Ekonomija
NASTAVLJENA GRADNJA VEOMA VAŽNE DIONICE: Od Sarajeva do Tešnja uskoro za sat vremena (VIDEO)
10. Mar. 20241
Evropska investicijska banka (EIB) dala je saglasnost na prijedlog odluke o odabiru izvođača radova. Kako su ranije saopćili iz JP Autoceste FBiH, kompanija Cengiz insaat Sanayi ve Ticaret A.S. izabrana je kao tehnički prihvatljiv i ekonomski najpovoljniji izvođač.
Ekonomija
09. Mar. 2023 09. Mar. 2023
0
Javno preduzeće Autoceste Federacije Bosne i Hercegovine i kompanija Cengiz Insaat Sanayi ve Ticaret A.S potpisali su danas ugovor o izvođenju radova na dionici autoceste na Koridoru Vc Medakovo - Ozimice, dužine 21,3 kilometar.
Evropska investicijska banka (EIB) dala je saglasnost na prijedlog odluke o odabiru izvođača radova. Kako su ranije saopćili iz JP Autoceste FBiH, kompanija Cengiz insaat Sanayi ve Ticaret A.S. izabrana je kao tehnički prihvatljiv i ekonomski najpovoljniji izvođač.
- Vrlo brzo ćemo krenuti u izgradnju i posljednje dionice na sjevernom dijelu, Ozimice – Poprikuše, tako da planiramo sjeverni dio koridora kroz Bosnu, od Sarajeva do Doboja da završimo do kraja 2025. godine - rekao je ranije Elmedin Voloder, direktor JP Autoceste FBiH.
Treba naglasiti da je ovo prvi put da JP Autoceste FBiH ugovaraju izgradnju više od 20 kilometara. Nakon uvođenja izvođača u posao, rok izvođenja radova je 30 mjeseci.
Podsjetimo da je kompanija Cengiz u periodu od 2012. do 2014. izgradila dionicu Vlakovo - Tarčin gotovo iste dužine (20,25 km) kao što je ova dionica Medakovo - Ozimice i po zahtjevnosti vrlo slična. I tada je kompanija Cengiz za približno 350 miliona eura izgradila ovu dionicu, i što je posebno važno, u dogovorenom roku.
Od tri ponude u postupku pregleda i ocjene odabrana je tehnički prihvatljiva i ekonomski najpovoljnija ponuda kompanije Cengiz insaat Sanayi ve Ticaret A.S s cijenom ponude bez PDV-a u iznosu 361.753.355 eura.
Na dionici Medakovo – Ozimice gradit će se pored otvorene trase, jedna petlja, dva dvostrana odmorišta, osam mostova i vijadukti, dva nadvožnjaka, 15 podvožnjaka i jedan tunel dužine 2.200 metara, a zajedno sa dionicom Putnikovo Brdo – Medakovo čija je izgradnja počela u novembru prošle godine, činit će funkcionalnu prometnu cjelinu.
Ukupna dužina mostova iznosi 1.367 metara, od kojih će najduži imati 371 metar.
Ekonomija
NASTAVLJENA GRADNJA VEOMA VAŽNE DIONICE: Od Sarajeva do Tešnja uskoro za sat vremena (VIDEO)
10. Mar. 20241
Ekonomija
CESTA OD STRATEŠKOG ZNAČAJA ZA BOSNU I HERCEGOVINU: Na proljeće počinje izgradnja autoceste od Mostara do Čapljine, evo kada bi trebala biti završena
01. Mar. 20241
Ekonomija
I TO DA DOČEKAMO: Nastavljaju se radovi na Koridoru 5C, milionski iznos granta
27. Feb. 20240
Ekonomija
PRIPREMA SE NOVI VELIKI GRAĐEVINSKI PROJEKAT: Gradit će se novi evropski koridor kroz Bosnu i Hercegovinu
19. Nov. 20230
Kultura
STEVEN SPIELBERG: "Ovo je jedan od najboljih sci-fi filmova koje sam vidio"
Prije 51 min0
Auto
FILM U KINA U EVROPI STIŽE ZA KOJI DAN: VW ID.4 postaje filmska zvijezda, u lovu je na Godzillu (VIDEO)
Prije 54 min0
Svijet
NOVE ŽRTVE: Najmanje 12 ljudi ubijeno u izraelskom napadu u Gazi
Prije 1h0
Sport
DRAMA U BEOGRADSKOJ "ARENI": Olympiacos srušio Partizan u samoj završnici utakmice
Prije 1h0
Ekonomija
ČEKA SE ZELENO SVJETLO IZ BOSNE I HERCEGOVINE: Jedan od najbogatinijih srbijanskih poduzetnika dao novu ponudu, želi ovladati bankom…
27. Mar. 20241
Ekonomija
SVJETSKI USPJEH FIRME IZ GORNJEG VAKUFA: Bosanski poduzetnik Adnan Telelović kupio firmu u Njemačkoj. Proizvodnju seli u BiH!
26. Mar. 20240
Ekonomija
A SMATRALI SU JE "OTPISANOM": Kako je novi direktor preporodio bh. kompaniju i povećao prihode za 13 puta u dvije godine
Prije 14h1
Ekonomija
PIŠI PROPALO: Kompanija iz BiH rasprodaje cjelokupnu imovinu, sav prikupljeni novac ide u...
26. Mar. 20240
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.