Svijet
VELIKA OČEKIVANJA SU BRZO UTIHNULA: Alonso prodaje mladu zvijezdu Real Madrida?
Prije 20 min0
Budući da je dizajniran kao modularna platforma, Arma II se može prilagoditi različitim vojnim zadacima, a to je prvo tursko vozilo 8x8 opremljeno domaćim motorom.
Šareni svijet
01. Feb. 2023 01. Feb. 2023
3
Vojno vozilo Arma II sa 8x8 pogonom novi je izdanak turske namjenske industrije i uskoro ulazi u serijsku proizvodnju nakon što je prošlo test vožnje na 6.000 kilometara, a riječ je o još jednom u nizu domaćih proizvoda koje su razvili domaći stručnjaci turske odbrambene industrije, javlja Anadolija.
Reporterska ekipa Anadolije zavirila je u impozantnu vojnu jedinicu na osam točkova koju je sa motorom od 720 konjskih snaga razvila turska kompanija Otokar.
Generalni direktor Otokara Serdar Gorguc rekao je da ta kompanija od 1987. godine proizvodi i izvozi vozila sa pogonom 4x4, a da su vlastitim resursima 2006. godine kreirali porodicu vozila Arma, a potom i razvijali modele vodeći računa o rastućim potrebama tržišta.
Otokar je razvio vozila Arma sa pogonima 6x6 i 8x8, a Gorguc je kazao da da su prvu inozemnu prodaju vozila ostvarili 2015. godine. Nedavno je sa trake izašlo 400 komada Arma sa pogonom 8x8 za Ujedinjene Arapske Emirate: “Prije dvije godine smo počeli raditi na novom modelu Arma vozila u skladu s rastućim potrebama, prilagodljivošću mnogim različitim platformama, različitim zadacima, i zahtjevima za većom zaštitom od rastućih prijetnji. Konačno smo došli do vozila koje smo nazvali Arma II.
Gorguc je pojasnio da model Arma II u odnosu na njegove prethodnike razlikuju znatno bolje performanse, a prvenstveno znatno veća nosivost.
“Arma ima osovinsku nosivost do 30 tona, a povećavamo je na 40 tona u Armi II. Stoga pružamo veću zaštitu i od mina i od prijetnji kinetičkom energijom. Imamo veći unutarnji volumen. Imamo drugačiji sistem ovjesa, drugačije osovine. U Armi II korisniku pružamo različite nove opcije, više zaštite i prilagodljivosti većem broju zadataka“, pojasnio je Gorguc.
Arma II, s maksimalnom opterećenom težinom od 40 tona i motorom od 720 KS, omogućuje integraciju teških oružanih sistema i do kalibra 120 milimetara. Upravljački sistem može kontrolirati sve osovine, u tom smislu, svi točkovi su upravljivi.
Budući da je dizajniran kao modularna platforma, Arma II se može prilagoditi različitim zadacima. Osim što se može koristiti kao standardno oklopno borbeno vozilo na kotačima i oklopni transporter za klasu pješadije, u Armu II se mogu integrirati različiti sistemi naoružanja, oprema i razni sistemi.
Arma II, koja ima različite varijante, može poslužiti kao izvidničko vozilo s vozilima za motrenje i prisluškivanje te vozilo za zapovijedanje i kontrolu sa svojim velikim unutarnjim volumenom i sposobnošću vrlo brzog pomaka.
S odgovarajućim podsistemima, Arma II može služiti i u misijama spašavanja na bojnom polju, a s dodatnim volumenom može obavljati razne zadaće i poput održavanja-popravaka i hitne pomoći.
Svijet
VELIKA OČEKIVANJA SU BRZO UTIHNULA: Alonso prodaje mladu zvijezdu Real Madrida?
Prije 20 min0
Vijesti
VARLJIVO LJETO: Danas se u ovim krajevima BiH može očekivati čak i kiša...
Prije 23 min0
Vijesti
VUČIĆ BI SADA NAJRADIJE UDARIO GLAVOM U ZID: "Na protestima je čovjek kojem sam obezbijedio platu od 5.000 eura, odmah sam..."
Prije 6h0
Svijet
"NAŠA BOL NE ZASLJEPLJUJE NAS ZA PATNJU DRUGIH": Palestinci u Gazi protestovali sa slikama ubijene izraelske djece
Prije 6h0
Šareni svijet
SKORO SAT VREMENA BORBE S NEMANI: Iz jezera u BiH izvukli soma od 2 metra i 55 kilograma
Prije 20h0
Šareni svijet
IZRAEL JE, 23. JUNA, NAPAO I NAJOZLOGLAŠENIJI TEHERANSKI ZATVOR: Tamo su bili francuski državljani zbog kojih je...
29. Jun. 20250
Šareni svijet
ŠVICARAC SE NAŠALIO NAKON INCIDENTA: "Sada sam poznat u BiH!" (VIDEO)
28. Jun. 20250
Šareni svijet
U POZNATOM CRNOGORSKOM LJETOVALIŠTU, VODA SE NE PREPORUČUJE ZA PIĆE: Povećana je...
28. Jun. 20250
trenutak ...
Komentari - Ukupno 3
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.