Vijesti
SABINA ĆUDIĆ TVRDI DA OVO NIJE DODIKOVA POBJEDA: "Tri primarna cilja američkih pregovora su postignuta..."
Prije 12 min0
Hastings je do sada dužnost izvršnog direktora obavljao zajedno s dugogodišnjim suradnikom Tedom Sarandosom koji će je sada dijeliti s dosadašnjim glavnim poslovnim direktorom Gregom Petersom
HiTec
20. Jan. 2023 20. Jan. 2023
0
Suosnivač Netflixa Reed Hastings odstupio je s mjesta izvršnog direktora tvrtke koja je uzdrmala Hollywood prikazivanjem filmova i TV serija online, ali se u prošloj godini suočila s problemima naplate sadržaja i padom broja gledatelja.
Hastings je do sada dužnost izvršnog direktora obavljao zajedno s dugogodišnjim suradnikom Tedom Sarandosom koji će je sada dijeliti s dosadašnjim glavnim poslovnim direktorom Gregom Petersom. Peters i Sarandos promaknuti su u julu 2020., u vrlo izazovnom razdoblju za kompaniju.
"Bilo je to vatreno krštenje, zbog covida i izazova unutar našeg poslovanja", rekao je Hastings koji će sada obavljati dužnost predsjednika upravnog odbora.
Hastings je ostavku podnio paralelno s objavom poslovnog izvještaja za četvrto prošlogodišnje tromjesečje koje je pokazalo povećanje broja pretplatnika za 7.66 miliona zahvaljujući serijama Harry & Meghan i Wednesday.
U prvoj polovici prošle godine Netflix je gubio pretplatnike, čiji se broj ponovo povećao od srpnja do prosinca, ali slabije nego u prethodnim godinama. Na kraju prošle godine tvrtka je imala 231 milion pretplatnika, za 4.5 posto više nego na kraju 2021. godine.
U posljednja tri prošlogodišnja mjeseca neto dobit Netflixa gotovo se istopila u usporedbi s istim razdobljem 2021., kliznuvši sa 607 miliona na samo 55 miliona dolara. Prihod je porastao 1.9 posto, na 7.85 milijardi dolara.
"Godina 2022. bila je teška, s problematičnim početkom, ali boljim završetkom. Vjerujemo da smo zacrtali jasan put koji bi nam trebao pomoći da ponovo povećamo prihod", objavio je Netflix u kvartalnom pismu dioničarima. Kako bi potaknuo rast, Netflix je u novembru u 12 zemalja uveo jeftiniju opciju, poduprtu oglasima. Također je najavio mjere koje bi trebale spriječiti dijeljenje lozinki.
Tvrtka se sučeljava s ograničenom potrošnjom potrošača i konkurencijom kompanija poput Walt Disneya, Amazon.coma i drugih koji troše milijarde dolara na produkciju TV serija misija i filmova za online publiku.
(Index.hr)
Vijesti
SABINA ĆUDIĆ TVRDI DA OVO NIJE DODIKOVA POBJEDA: "Tri primarna cilja američkih pregovora su postignuta..."
Prije 12 min0
Politika
VUKANOVIĆ O UKIDANJU AMERIČKIH SANKCIJA DODIKU: Vrijeme će pokazati šta je izdao
Prije 15 min0
Sport
ČLAN DRUGE LIGE FBiH - GRUPA JUG ELIMINISAO BANJALUČKI "BORAC" IZ KUPA BiH: Briljirao bivši golman "Veleža"
Prije 24 min0
Politika
RADOVAN KOVAČEVIĆ LIKUJE: "Vrijeme pravde dolazi za Republiku Srpsku"
Prije 29 min0
HiTec
KINA TESTIRA NAJBRŽI VOZ NA SVIJETU: Brz skoro kao avion (VIDEO)
26. Okt. 20250
HiTec
BOEING IMA REVOLUCIONARU IDEJU KOJOM PRODUŽUJE ERU BORBENIH HELIKOPTERA: Pazite šta su smislili
26. Okt. 20250
HiTec
AMERIČKI MILIJARDER ISPUNIO OBEĆANJE: Elon Musk pokrenuo Grokipediju, sadržaj je nevjerovatan...
28. Okt. 20250
HiTec
DUGO OČEKIVANA OPCIJA DOSTUPNA JE OD PROŠLOG PETKA: Instagram ima novu funkciju za Reelse, obradovat će vas
27. Okt. 20250
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.