Ekonomija
DOBRA VIJEST IZ AUTOCESTA FBiH: Kreće investicija od 123 miliona maraka za završetak izgradnje tunela Hranjen
26. Maj 20230
Evropska investicijska banka (EIB) dala je saglasnost na prijedlog odluke o odabiru izvođača radova. Kako su ranije saopćili iz JP Autoceste FBiH, kompanija Cengiz insaat Sanayi ve Ticaret A.S. izabrana je kao tehnički prihvatljiv i ekonomski najpovoljniji izvođač.
Ekonomija
09. Mar. 2023 09. Mar. 2023
0
Javno preduzeće Autoceste Federacije Bosne i Hercegovine i kompanija Cengiz Insaat Sanayi ve Ticaret A.S potpisali su danas ugovor o izvođenju radova na dionici autoceste na Koridoru Vc Medakovo - Ozimice, dužine 21,3 kilometar.
Evropska investicijska banka (EIB) dala je saglasnost na prijedlog odluke o odabiru izvođača radova. Kako su ranije saopćili iz JP Autoceste FBiH, kompanija Cengiz insaat Sanayi ve Ticaret A.S. izabrana je kao tehnički prihvatljiv i ekonomski najpovoljniji izvođač.
- Vrlo brzo ćemo krenuti u izgradnju i posljednje dionice na sjevernom dijelu, Ozimice – Poprikuše, tako da planiramo sjeverni dio koridora kroz Bosnu, od Sarajeva do Doboja da završimo do kraja 2025. godine - rekao je ranije Elmedin Voloder, direktor JP Autoceste FBiH.
Treba naglasiti da je ovo prvi put da JP Autoceste FBiH ugovaraju izgradnju više od 20 kilometara. Nakon uvođenja izvođača u posao, rok izvođenja radova je 30 mjeseci.
Podsjetimo da je kompanija Cengiz u periodu od 2012. do 2014. izgradila dionicu Vlakovo - Tarčin gotovo iste dužine (20,25 km) kao što je ova dionica Medakovo - Ozimice i po zahtjevnosti vrlo slična. I tada je kompanija Cengiz za približno 350 miliona eura izgradila ovu dionicu, i što je posebno važno, u dogovorenom roku.
Od tri ponude u postupku pregleda i ocjene odabrana je tehnički prihvatljiva i ekonomski najpovoljnija ponuda kompanije Cengiz insaat Sanayi ve Ticaret A.S s cijenom ponude bez PDV-a u iznosu 361.753.355 eura.
Na dionici Medakovo – Ozimice gradit će se pored otvorene trase, jedna petlja, dva dvostrana odmorišta, osam mostova i vijadukti, dva nadvožnjaka, 15 podvožnjaka i jedan tunel dužine 2.200 metara, a zajedno sa dionicom Putnikovo Brdo – Medakovo čija je izgradnja počela u novembru prošle godine, činit će funkcionalnu prometnu cjelinu.
Ukupna dužina mostova iznosi 1.367 metara, od kojih će najduži imati 371 metar.
Ekonomija
DOBRA VIJEST IZ AUTOCESTA FBiH: Kreće investicija od 123 miliona maraka za završetak izgradnje tunela Hranjen
26. Maj 20230
Ekonomija
IZ AUTOCESTA FBiH OBJASNILI: "Za tri godine Sarajevo će biti spojeno sa Savom, a za pet s dolinom Neretve"
21. Maj 20231
Ekonomija
OD SARAJEVA DO MOSTARA ZA MANJE OD SAT VREMENA: Radovi na izgradnji najteže dionice na Koridoru 5C
07. Maj 20230
Ekonomija
OD SARAJEVA DO GORAŽDA ZA 45 MINUTA: Tunel Hranjen će biti probijen u naredne...
15. Apr. 20232
Estrada
SRBIJANSKA PJEVAČICA O "KONKURENCIJI" NA SCENI: "Starlete ne pjevaju, one rade nešto drugo"
Prije 8 min0
Evropa
VELIKO "NJET" VIKTORA ORBANA: "Nikada nećemo ratovati protiv Rusije, niti ćemo dozvoliti..."
Prije 15 min0
Sport
ANEL AHMEDHODŽIĆ OTKRIO: "Čim sam otišao u Englesku, mami sam rekao da ne mora više raditi"
Prije 19 min0
Hronika
BAČENA BOMBA U DVORIŠTE PORODIČNE KUĆE NA SOKOCU: Došlo je do oštećenja na objektu...
Prije 21 min0
Ekonomija
DODIKOV REŽIM GURA RS U EKONOMSKU PROPAST: Pripremaju najveće zaduženje obveznicama ikada, u iznosu od čak...
30. Maj 20234
Ekonomija
SAD JE SVE JASNO: Otkriveno ko stoji iza "spornog" nebodera u centru Sarajeva...
31. Maj 20230
Ekonomija
OTKUPILI 914 DIONICA: Al Shiddi postao skoro stopostotni vlasnik nekadašnjeg bh. trgovačkog giganta
31. Maj 20230
Ekonomija
POZNATA PLAŽA NA JADRANU POTPUNO OPUSTOŠENA: Doslovno nema ničega, ni ležaljki ni suncobrana...
31. Maj 20232
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.