Ekonomija
DENIS LASIĆ MOŽE DA ZADOVOLJNO TRLJA RUKE: Autoceste Federacije BiH uvećale dobit za 12,5 posto
24. Jul. 20240
Evropska investicijska banka (EIB) dala je saglasnost na prijedlog odluke o odabiru izvođača radova. Kako su ranije saopćili iz JP Autoceste FBiH, kompanija Cengiz insaat Sanayi ve Ticaret A.S. izabrana je kao tehnički prihvatljiv i ekonomski najpovoljniji izvođač.
Ekonomija
09. Mar. 2023 09. Mar. 2023
0
Javno preduzeće Autoceste Federacije Bosne i Hercegovine i kompanija Cengiz Insaat Sanayi ve Ticaret A.S potpisali su danas ugovor o izvođenju radova na dionici autoceste na Koridoru Vc Medakovo - Ozimice, dužine 21,3 kilometar.
Evropska investicijska banka (EIB) dala je saglasnost na prijedlog odluke o odabiru izvođača radova. Kako su ranije saopćili iz JP Autoceste FBiH, kompanija Cengiz insaat Sanayi ve Ticaret A.S. izabrana je kao tehnički prihvatljiv i ekonomski najpovoljniji izvođač.
- Vrlo brzo ćemo krenuti u izgradnju i posljednje dionice na sjevernom dijelu, Ozimice – Poprikuše, tako da planiramo sjeverni dio koridora kroz Bosnu, od Sarajeva do Doboja da završimo do kraja 2025. godine - rekao je ranije Elmedin Voloder, direktor JP Autoceste FBiH.
Treba naglasiti da je ovo prvi put da JP Autoceste FBiH ugovaraju izgradnju više od 20 kilometara. Nakon uvođenja izvođača u posao, rok izvođenja radova je 30 mjeseci.
Podsjetimo da je kompanija Cengiz u periodu od 2012. do 2014. izgradila dionicu Vlakovo - Tarčin gotovo iste dužine (20,25 km) kao što je ova dionica Medakovo - Ozimice i po zahtjevnosti vrlo slična. I tada je kompanija Cengiz za približno 350 miliona eura izgradila ovu dionicu, i što je posebno važno, u dogovorenom roku.
Od tri ponude u postupku pregleda i ocjene odabrana je tehnički prihvatljiva i ekonomski najpovoljnija ponuda kompanije Cengiz insaat Sanayi ve Ticaret A.S s cijenom ponude bez PDV-a u iznosu 361.753.355 eura.
Na dionici Medakovo – Ozimice gradit će se pored otvorene trase, jedna petlja, dva dvostrana odmorišta, osam mostova i vijadukti, dva nadvožnjaka, 15 podvožnjaka i jedan tunel dužine 2.200 metara, a zajedno sa dionicom Putnikovo Brdo – Medakovo čija je izgradnja počela u novembru prošle godine, činit će funkcionalnu prometnu cjelinu.
Ukupna dužina mostova iznosi 1.367 metara, od kojih će najduži imati 371 metar.
Ekonomija
DENIS LASIĆ MOŽE DA ZADOVOLJNO TRLJA RUKE: Autoceste Federacije BiH uvećale dobit za 12,5 posto
24. Jul. 20240
Ekonomija
AKTIVNO OSAM GRADILIŠTA U FEDERACIJI BiH: U fazi izgradnje 61 kilometar autoceste
27. Jun. 20240
Ekonomija
AUTOCESTE FBiH OBJAVILE: Od 1. jula ACC TAG na mreži Hrvatskih autocesta
26. Jun. 20240
Ekonomija
HDZ-ov KADAR POGAZIO NAJAVE O TRANSPARENTNOM RADU: Lasić ukinuo 'crnu listu' firmi koje su pokušale varati na tenderima i izvođenju radova
21. Jun. 20240
Evropa
RISKANTNI POSLOVI VIKTORA ORBANA: Podigao je najveći kredit u historiji Mađarske, a mora ga brzo vratiti!
Prije 4h0
Društvo
I LJILJANI U PARIZU: Tokom ceremonije otvaranja OI u Parizu, prikazan tim BiH iz 1992. godine
Prije 4h0
Vijesti
OTVORENE OLIMPIJSKE IGRE U PARIZU: Francuzi priredili pravi spektakl pa na kraju iznenadili čitav svijet (FOTO, VIDEO)
Prije 5h0
Mini market
PREPOZNAJTE LI ČOVJEKA U KABANICI: U Parizu će navijati za Srbiju (FOTO)
Prije 5h1
Ekonomija
PROSJEK IM JE 6.000 EURA: Zemlja s najvišim plaćama u Evropi traži radnike
25. Jul. 20240
Ekonomija
STIGLA NOVA PONUDA: Šta će biti sa bankom u BiH, za preuzimanje su zainteresirani...
Prije 21h0
Ekonomija
MILIONER IZ BiH U AKCIJI: U potpunosti preuzima jednu od najvećih kompanija
25. Jul. 20240
Ekonomija
IZGRADNJA KORIDORA 5C: Autoput bi mogao izolovati jedan bh. grad, traži se reakcija
25. Jul. 20240
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.