Politika
ŠTA DO SADA ZNAMO O SASTAVU NOVE VLADE FBIH: Jedno zvučno ime je "otpalo"
25. Mar. 20236
Za provođenje ove odluke zaduženi su Federalno ministarstvo prometa i komunikacija, Federalno ministarstvo finansija, JP Autoceste Federacije BiH d.o.o. Mostar i JP Ceste Federacije BiH d.o.o. Sarajevo, svako u okviru svoje nadležnosti.
Ekonomija
16. Mar. 2023 16. Mar. 2023
0
Vlada Federacije BiH je na današnjoj sjednici u Sarajevu, na prijedlog Federalnog ministarstva prometa i komunikacija, usvojila Program utroška sredstava „Kapitalni transferi javnim preduzećima - Transfer za izgradnju autocesta, brzih cesta, magistralnih i drugih cesta“ u iznosu od 147.600.000 KM, utvrđenih ovogodišnjim Budžetom FBiH ovom ministarstvu. U okviru ovog Programa bit će finansirano ukupno 11 projekata na području Federacije BiH.
Za izgradnju autoceste Orašje - Tuzla, dionica Maoča – Tuzla (Lot V Čanići – Tuzla), u dužini od osam kilometara, planirano je 10.000.000 KM. Također je 10.000.000 KM predviđeno za izgradnju poddionice Šićki Brod - Đurđevik na trasi ceste Tuzla - Sarajevo. Sredstva su namijenjena za projektovanje i eksproprijaciju, te građevinske radove i nadzor.
Sredstva od 9.000.000 KM predviđeno je izgradnju brze ceste Bihać – Cazin - Kladuša - Republika Hrvatska, dionica Bihać - Cazin, poddionica Kamenica - Bisovac u dužini od sedam kilometara, te 10.000.000 KM za izgradnju brze ceste Mostar - Široki Brijeg - granica Republike Hrvatske. Sredstva su namijenjena za projektovanje i eksproprijaciju.
Za izgradnju brze ceste Lašva - Nević Polje planirano je 42.000.000 KM, te 2.000.000 KM za dionicu prolaz kroz poslovnu zonu Vitez (LOT 4) na brzoj cesti Lašva - Nević Polje. Sredstva su namijenjena za projektovanje, eksproprijaciju, građevinske radove i nadzor. Također je za izgradnju brze ceste Lašva – Travnik - Jajce, dionica Nević Polje – Turbe, u dužini od 10,8 kilometara planirano 3.000.000 KM, i to za projektovanje.
Sredstva u iznosu od 46.600.000 KM planirana su za izgradnju brze ceste Prača - Goražde, Lot 1 i Lot 2 (Tunel Hranjen 5,5 km i trasa BC 12,9 km), i to za eksproprijaciju, građevinske radove i nadzor.
Osam miliona KM bit će izdvojeno za eksproprijaciju, građevinske radove i nadzor tokom izgradnje južne obilaznice Mostara (četiri miliona KM) i pristupne ceste Varda – Rodoč (četiri miliona KM).
Za projekat izgradnje gradskog autoputa u Sarajevu, dionica Stup - Buća Potok - Pofalići - Velešići - Bentbaša planirana su tri miliona KM, a sredstva su namijenjena za studije, projektovanje i revizije.
Danas usvojenim Programom, planirana su četiri miliona KM za rekonstrukciju i sanaciju ceste Kreševo – Kiseljak, od čega su dva miliona KM namijenjena za eksproprijaciju i projektiranje, te dva miliona KM za građevinske radove i nadzor.
Dio odobrenih sredstava za ove projekte nalazi se na posebnom računu za finansiranje kapitalnih infrastrukturnih projekata u okviru Jedinstvenog računa Trezora, dok će se ostatak potrebnih sredstava osiguravati sukcesivno u skladu sa potrebama.
Za provođenje ove odluke zaduženi su Federalno ministarstvo prometa i komunikacija, Federalno ministarstvo finansija, JP Autoceste Federacije BiH d.o.o. Mostar i JP Ceste Federacije BiH d.o.o. Sarajevo, svako u okviru svoje nadležnosti.
Sredstva sa namjenskog računa će se prenositi u tranšama na račun implementatora odobrenih projekata nakon što prema Federalnom ministarstvu prometa i komunikacija dostave dokaze o izvedenim radovima ili uslugama. Implementatori projekata su obavezni kvartalno izvještavati o realizaciji projekata Federalno ministarstvo koje će kvartalno izvještavati Federalno ministarstvo finansija. O načinu utroška odobrenih sredstava za ove projekte potpisati će se ugovori između Federalnog ministarstva prometa i komunikacija i implementatora odobrenih projekata kojim će se
detaljnije utvrditi međusobna prava i obaveze.
Kako je obrazložilo Federalano ministarstvo prometa i komunikacija, ovi projekti kandidirani su u Programu javnih investicija FBiH, u skladu sa Uredbom Vlade FBiH o izradi Programa javnih investicija u Federaciji BiH.
Također, predloženi projekti su usklađeni sa Transportnom strategijom FBiH 2016 - 2030. godina, te zahtjevima JP Autoceste FBiH i JP Ceste FBiH za 2023. godinu, a radi se o nastavku realizacije projekata iz 2022. godine. U projektu modernizacija magistralnih cesta nalaze se projekti izgradnje obilaznica i rekonstrukcije u Federaciji BiH.
Politika
ŠTA DO SADA ZNAMO O SASTAVU NOVE VLADE FBIH: Jedno zvučno ime je "otpalo"
25. Mar. 20236
Vijesti
"SB" NA LICU MJESTA: Vlada FBiH na današnjoj sjednici odobrila 10,5 miliona KM za rezerve naftnih derivata (FOTO)
16. Mar. 20230
Politika
SLAVEN RAGUŽ OTVORENO PRIZNAO: "SDA se ne može zaobići u formiranju Vlade Federacije BiH..." (VIDEO)
15. Mar. 20232
Ekonomija
VLADA FBiH ZASJEDALA U MOSTARU: Željeznicama FBiH 20,5 miliona KM
09. Mar. 20230
Politika
TROJKA I DALJE NA STRANI HDZ-a: "Ako su SDA i DF zabrinuti zbog intervencija OHR-a, neka Lendo prizna volju Parlamenta FBiH"
Prije 5 min0
Politika
SEMIR EFENDIĆ REAGOVAO NA SCHMIDTOVU NAJAVU: "Davanje dodatne uloge kantonima bilo bi pogubno i dovelo bi do kraja krhke demokratije"
Prije 8 min0
Regija
SADRŽAJAN I ZANIMLJIV PROGRAM: Dan nezavisnosti BiH proslavljao se i u Sloveniji, prvi put obilježen u Murskoj Soboti
Prije 11 min0
Sport
HLADAN TUŠ: Slovačka povela nakon loše odbrambene reakcije Zmajeva (VIDEO)
Prije 21 min0
Ekonomija
AUSTRIJSKA BANKA U PROBLEMIMA: Evropska centralna banka vrši pritisak na Raiffeisen da napusti...
24. Mar. 20230
Ekonomija
KONKURENCIJA U VELIKIM PROBLEMIMA: Kompanija tuzlanskog milionera drastično snizila cijene goriva...
24. Mar. 20230
Ekonomija
POSLJEDICE DODIKOVOG PREKIDA SARADNJE SA SAD-om I VB-om BIT ĆE NESAGLEDIVE: Samo u oblast poljoprivrede USAID je investirao više od 60 miliona dolara širom BIH; Iz Privredne komore RS-a, koja...
25. Mar. 20232
Ekonomija
SPAS ZA DOMAĆU KOMPANIJU: Gubitaš stao na noge, iz stečaja do milionskih prihoda…
24. Mar. 20231
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.