Šareni svijet
ČUDO NEVIĐENO: Kina je izgradila najviši most na svijetu, od prizora zastaje dah...
Prije 21 min0
Kineski TikTok planira u Europi otvoriti još dva podatkovna centra, rekao je u petak viši izvršni direktor, dodavši da će kompanija preseliti podatke europskih korisnika na Stari kontinent.
HiTec
17. Feb. 2023 17. Feb. 2023
0
TikTok pokušava uvjeriti europske vlade i regulatore da su osobni podaci korisnika zaštićeni i da im ne mogu pristupiti ni Komunistička partija Kine ni bilo ko drugi pod utjecajem Pekinga. Aplikacija za dijeljenje kratkih videa u vlasništvu kineskog ByteDancea želi više podataka pohranjivati u Europi, napisao je u objavi na blogu TikTokov generalni direktor za europsko poslovanje Rich Waterworth.
"U poodmakloj smo fazi dovršavanja plana u suradnji s neovisnim pružateljem usluga o drugom podatkovnom centru u Irskoj, na lokaciji najavljenoj prošle godine", rekao je. "Također smo u pregovorima o uspostavi trećeg podatkovnog centra u Europi kako bismo nadopunili planirano poslovanje u Irskoj. Selidba podataka europskih TikTok korisnika počinje ove godine, a bit će nastavljena i u 2024.", objavio je Waterworth.
Tvrtka je u petak također izvijestila da je od avgusta 2022. do januara u EU bilježila u prosjeku 125 milijuna korisnika mjesečno, što znači da podliježe strožim propisima o online, uobličenim u Zakonu o digitalnim uslugama (DSA). Prema tom zakonu, tvrtke s više od 45 milijuna korisnika spadaju u kategoriju vrlo velikih online platformi koja uključuje upravljanje rizikom, vanjsku i neovisnu reviziju, dijeljenje podataka s vlastima i istraživačima i usvajanje kodeksa ponašanja.
Danas je istekao rok u kojem su internetske platforme i tražilice, prema odredbi Europske komisije, morale objaviti podatke o mjesečnom broju aktivnih korisnika. Velike internetske platforme imale su rok od četiri mjeseca da udovolje zahtjevima, uz prijetnju kazne.
Twitter je u četvrtak objavio da u EU u prosjeku ima 100,9 milijuna korisnika mjesečno, prema procjeni u proteklih 45 dana. Alphabet je objavio dva podatka, bazirana na korisničkim računima i na odjavljenim korisnicima, objasnivši da korisnici mogu pristupiti njegovim uslugama kada su prijavljeni na račun i kada su odjavljeni.
Objavili su da je prosječan mjesečni broj prijavljenih korisnika iznosio ukupno 278,6 milijuna na Google Mapsu, 274,6 milijuna na Google Playu, 332 milijuna na Google Searchu, 74,9 milijuna na Shoppingu i 401,7 milijuna na YouTubeu. Početkom tjedna platforma Meta priopćila je da je u EU u drugoj polovini 2022. u prosjeku bilježila 255 milijuna aktivnih korisnika mjesečno na Facebooku i oko 250 milijuna na Instagramu.
(Tportal)
Šareni svijet
ČUDO NEVIĐENO: Kina je izgradila najviši most na svijetu, od prizora zastaje dah...
Prije 21 min0
Svijet
POTPUNI HAOS: "Srušio" se Starlink Elona Muska, drama u Ukrajini, na desetine hiljada prijava problema...
Prije 29 min0
Mini market
DODIKOV POTRČKO UHVAĆEN U LAŽI: "100 puta sam naglasio da govorim o posljednjim održanim izborima..."
Prije 37 min0
Vijesti
ŠTA SE DOGAĐA U MOSTARU: Dragan Čović, nakon sjednice HDZ-a BiH, sazvao sjednicu HNS-a...
Prije 47 min0
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.