukupni rezultat, kao i prethodnih godina je kategorija poznavanje proizvoda koja je ostvarila najbolji ukupni rezultat od 94,39 posto i bilježi porast od 1,17 postotnih bodova u odnosu na prethodnu godinu.
Najlošije rangirana kategorija, kao i prethodnih godina, je nuđenje dodatnog proizvoda, koja je ostvarila rezultat od samo 48,38 posto, iako je zabilježila najveći rast u odnosu na prethodnu godinu za 12,84 postotnih bodova.
Posmatrano po djelatnostima, istraživanje je pokazalo da se i ove godine najviše istaknula auto-industrija s rezultatom od 84,42 posto, iako s najvećim padom kvaliteta usluga za 7,25 postotnih bodova u odnosu na prošlu godinu.
Maloprodaja se, već niz godina za redom, ističe kao djelatnost s najviše područja za unapređenje, a ove godine je ostvarila rezultat od 70,70 posto, te pad u kvalitetu usluge u odnosu na prethodnu godinu, za 2,36 postotnih bodova. Pad u odnosu na prethodnu godinu zabilježen je još i kod uslužnih djelatnosti za 0,19 postotna boda, na 81,50 posto.
Najveći porast, za 5,37 postotnih bodova, na 75,49 posto, zabilježen je kod banaka.
Svijet
"POD OPSADOM SMO": Velika operacija Francuske na pacifičkom otoku, sve više mrtvih... (VIDEO)
Prije 5 min0
Ekonomija
SLOVENCI BACILI OKO NA KONKURENTA: NLB planira preuzeti Addiko banku
Prije 20 min0
Sport
SPUŠTENA ZAVJESA NA JOŠ JEDNU SEZONU PREMIERSHIPA: Manchester City ispisao historiju četvrtom titulom u nizu (FOTO, VIDEO)
Prije 21 min0
Regija
MILOŠ ĐURIČKOVIĆ O AMANDMANIMA NA REZOLUCIJU O SREBRENICI: "Za Ministarstvo vanjskih poslova ovo ostaje velika sramota"
Prije 41 min0
Ekonomija
VLADA HNK DALA KONCESIJE: Osuđeni biznismen gradi 20 solarnih elektrana kod Stoca
Prije 21h0
Ekonomija
EKONOMSKO ČUDO U PREDGRAĐU SARAJEVA: Općina Ilidža po fiskalnom prometu ispred Banja Luke, Tuzle, Mostara, Zenice...
17. Maj 20242
Ekonomija
K'O MINUS I PLUS: Željeznice RS prošlu godinu završile sa gubitkom od 41 milion, a Željeznice FBIH...
18. Maj 20241
Ekonomija
HELEZ U RODNOM GRADU: Fabrika Binas ima potpisane ugovore od 100 miliona KM, planirano zapošljavanje još...
17. Maj 20242
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.