VIRALNA OBJAVA MEĐU BH. GRAĐANIMA: Pacijentici na KCUS-u zakazana magnetna rezonanca za 11. juli 2025 godine

Njena objava brzo je postala viralna, izazvavši brojne komentare i reakcije. Mnogi korisnici društvenih mreža izrazili su svoje saosjećanje i podršku, dijeleći slična iskustva sa dugim čekanjima na medicinske pretrage i tretmane u KCUS-u.

  • Vijesti

  • 21. Jul. 2024  

  • 0

Klinički centar Univerziteta u Sarajevu (KCUS) se znao naći u fokusu javnosti zbog negativnih iskustava pacijenata ali ovo je čist prikaz kritičnog stanja kakvo vlada ne samo na KCUS-u nego i u cijeloj BiH. Nedavno je jedna pacijentica na društvenim mrežama izrazila svoje nezadovoljstvo zbog dugog čekanja na termin za magnetnu rezonancu, što je izazvalo brojne reakcije.

Pacijentica, koja je na Facebooku podijelila svoje iskustvo, opisala je kako već više od dva mjeseca ima problema sa bolovima u nogama. Nakon brojnih posjeta ljekarima, preporučena joj je magnetna rezonanca koljena, mozga i vratne kičme. Međutim, kada je otišla na radiologiju da zakaže termine, ostala je zatečena dugim rokom čekanja, prenosi Bh-index.ba.

"Danas je 18. juli 2024. godine, a termin za magnetnu rezonancu dobila sam 11. jula 2025. godine," napisala je pacijentica. "Ne znam da li bih se smijala ili plakala, ali trenutno ne mogu niti jedno. Jedino što mogu je gušiti se od jada i čemera državice u kojoj možeš krepati, mogu te ukopati i iskopati bezbroj puta do 11. jula 2025. godine."

Njena objava brzo je postala viralna, izazvavši brojne komentare i reakcije. Mnogi korisnici društvenih mreža izrazili su svoje saosjećanje i podršku, dijeleći slična iskustva sa dugim čekanjima na medicinske pretrage i tretmane u KCUS-u.

Iako su zdravstvene ustanove u Bosni i Hercegovini već dugo suočene sa brojnim izazovima, uključujući nedostatak resursa svake vrste, pacijenti smatraju da su ovakvi rokovi čekanja neprihvatljivi.

Iz KCUS-a još nije bilo zvaničnih izjava povodom ovog slučaja, ali jasno je da su potrebne hitne reforme kako bi se poboljšala efikasnost i dostupnost zdravstvenih usluga za sve građane. Pacijenti poput ove žene, koja je javno podijelila svoje iskustvo, nadaju se da će njihov glas doprinijeti promjenama koje će unaprijediti zdravstveni sistem u Bosni i Hercegovini.

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...