U PRAKSI JE TO ZAISTA TAKO: Jedan od najjeftinijih auta jednu stvar radi bolje od Porschea

Mitsubishi Mirage, donedavno najjeftiniji automobil na američkom tržištu, uspio je u testu u nečemu biti bolji i od Porschea. A to nešto je odziv motora. Za američke prilike duhovni nasljednik nekadašnjeg Yuga kao automobil čiji je glavni adut cijena pokazao se u testu kao jedan od ponajboljih automobila u usporedbi razlike vremena ubrzanja do 96 km/h iz mirovanja i iz tzv. kotrljajućeg starta pri brzini od 8 km/h. 

  • Auto

  • 21. Maj 2024  21. Maj 2024

  • 0

Možete li zamisliti da je jedan od najjeftinijih automobila na tržištu u nečemu bolji i od Porschea?

Upravo to ukazuje najnoviji test koji je proveo američki magazin Car & Driver, a koji je mjerio ubrzanje automobila iz dvije različite startne pozicije. 

Mitsubishi Mirage, donedavno najjeftiniji automobil na američkom tržištu, uspio je u testu u nečemu biti bolji i od Porschea. A to nešto je odziv motora. Za američke prilike duhovni nasljednik nekadašnjeg Yuga kao automobil čiji je glavni adut cijena pokazao se u testu kao jedan od ponajboljih automobila u usporedbi razlike vremena ubrzanja do 96 km/h iz mirovanja i iz tzv. kotrljajućeg starta pri brzini od 8 km/h. 

Upravo je ovaj drugi uvjet u praksi češći, a tu se kao presudan postavlja sam odziv motora. I dok je razlika između ova dva vremena kod nekih modela dosezala dvije sekunde, rezultati malenog Mitsubishija mogli bi vas iznenaditi. 

Bit ćemo precizniji pa ćemo reći kako su jedino Mitsubishi Mirage i Honda Odyssey u kotrljajućem startu imali bolje vrijeme ubrzanja nego iz mirovanja. Bili su bolji za 0.1 sekundu. S druge strane, najgori rezultat, odnosno najveću razliku od testiranih automobila imao je Porsche 718 Cayman T koji iz mirovanja do 96 km/h stiže za 4.4 sekunde, a kad to čini od 8 km/h, trebaju mu čak dvije sekunde više. Odmah iza njega je BMW M235i xDrive s razlikom od čak 1.8 sekundi. 

Glavni 'krivac' za ovako poražavajuće rezultate krije se u konceptu motora. Naime, oni s turbinom imaju lošiji odziv od atmosferskih motora uz nekoliko izuzetaka. Ipak, svi automobili koji su imali najmanju razliku između testova bili su atmosferski, što je navelo Car & Driver na zaključak da moderni motori s turbopunjačem još uvijek ne pružaju istu linearnu krivulju snage kao njihovi atmosferski rivali.

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...