Hronika
U MJESTU ALIŠIĆI: U sudaru automobila koji je vozio Prijedorčanin i kamiona iz Srbije teško povrijeđen......
Prije 16 min0
Hastings je do sada dužnost izvršnog direktora obavljao zajedno s dugogodišnjim suradnikom Tedom Sarandosom koji će je sada dijeliti s dosadašnjim glavnim poslovnim direktorom Gregom Petersom
HiTec
20. Jan. 2023 20. Jan. 2023
0
Suosnivač Netflixa Reed Hastings odstupio je s mjesta izvršnog direktora tvrtke koja je uzdrmala Hollywood prikazivanjem filmova i TV serija online, ali se u prošloj godini suočila s problemima naplate sadržaja i padom broja gledatelja.
Hastings je do sada dužnost izvršnog direktora obavljao zajedno s dugogodišnjim suradnikom Tedom Sarandosom koji će je sada dijeliti s dosadašnjim glavnim poslovnim direktorom Gregom Petersom. Peters i Sarandos promaknuti su u julu 2020., u vrlo izazovnom razdoblju za kompaniju.
"Bilo je to vatreno krštenje, zbog covida i izazova unutar našeg poslovanja", rekao je Hastings koji će sada obavljati dužnost predsjednika upravnog odbora.
Hastings je ostavku podnio paralelno s objavom poslovnog izvještaja za četvrto prošlogodišnje tromjesečje koje je pokazalo povećanje broja pretplatnika za 7.66 miliona zahvaljujući serijama Harry & Meghan i Wednesday.
U prvoj polovici prošle godine Netflix je gubio pretplatnike, čiji se broj ponovo povećao od srpnja do prosinca, ali slabije nego u prethodnim godinama. Na kraju prošle godine tvrtka je imala 231 milion pretplatnika, za 4.5 posto više nego na kraju 2021. godine.
U posljednja tri prošlogodišnja mjeseca neto dobit Netflixa gotovo se istopila u usporedbi s istim razdobljem 2021., kliznuvši sa 607 miliona na samo 55 miliona dolara. Prihod je porastao 1.9 posto, na 7.85 milijardi dolara.
"Godina 2022. bila je teška, s problematičnim početkom, ali boljim završetkom. Vjerujemo da smo zacrtali jasan put koji bi nam trebao pomoći da ponovo povećamo prihod", objavio je Netflix u kvartalnom pismu dioničarima. Kako bi potaknuo rast, Netflix je u novembru u 12 zemalja uveo jeftiniju opciju, poduprtu oglasima. Također je najavio mjere koje bi trebale spriječiti dijeljenje lozinki.
Tvrtka se sučeljava s ograničenom potrošnjom potrošača i konkurencijom kompanija poput Walt Disneya, Amazon.coma i drugih koji troše milijarde dolara na produkciju TV serija misija i filmova za online publiku.
(Index.hr)
Hronika
U MJESTU ALIŠIĆI: U sudaru automobila koji je vozio Prijedorčanin i kamiona iz Srbije teško povrijeđen......
Prije 16 min0
Ekonomija
A HVALILI SU SE DOBROM SEZONOM: U Hrvatskoj manje turista nego prošle godine, pao broj stranih gostiju...
Prije 19 min0
Mini market
JP "CESTE FBiH" I JP "AUTOCESTE FBiH", NERADOM DO PROFITA: Sve vidimo u dva kvadrata i saopćenjima za javnost
Prije 27 min0
Estrada
ŽIKA JAKŠIĆ O DVA POPULARNA TV FORMATA: "Emisija koja je neprikosnoveno vladala dvadeset godina sada je..."
Prije 42 min0
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.