Sport
KATALONCI GA ŽELE U SVOJIM REDOVIMA: Da li će veznjak Arsenala moći odbiti ponudu iz Barcelone?
Prije 4h0
(...) razgovara sa Stellantisom, jedinim velikim samostalnim proizvođačem automobila u Italiji.
Auto
14. Mar. 2024 14. Mar. 2024
0
Italijanska vlada pregovara s kineskim Chery Autom kako bi privukla još jednog velikog proizvođača automobila, uz Stellantis, rekla su Reutersu dva izvora.
Rim želi povećati domaću proizvodnju na 1.3 miliona vozila godišnje, s 800 hiljada u 2023., i već razgovara sa Stellantisom, jedinim velikim samostalnim proizvođačem automobila u Italiji. Do kraja desetljeća multinacionalna grupa trebala bi proizvoditi milijun automobila godišnje.
Ministar industrije Adolfo Urso rekao je da Italija želi još jednog proizvođača koji bi proizvodnji dodao oko 300 tisuća vozila.
Urode li pregovori plodom, Chery će biti među prvim kineskim tvrtkama koje će proizvoditi automobile u Europi. Takav ishod značio bi pojačanu konkurenciju za domaće proizvođače, posebice u segmentu električnih vozila, napominje Reuters.
Chery je trenutno opcija u koju Rim polaže najviše nade, rekao je jedan od dva izvora.
Glasnogovornik talijanskog ministarstva industrije odbio je komentirati.
U februaru Urso je rekao da su razgovarali s američkim Teslom i tri neimenovana kineska proizvođača automobila, čiji su predstavnici lani posjetili Italiju kako bi procijenili potencijalne prilike za ulaganja.
Direktor Chery Europe Jochen Tueting rekao je Reutersu da očekuju da će prodaja u Europi opravdati gradnju montažnog pogona.
"Istražujemo različite mogućnosti diljem Europe", rekao je Tueting. "Trenutno vodimo razgovore na nekoliko lokacija u Europi", dodao je, naglasivši da ih zbog obaveze povjerljivosti ne može navesti.
Izvori u industriji i u vladi željeli su ostati anonimni budući da su razgovori povjerljivi.
Izvor u industriji rekao je da Chery razmatra obnovu postojeće tvornice ili izgradnju nove u Italiji, ali da procjenjuje i druge mogućnosti u Europi, uključujući bivšu Nissanovu tvornicu u Barceloni.
Izvor u vladi navodi da je među kineskim proizvođačima automobila koji su kontaktirali Rim i posjetili Italiju i Great Wall Motor.
Kineska kompanija nije odgovorila na upit Reutersa da komentira tu informaciju.
S Italijom je u kontaktu bio i kineski proizvođač električnih automobila BYD, ali oni su u prosincu objavili da će svoju prvu europsku tvornicu graditi u Mađarskoj i nisu rekli planiraju li još pogona u Europi, napominje Reuters.
(Index.hr)
Sport
KATALONCI GA ŽELE U SVOJIM REDOVIMA: Da li će veznjak Arsenala moći odbiti ponudu iz Barcelone?
Prije 4h0
Svijet
KAŽU DA PUTIN VIŠE NE MOŽE ZAVRŠITI RAT NI KADA BI HTIO: "Rusima o tome ovisi život, zaokret bi značio kolaps!"
Prije 4h0
Društvo
NJEMAČKE NOVINE PIŠU O DEMOGRAFSKOM SLOMU BALKANA: "Političari u toj regiji kasno su shvatili ozbiljnost stanja"
Prije 4h0
Sport
LAKERSI DALI OTKAZ TRENERU NAKON DEBAKLA PROTIV DENVERA: "Bio je pakao sjediti u ovoj..."
Prije 4h0
Auto
DRAMATIČAN PAD CIJENA POLOVNIH AUTOMOBILA: Najviše su pojeftinili ovi modeli...
01. Maj 20240
Auto
OGLAS ŠOKIRAO NIZOZEMSKU: Vrtoglava cijena parking-mjesta u Amsterdamu, pitaju se ko je dovoljno lud da to plati
Prije 18h0
Auto
KINEZI NAPADAJU EUROPSKO TRŽIŠTE: Ovi električni modeli izazivaju najjeftinije automobile, na udaru je i Dacija…
Prije 19h0
Auto
DA LI "TESLA" PRIPREMA NOVI KRUG OTKAZA: "Glasine koje smo čuli upućuju na to da bi te brojke mogle uključivati..."
Prije 10h0
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.