Ekonomija
KREĆE GRADNJA BRZE CESTE KROZ BIH DUGE 60 KILOMETARA: Makarska “na dlanu”
28. Jun. 20250
Evropska investicijska banka (EIB) dala je saglasnost na prijedlog odluke o odabiru izvođača radova. Kako su ranije saopćili iz JP Autoceste FBiH, kompanija Cengiz insaat Sanayi ve Ticaret A.S. izabrana je kao tehnički prihvatljiv i ekonomski najpovoljniji izvođač.
Ekonomija
09. Mar. 2023 09. Mar. 2023
0
Javno preduzeće Autoceste Federacije Bosne i Hercegovine i kompanija Cengiz Insaat Sanayi ve Ticaret A.S potpisali su danas ugovor o izvođenju radova na dionici autoceste na Koridoru Vc Medakovo - Ozimice, dužine 21,3 kilometar.
Evropska investicijska banka (EIB) dala je saglasnost na prijedlog odluke o odabiru izvođača radova. Kako su ranije saopćili iz JP Autoceste FBiH, kompanija Cengiz insaat Sanayi ve Ticaret A.S. izabrana je kao tehnički prihvatljiv i ekonomski najpovoljniji izvođač.
- Vrlo brzo ćemo krenuti u izgradnju i posljednje dionice na sjevernom dijelu, Ozimice – Poprikuše, tako da planiramo sjeverni dio koridora kroz Bosnu, od Sarajeva do Doboja da završimo do kraja 2025. godine - rekao je ranije Elmedin Voloder, direktor JP Autoceste FBiH.
Treba naglasiti da je ovo prvi put da JP Autoceste FBiH ugovaraju izgradnju više od 20 kilometara. Nakon uvođenja izvođača u posao, rok izvođenja radova je 30 mjeseci.
Podsjetimo da je kompanija Cengiz u periodu od 2012. do 2014. izgradila dionicu Vlakovo - Tarčin gotovo iste dužine (20,25 km) kao što je ova dionica Medakovo - Ozimice i po zahtjevnosti vrlo slična. I tada je kompanija Cengiz za približno 350 miliona eura izgradila ovu dionicu, i što je posebno važno, u dogovorenom roku.
Od tri ponude u postupku pregleda i ocjene odabrana je tehnički prihvatljiva i ekonomski najpovoljnija ponuda kompanije Cengiz insaat Sanayi ve Ticaret A.S s cijenom ponude bez PDV-a u iznosu 361.753.355 eura.
Na dionici Medakovo – Ozimice gradit će se pored otvorene trase, jedna petlja, dva dvostrana odmorišta, osam mostova i vijadukti, dva nadvožnjaka, 15 podvožnjaka i jedan tunel dužine 2.200 metara, a zajedno sa dionicom Putnikovo Brdo – Medakovo čija je izgradnja počela u novembru prošle godine, činit će funkcionalnu prometnu cjelinu.
Ukupna dužina mostova iznosi 1.367 metara, od kojih će najduži imati 371 metar.
Ekonomija
KREĆE GRADNJA BRZE CESTE KROZ BIH DUGE 60 KILOMETARA: Makarska “na dlanu”
28. Jun. 20250
Ekonomija
STIŽE LOVA: Za dvije dionice Koridora 5C još 100 miliona eura
26. Jun. 20250
Ekonomija
SAMO U BiH: Dionica ceste “skočila” za šest miliona KM
23. Jun. 20250
Ekonomija
VELIKI INFRASTRUKTURNI PROJEKAT: Počinje izgradnja brze ceste koja će povezati BiH s Evropskom unijom
08. Apr. 20250
Gastro
KUCKANJE PO NJIMA NIJE BAŠ POUZDAN METOD: Ovo su tri najbolja načina kako da izaberete sočnu lubenicu
Prije 5h0
Show
ŠTA NAM ZVIJEZDE SPREMAJU OVOG VIKENDA: Blizanci će dobiti zanimljiv poslovni prijedlog, Vodolije se javljaju staroj ljubavi...
Prije 5h0
Zabava
VOLITE LI MORE I LUKSUZNE HOTELSKE RESORTE: Ova hit-serija će vas garantovano "transportovati" u taj ambijent, a uz to je nevjerovatno zabavna i napeta
Prije 5h0
Žena
SEVERINA "SRUŠILA" INTERNET: U atraktivnom izdanju na odmoru pjevačica zavela mladog komšiju... (VIDEO)
Prije 6h0
Ekonomija
ČUDO U SARAJEVU: Mašine izašle na teren, ruši se čuveni objekat u Nedžarićima
10. Jul. 20250
Ekonomija
U JOŠ JEDNOM KANTONU ISPLAĆENI REGRESI: Budžetski korisnici dobili po 799 KM
09. Jul. 20250
Ekonomija
IZNENAĐUJUĆI PODACI: Ove dvije općine su u vrhu po prosječnim plaćama u FBiH, jedna od njih je preko noći doživjela ekonomski procvat...
09. Jul. 20250
Ekonomija
PRVI PUT U HISTORIJI: Federacija BiH se zadužuje na Londonskoj berzi za oko 350 miliona eura!
10. Jul. 20254
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.