Evropa
RISKANTNI POSLOVI VIKTORA ORBANA: Podigao je najveći kredit u historiji Mađarske, a mora ga brzo vratiti!
Prije 4h0
(...) poznate platforme CMF-B EV.
Auto
15. Apr. 2024 15. Apr. 2024
0
Kao dio svoje strategije Renaulution, Renaultov šef Luca de Meo rekao je da se planira barem još jedno ponovno oživljavanje imena starog modela. Prvi model ovog retro-futurističkog plana je povratak R5 kao električnog modela i kao nasljednika Zoe.
Godinu dana kasnije, R4 će također biti lansiran - također kao električni automobil. Daljnja potvrda R4 stigla je s registracijom u Europskom patentnom uredu. Renault je tamo zaštitio novi logo R4: broj 4 ugrađen u novi Renaultov romb, prenosi Index.hr.
Renault 4 ili skraćeno R4 proizvodio se od 1961. do 1992. i prodan je više od osam miliona puta diljem svijeta. Mali automobil, koji je također bio dostupan kao komercijalno vozilo s dvoja vrata i blago podignutom karoserijom, smatran je praktičnim i jeftinim.
Novi Renault 4 se kao Izložbeni automobil na sajmu u Parizu pojavio se kao pravi SUV. Kako bi to postigli, Francuzi su, između ostalog, postavili rezervni kotač na istaknuto mjesto na karbonskom krovu ispod zateznih traka u boji magenta. Kratki prepusti jamče velike pristupne kutove; Kamere zamjenjuju vanjska ogledala, a sprijeda svijetle matrična LED svjetla.
U produkcijskoj verziji, tvrdi se, R4 dolazi konvencionalnijeg vanjskog stila nego što je sugerirao konceptni automobil. Prednji dio i kružna prednja svjetla ostaju isti. Upitno je hoće li, poput konceptnog automobila, oni biti okruženi uskim kromiranim rubom i zauzimaju li cijelu širinu vozila u cjelini.
Razlike su izraženije u bočnom prikazu. Rašireni lukovi točkova ustupaju mjesto konvencionalnim lukovima kotača, ultra-tanki nosači retrovizora s kamerama zamijenjeni su konvencionalnim retrovizorima koji se nalaze u trokutu prozora. Kvake na vratima izvedene su kao nosači.
Straga se očekuju uspravna stražnja svjetla i registarska pločica smještena niže u preklopu. Stražnje staklo će u standardnoj izvedbi biti nešto veće i naravno opremljeno i brisačem stražnjih svjetala.
Renault R4 temelji se na novoj platformi AmpR Small koja nosi neke komponente već dobro poznate platforme CMF-B EV. Osim R4, na njemu su bazirani Renault 5 E-Tech Electric, Alpine A290 i nadolazeća električna Nissan Micra.
Renault 4 će posuditi tehnologiju od Renaulta 5, tako da će se koristiti sinkroni motor u tri razine snage - uvijek s pogonom na prednje kotače.
U prvoj fazi R4 će proizvoditi 70 kW i 215 Nm, a slijedi je verzija od 90 kW i 225 Nm - obje su dobre za oko 300 kilometara dosega. Top model je R4 sa 110 kW i 245 Nm okretnog momenta i ima oko 400 kilometara. Verzija od 110 kW opremljena je baterijom od 52 kWh, a manji R4 s verzijom od 40 kWh.
Evropa
RISKANTNI POSLOVI VIKTORA ORBANA: Podigao je najveći kredit u historiji Mađarske, a mora ga brzo vratiti!
Prije 4h0
Društvo
I LJILJANI U PARIZU: Tokom ceremonije otvaranja OI u Parizu, prikazan tim BiH iz 1992. godine
Prije 4h0
Vijesti
OTVORENE OLIMPIJSKE IGRE U PARIZU: Francuzi priredili pravi spektakl pa na kraju iznenadili čitav svijet (FOTO, VIDEO)
Prije 5h0
Mini market
PREPOZNAJTE LI ČOVJEKA U KABANICI: U Parizu će navijati za Srbiju (FOTO)
Prije 5h1
Auto
INTELIGENTNA RJEŠENJA IZ SKANDINAVIJE: Pogledajte šta se događa na cesti koju pokriva radar kada se približi vozilo....
24. Jul. 20240
Auto
UPOZORENJE VOZAČIMA: Ako vozite kroz ove zemlje EU dobro otvorite oči, prevaranti vrebaju…
25. Jul. 20240
Auto
DIV IZ WOLFSBURGA NAPADA VELIKO TRŽIŠTE: Volkswagen ima novu marku i automobil, zove se…
Prije 20h0
Auto
POSEBNE AKCIJE ZA NAJPRODAVANIJE VOZILO NA PLANETI: Najbolje cool Toyotine ponude u Sarajevu i Tuzli
Prije 17h0
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.