Vijesti
IZAZVAO NAJVEĆU KRIZU OD DEJTONA I GOTOVO UVEO DRŽAVU U RAT: Kako je Dodik dogovorio i realizovao pokajnički let pred kadije Suda BiH? (VIDEO)
Prije 6h0
Za nižu potrošnju goriva, sistem mora da reguliše unutrašnju temperaturu što je samostalnije moguće, tj. u režimu rada „Auto“, ako imate automatski klima-uređaj.
Auto
04. Jul. 2025
0
Da bi potrošnja goriva bila niža, sistem mora da reguliše unutrašnju temperaturu što je samostalnije moguće.
Revija HAK pisala je u nekoliko navrata o klima-uređajima u automobilima i njihovom uticaju na potrošnju goriva, a mjerenja je sproveo i Njemački auto-klub (ADAC).
Zahvaljujući modernim kompresorima klima-uređaja, uticaj na potrošnju goriva i dodatne troškove polako opada. Test je pokazao prosječnu dodatnu potrošnju od 10 do 15 odsto.
Veliki uticaj na potrošnju goriva ima i okruženje u kojem vozite automobil. U gradu je povećana potrošnja oko 20 odsto, na otvorenim putevima (prosečna brzina oko 100 km/h) potrošnja raste oko šest odsto, a kada automobil radi u leru, potrošnja raste za velikih 70 odsto.
Za nižu potrošnju goriva, sistem mora da reguliše unutrašnju temperaturu što je samostalnije moguće, tj. u režimu rada „Auto“, ako imate automatski klima-uređaj.
Odnosno, takav režim rada je mnogo bolji nego da sami određujete jačinu puhanja klima-uređaja.
Vijesti
IZAZVAO NAJVEĆU KRIZU OD DEJTONA I GOTOVO UVEO DRŽAVU U RAT: Kako je Dodik dogovorio i realizovao pokajnički let pred kadije Suda BiH? (VIDEO)
Prije 6h0
Vijesti
AVDO AVDIĆ O LICEMJERJU LAKTAŠKOG VOŽDA: "Dodik je priznao institucije tek kada su mu obećale da ga neće pritvoriti" (VIDEO)
Prije 6h2
Vijesti
SLADIĆ PROGNOZIRA PROMJENE: "Vrelina stiže kraj, ali..."
Prije 6h0
Politika
LJUBIŠA PETROVIĆ O DODIKOVOJ PRESUDI: "Prešao igricu, izdigao se iznad pravosuđa"
Prije 6h0
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.