Ekonomija
IZ AUTOCESTA FBiH OBJASNILI: "Za tri godine Sarajevo će biti spojeno sa Savom, a za pet s dolinom Neretve"
21. Maj 20231
Na trasi se trenutno izvode radovi na sektorima 2, 4 i 5, dok su uslijed izmjene projektnih rješenja na sektorima 1, 6 i 7 pripremni radovi u toku.
Ekonomija
18. Feb. 2023
0
Na dionici Vranduk – Ponirak koja je ukupne dužine 5,3 kilometara, trenutno se radovi odvijaju na trasi na iskopu i zaštiti kosina. Aktivnosti se provode na svim objektima, kao i na otvorenom dijelu trase za koju je završena projektna dokumentacija. U toku su i radovi na postavljanju elemenata odvodnje.
Radovi na dva mosta Vranduk 1 i Vranduk 2 ukupne dužine 780 metara, te dva vijadukta Koprivna 1 i Crni potok od po 100 metara, završena je izrada konstrukcije objekata, izuzev postavljanja elemenata odvodnje i kolovozne konstrukcije za koje se čeka spajanje sa ostatkom trase, kao i izrada kompletne mreže odvodnje atmosferskih voda sa kolovoza.
Tunel Vranduk je u završnoj fazi izgradnje. U toku su radovi na ugradnji ivičnjaka i priprema za tamponski sloj, te završni radovi na galerijama predusjeka. Ovaj dvocijevni tunel ukupne je dužine 380 metara i radi se prema novoj austrijskoj tunelskoj metodi (NATM).
Na trasi se trenutno izvode radovi na sektorima 2, 4 i 5, dok su uslijed izmjene projektnih rješenja na sektorima 1, 6 i 7 pripremni radovi u toku.
Na gradilištu dionice Vranduk – Ponirak svakodnevno je angažovano oko 250 radnika. Provode se sve neophodne mjere zaštite na radu, kako bi se obezbijedio siguran rad za sve radnike na gradilištu.
Izvođač radova na dionici Vranduk – Ponirak je konzorcij Azvirt L.L.C i Hering d.d. Široki Brijeg.
Nadzor nad izvođenjem radova obavlja konzorcij DRI upravljanje investicijama d.o.o. i Divel d.o.o. Sarajevo.
Sredstva za izgradnju osigurana su putem OPEC Fonda za međunarodni razvoj (OFID).
Najveći opseg posla kada je u pitanju izgradnja autoceste na Koridoru Vc trenutno se izvodi u Zeničko – dobojskom kantonu. U izgradnji su četiri dionice za novih 20 kilometara autoceste na relaciji Zenica – Žepče, čiji se završetak i puštanje u rad kao jedne prometne cjeline očekuje do kraja 2024. godine, saopćeno je iz JP Autoceste FBIH.
Ekonomija
IZ AUTOCESTA FBiH OBJASNILI: "Za tri godine Sarajevo će biti spojeno sa Savom, a za pet s dolinom Neretve"
21. Maj 20231
Ekonomija
JOŠ KRAĆE OD SAVE DO MORA: Projekt vrijedan 300 miliona maraka, pogledajte kako će izgledati dionica autoceste između Žepča i Maglaja na Koridoru 5C...
16. Maj 20230
Ekonomija
OD SARAJEVA DO MOSTARA ZA MANJE OD SAT VREMENA: Radovi na izgradnji najteže dionice na Koridoru 5C
07. Maj 20230
Ekonomija
TRASA POČINJE NAKON JUŽNOG PORTALA TUNELA IVAN: Priprema se izgradnja najteže dionice Ivan - Ovčari na koridoru Vc
20. Apr. 20230
Društvo
MUFTIJSTVO MOSTARSKO O NASILNOM UPADU U DŽAMIJU: "Neviđen i nezapamćen atak na vakufsku imovinu"
Prije 11 min0
Ekonomija
NOVA AKCIJA INSPEKCIJE: Zabranjen uvoz krompira u BiH zbog nedozvoljene količine pesticida
Prije 20 min0
Vijesti
"SB" NA LICU MJESTA: Oružanim snagama BiH uručen donatorski ček NATO-a u vrijednosti od 20.000 eura (FOTO)
Prije 22 min0
Hronika
STRAVA U HRVATSKOJ: U napuštenoj zgradi u centru Zagreba napadnut muškarac, preminuo od povreda nanešenih oštrim predmetom
Prije 29 min0
Ekonomija
MILIONER IZ BOSNE ŠIRI BIZNIS: Nakon niza investicija, sada ulaže 50 miliona maraka u privatnu bolnicu…
Prije 11h1
Ekonomija
KAKO SE URUŠILA BH. PRIVREDA: Srušen posljednji simbol nekadašnjeg industrijskog giganta (VIDEO)
03. Jun. 20232
Ekonomija
TEST ZA DODIKOV REŽIM: Šta RS čeka zbog duga od milijardu maraka?
03. Jun. 20231
Ekonomija
I NA BJELAŠNICI JE MOGUĆE ŽIVJETI "AMERIČKI SAN": IT stručnjak vratio se u BiH, otvorio farmu salersa, posjetio ga i Nurkić
Prije 21h1
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.