Auto
STRUČNJACI UPOZORAVAJU: Evo šta se događa s električnim automobilima nakon deset godina...
19. Jun. 20250
Ispostavilo da je nekoliko automobila vozilo više nego što EPA najavljuje, dok su neki prešli manje kilometara.
Auto
11. Dec. 2023
0
American Consumer Reports testirao je 22 električna automobila pri brzini od 112 km/h sve dok nisu stala zbog manjka struje. Treba znati da je test proveden na ljetnim temperaturama te da je zimi domet znatno kraći.
Automobili su zatim uspoređeni sa službenom brojkom EPA-e, što je američka verzija WLTP-a. Ispostavilo da je nekoliko automobila vozilo više nego što EPA najavljuje, dok su neki prešli manje kilometara. Neki testirani automobili brzo su se zaustavili nakon što je računalo automobila naznačilo da baterija ima nula posto, dok se drugi mogu voziti na velike udaljenosti. BMW iX prošao je punih 48 km s “praznom” baterijom. Ujedno je nakon Mercedesa EQS (611 km), BMW iX bio automobil koji je prešao najviše na testu (595 km), unatoč tome što je domet po EPA-i bio 521 km.
Tesla Model S Long Range prešao je 589 km, ali automobil nije ispunio svoj EPA domet od 652 km. Luksuzna limuzina Lucid Air Touring također je promašila svoj domet, ali je ipak prešla 553 km. Najkraće su vozili Subaru Solterra i Lexusu RZ 450e, prešli su 338, odnosno 325 km prije nego što su se baterije potpuno ispraznile. Oba automobila dijele tehnologiju s Toyotom bZ4X. Consumer Reports sada će zahtijevati od EPA-e da doda test na autocesti kako bi objavljivao službenu brojku dometa na autocestama. WLTP standard u Europi također ne navodi domet autocesta, a to bi i ovdje sigurno bio dobrodošao dodatak.
Model km EPA Razlika
Tesla Model S Long Range | 589 | 652 | −9,63% |
Lucid Air Touring | 553 | 618 | −10,42% |
Mercedes-Benz EQS 580 4Matic | 611 | 547 | 11,76% |
BMW iX xDrive50 | 595 | 521 | 14,20% |
Ford F-150 Lightning Lariat ER | 434 | 515 | −15,63% |
Rivian R1T | 553 | 505 | 9,55% |
Mercedes-Benz EQS SUV 450 4Matic | 505 | 459 | 10,18% |
Kia EV6 Wind AWD | 446 | 441 | 1,09% |
BMW i4 M50 | 512 | 436 | 17,34% |
Ford Mustang Mach-E Premium AWD ER | 481 | 434 | 10,74% |
Hyundai Ioniq 6 SEL AWD | 426 | 434 | −1,85% |
Mercedes-Benz EQE 350 4Matic | 534 | 418 | 27,69% |
Nissan Ariya Platinum+ AWD | 407 | 414 | −1,56% |
Hyundai Ioniq 5 SEL AWD | 430 | 412 | 4,30% |
Kia Niro EV Wind | 385 | 407 | −5,53% |
Mercedes-Benz EQE SUV 350 4Matic | 457 | 407 | 12,25% |
Genesis GV60 Advanced | 404 | 399 | 1,21% |
Audi Q4 50 E-Tron Premium Plus | 364 | 388 | −6,22% |
Volkswagen ID.4 Pro S AWD | 407 | 386 | 5,42% |
Genesis Electrified GV70 Advanced | 354 | 380 | −6,78% |
Subaru Solterra Limited | 338 | 357 | −5,41% |
Lexus RZ 450e Premium | 325 | 354 | −8,18% |
Auto
STRUČNJACI UPOZORAVAJU: Evo šta se događa s električnim automobilima nakon deset godina...
19. Jun. 20250
Auto
POSLJEDICE NAGLOG SNIŽAVANJA CIJENA: Propao proizvođač električnih automobila, bez posla ostalo...
17. Jun. 20250
Auto
NEOČEKIVANI REZULTATI NOVOG ISTRAŽIVANJA: Evo šta rade vozači električnih vozila kada im se ukaže prilika...
10. Maj 20250
Auto
BRUTALNI UDAR: Loše vijesti za kineske proizvođače električnih automobila, ali i ne samo za njih...
19. Feb. 20250
Regija
POGLEDAJTE ČIM SE VUČIĆ BAVI DOK SRBIJA GORI: "Izračunali smo da je na koncertu Thompsona..."
Prije 6 min0
Sport
ĐOKOVIĆ UZIMAO NOVAC OD KAMATARA: "Žao mi je, to je sve što imam"
Prije 14 min0
Gastro
JESTE DA JE SEZONA, ALI MOŽE I ZAMRZNUTO: Napravite sladoled od bobičastog voća, ne može jednostavnije
Prije 20 min0
Ekonomija
BH. GRAD SE PREPORODIO: Prihodi prešli milijardu KM, stiže 10 novih investitora
Prije 26 min0
Auto
VOZAČI OTKRILI KAKO PREVARITI KAMERU ZA BRZINU: Trik pali svaki put
13. Jul. 20250
Auto
KAKVA GREŠKA: Ostavila je automobil na velikoj vrućini ispod prozora, pogledajte šta ju je dočekalo...
Prije 14h0
Auto
LUKSUZ KOJI VAS NA AUTOCESTAMA U HRVATSKOJ MOŽE KOŠTATI 260 EURA: Ovo su najčešće greške
Prije 21h0
Auto
GOTOVO SVI PRAVIMO ISTU GREŠKU: Ukoliko vozite kroz EU - oprez, mogli bi platiti paprenu kaznu...
14. Jul. 20250
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.