LIDERI PRODAJE KOZMETIČKIH PROIZVODA NA BH. TRŽIŠTU: Ko je veći, DM ili CM?

Dm je lani imao prihode od 262 miliona KM, a Cm 107 miliona

  • Ekonomija

  • 26. Maj 2023  

  • 0

Dvije kompanije koje su lideri na bh. tržištu prodaje kozmetičkih i proizvoda za njegu – su dm drogerie markt i Cm-Cosmetic Market.

Obje kompanije iza sebe imaju uspješnu godinu te su zabilježile rast prihoda i višemilionsku dobit.

Lider na tržištu je njemački dm, ali i domaći Cm odlično posluje i uzima dobar dio kolača, izvještava BiznisInfo.ba.

Dm je lani imao prihode od 262 miliona KM, a Cm 107 miliona.

Firmu dm drogerie markt osnovao je Götz Werner 1973. godine, kada je i otvorio prvu dm prodavnicu u njemačkom gradu Karlsruhe.

Cm-Cosmetic Market je osnovan 2003. godine a sjedište kompanije je u Vitezu.

Rezultat poslovanja u 2022. godini:

dm drogerie markt

  • Ukupni prihodi – 262.744.859 KM
  • Dobit prije oporezivanja – 10.936.692 KM

Cm-Cosmetic Market

  • Ukupni prihodi – 107.683.594 KM
  • Dobit prije oporezivanja – 9.783.655 KM

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...