Vijesti
ŽELJKO KOMŠIĆ PORUČIO IZ WASHINGTONA: "Dejton je najuspješniji mirovni sporazum 20. stoljeća, napad na BiH nosi posljedice"
Prije 8 min0
Chris Hope, izvršni direktor One Aira, upozorio je da prošla vlada nije napravila nikakvu procjenu utjecaja Brexita na zrakoplovstvo i da je sektor zabrinut kako će laburisti napraviti sličan propust kada počnu pregovore s Evropskom unijom o resetiranju trgovinskih odnosa.
Ekonomija
18. Avg. 2024
0
Novonastala britanska aviokompanija tvrdi kako je zbog birokratije i Brexita prisiljena slati avione u SAD na rutinske servise i popravke, uz ogromne ekološke i finansijske troškove.
Chris Hope, izvršni direktor One Aira, upozorio je da prošla vlada nije napravila nikakvu procjenu utjecaja Brexita na zrakoplovstvo i da je sektor zabrinut kako će laburisti napraviti sličan propust kada počnu pregovore s Evropskom unijom o resetiranju trgovinskih odnosa.
Kompanija je kritizirala pravila koja od britanskih pilota zahtijevaju formalnu ponovnu provjeru kvalifikacija u Evropskoj uniji uz znatnu cijenu. Naglasili su kako su teško stečene licence inženjera praktički bezvrijedne izvan Ujedinjenog Kraljevstva.
Dakle, dio problema je nedostatak uzajamnog priznavanja za one sa stručnim kvalifikacijama između Evropske unije i Ujedinjenog Kraljevstva, nešto što također uzrokuje probleme kod arhitekata i računovođa. Situaciju One Aira dodatno komplicira činjenica da je riječ o jedinoj kompaniji u Ujedinjenom Kraljevstvu koja upravlja legendarnim avionima Boeing 747.
Infrastruktura za servisiranje i održavanje tih aviona brzo nestaje jer su putnički prijevoznici prešli na Airbus nakon pandemije. To znači da je One Air prisiljen boriti se za termine u radionici u Njemačkoj, jedinoj koju Ujedinjeno Kraljevstvo priznaje, ili svoje avione slati u SAD.
"U prvih sedam mjeseci ove godine, dvaput smo slali avione u SAD. Razlika u troškovima je približno oko 500.000 dolara svaki put kad šaljemo avionu SAD", naveo je Hope. Ujedinjeno Kraljevstvo ima bilateralni sporazum sa SAD-om, a britanska zrakoplovna industrija se nada kako bi se neki sličan model mogao uspostaviti i u odnosima s Evropskom unijom.
Avion mora proći jednotjedni servis svaka tri mjeseca, dok se duža provjera, koja traje mjesec dana, provodi svake dvije godine. Rutinski popravci također predstavljaju problem jer se komponente mogu staviti u britanske avione samo ako su odobrene od strane Ujedinjenog Kraljevstva ili ako su obuhvaćene sporazumom između Ujedinjenog Kraljevstva i SAD-a.
Piloti su drugi problem, s britanskim kvalifikacijama koje su "ozbiljno degradirane" Brexitom jer ih Evropska unija više ne priznaje.
Vijesti
ŽELJKO KOMŠIĆ PORUČIO IZ WASHINGTONA: "Dejton je najuspješniji mirovni sporazum 20. stoljeća, napad na BiH nosi posljedice"
Prije 8 min0
Politika
KOGA SU PODREĐENI BOLJE SLUŠALI: Nikšić i Tito kao posrednici u zapošljavanju
Prije 13 min0
Mini market
DODIKOV DRUG TRAŽI DA NATO POJAČA PROTIVVAZDUŠNU ODBRANU SLOVAČKE: U Bratislavi je boravio Mark Rutte i s premijerom...
Prije 16 min0
Politika
PROVOKACIJA ILI NAMJERA; GENERALA HVO ZLATAN MIJO JELIĆ: „Cilj hrvatskoga naroda dugoročno mora biti uspostava Hrvatske republike unutar međunarodno priznatih granica Bosne i Hercegovine“
Prije 17 min0
Ekonomija
GODINA ZABRANE RADA TRGOVINA NEDJELJOM U FBiH: Pad broja zaposlenih, ministar Hasičević najavio 2.000 radnih mjesta u Lidlu
16. Nov. 20250
Ekonomija
DA, MOGUĆE JE I TO: U Bosni i Hercegovini prodaje se stan za samo 6.500 eura
16. Nov. 20250
Ekonomija
AKUMULIRANI GUBICI PENJU SE NA VIŠE OD 900 MILIONA KM: Najveća rafinerija nafte u BiH sedam godina nije proizvela ni litar nafte
17. Nov. 20250
Ekonomija
KAKAV PREPOROD OBJEKTA: Bingo kupio zapušteni tržni centar – danas izgleda nevjerovatno
16. Nov. 20250
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.