Ekonomija
ŠTA SE DOGAĐA U TUZLI: Za koga je namijenjen poziv za subvencioniranje aviokompanijama...
01. Feb. 20241
Riječ je o letovima za koji su već bile prodate karte.
Ekonomija
27. Feb. 2024
0
Aviokompanija Lumiwings jučer je otkazala sve letove sa tuzlanskog aerodroma.
Kompanija je svakako imala problema sa slabom prodajom karata nakon što je u decembru pokrenula letove iz Tuzle ka nekoliko evropskih destinacija.
Riječ je o letovima za koji su već bile prodate karte.
Nema zvaničnog obrazloženja zbog čega su letovi otkazani niti da li ovo znači da se kompanije povukla s aerodroma.
U javnosti su se pojavile nezvanične informacije da je avion poslan na održavanje te da će se vratiti u Tuzlu i nastaviti s letovima.
No, bez obzira na to je li to istina ili ne, svakako se radi o velikoj neozbiljnosti grčke aviokompanije.
Jedan od razloga za to je i što su letjeli na sporedne, nepoznate aerodrome.
U ogromnom, međusobno povezanom svijetu globalnog zračnog prometa, nedavna odluka Lumiwingsa, grčkog zračnog prijevoznika, da obustavi sve svoje operacije iz Međunarodne zračne luke Tuzla u Bosni i Hercegovini, predstavlja značajan korak nazad.
Ovaj potez, potaknut niskom stopom popunjenosti i surovom realnošću ekonomske neodrživosti, baca sjenu na lokalnu industriju putovanja i naglašava složenost održavanja zračnih veza u regijama s manje prometa. Borba protiv ekonomskih prepreka Unatoč privlačnosti avanture i obećanjima novih veza, Lumiwings se našao u borbi s neželjenom stvarnošću.
Avioprijevoznik, koji je u prosincu prošle godine od Vlade Tuzlanskog kantona dobio pozamašnu subvenciju od dva i pol milijuna konvertibilnih maraka, želio je ublažiti potencijalne financijske udare. Ovaj novčani pojas trebao je nadoknaditi očekivane gubitke i osigurati održivost poslovanja zračnog prijevoznika. Međutim, u prvim mjesecima godine, posebice u siječnju i veljači, odaziv putnika bio je drastično manji od očekivanog. Financijska pomoć, iako značajna, brzo je potrošena, ostavljajući zračnu tvrtku bez mogućnosti da ponovno procijeni svoju strategiju.
Otkazivanja letova i budući izgledi Prvotni odgovor na sve manji broj putnika bilo je smanjenje učestalosti letova s dva na jedan tjedno na nekoliko odredišta, uključujući Stockholm, Halmstad, Maastricht, Saarbrucken, Esbjerg, pa čak i planiranu rutu za Istanbul.
Međutim, ova se mjera pokazala nedovoljnom u zaustavljanju plime gospodarskih izazova, što je dovelo do konačne i potpune obustave usluga do 31. marta. Odluka o otkazivanju svih prethodno najavljenih linija priopćena je Međunarodnoj zračnoj luci Tuzla, označavajući trenutak ponovne kalibracije za obje zrakoplovnu tvrtku i vlasti zračne luke.
Utjecaj na Međunarodni aerodrom Tuzla i šire Posljedice Lumiwingsovog operativnog zastoja nadilaze neposredne financijske implikacije za zrakoplovnu kompaniju i Međunarodnu zračnu luku Tuzla. Ovaj razvoj naglašava šire izazove s kojima se suočavaju manje zračne luke i regionalni prijevoznici u održavanju održivog poslovanja usred fluktuirajuće potražnje i ekonomskih pritisaka. Situacija također postavlja pitanja o učinkovitosti subvencija u osiguravanju dugotrajnosti zračnih operacija, posebno u regijama u kojima je potražnja putnika nepredvidiva. Dok se Međunarodna zračna luka Tuzla suočava s ovom neuspjehom, fokus se usmjerava na strategije za oporavak i istraživanje alternativnih puteva za poboljšanje povezanosti i ekonomske održivosti. U veličanstvenoj tapiseriji globalnog putovanja svaka nit je važna. Priča o Lumiwingsu i Međunarodnoj zračnoj luci Tuzla služi kao podsjetnik na delikatnu ravnotežu između ambicije i stvarnosti, naglašavajući potrebu za otpornošću, prilagodljivošću i inovativnim razmišljanjem u suočavanju s ekonomskim poteškoćama. Kako se prašina slegne, nastavlja se potraga za održivim zračnim putovanjem u manje posjećenim odredištima, s nadom da će se iz izazova današnjice pojaviti nove prilike.
(SB)
Ekonomija
ŠTA SE DOGAĐA U TUZLI: Za koga je namijenjen poziv za subvencioniranje aviokompanijama...
01. Feb. 20241
Ekonomija
BROJKE POTVRĐUJU PAD PROMETA: Aerodrom Tuzla u novembru dotakao dno, ali najgore je prošlo
19. Dec. 20230
Ekonomija
PRVI AVION KOMPANIJE LUMIWINGS VEČERAS SLETIO NA MEĐUNARODNI AERODROM TUZLA: Od sutra se iz grada soli ponovo leti ka Evropi
17. Dec. 20230
Ekonomija
NOVI UGOVOR ZA HIFA-OIL: Stižu na još jedan aerodrom u Bosni i Hercegovini
02. Dec. 20231
Politika
NJEMAČKI LIST: “Ako Dodik proglasi secesiju, za sat će izbiti rat”
Prije 19 min1
Svijet
IZRAELSKI MEDIJI: Netanyahu zabrinut da bi ICC mogao izdati nalog za njegovo hapšenje
Prije 26 min0
Šareni svijet
NEVJEROVATNO: Zlatni džepni sat pronađen na tijelu najbogatijeg čovjeka na Titanicu prodan je za...
Prije 27 min0
Politika
PRVI SE DAČIĆI U VODU BACAJU: Srbijanski šef diplomacije najavio vanrednu sjednica Vijeća sigurnosti UN-a o BiH na zahtjev Rusije –„Na njoj će se obratiti..."
Prije 48 min2
Ekonomija
NEVJEROVATAN OBRAT: Ugasili proizvodnju u BiH i otpustili radnike – a imaju rekordnu zaradu
26. Apr. 20240
Ekonomija
FINANSIJSKA DRAMA MANJEG BH. ENTITETA: Vladi RS fali 500 miliona KM, teško ide prodaja obveznica
25. Apr. 20242
Ekonomija
DODIKU NE SMETAJU ARAPSKE PARE: Republika Srpska traži 161 milion KM od...
27. Apr. 20240
Ekonomija
KOLINDIN BIZNIS CVJETA: U poduzetničke vode krenula je krajem 2022. godine
Prije 15h0
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.