Auto
LUKSUZ KOJI VAS NA AUTOCESTAMA U HRVATSKOJ MOŽE KOŠTATI 260 EURA:: Ovo su najčešće greške
Prije 46 min0
Radovi na rekonstrukciji počeli su u oktobru 2021. godine, a stanica je prvi put svečano otvorena u martu 2022., tokom predizborne kampanje.
Regija
03. Nov. 2024 03. Nov. 2024
0
U petak je 14 osoba smrtno stradalo u urušavanju nadstrešnice na Željezničkoj stanici u Novom Sadu, objektu koji je obnovljen i svečano otvoren 5. jula ove godine. Nakon samo nekoliko mjeseci, dio konstrukcije ovog moderniziranog objekta se urušio.
Otvorenju su, osim gradonačelnika Milana Đurića, prisustvovali i ministar saobraćaja Goran Vesić te predsjednica Vlade Vojvodine Maja Gojković.
Prilikom svečanog otvaranja, Gojković je izrazila zadovoljstvo završetkom radova, kazavši kako će “građani Novog Sada i svi putnici, koji dolaze i odlaze iz ovog grada, moći u ovom savremenom dijelu željezničke stanice na najmoderniji, siguran i učinkovit način kupiti kartu", piše Nova.rs. Dodala je i da je novosadska željeznička stanica, koja se sada urušila, “izrađena po europskim standardima.”
“Ova investicija iznimno je važna za nas i predstavlja jedan od simbola Novog Sada. Ovaj objekt karakterističan je za arhitekturu grada i jedna od najljepših stanica u našoj zemlji.
"Završetkom modernizacije pruge Novi Sad - državna granica krajem godine, imat ćemo i nove željezničke stanice s dodatnim sadržajem”, istaknula je tada Gojković, napomenuvši da će brza pruga Beograd - Novi Sad - Subotica omogućiti više od 12.000 putnika dnevno.
U sklopu projekta, između Novog Sada i Subotice predviđeno je 12 staničnih objekata, od kojih je pet zaštićeno kao kulturna dobra, dok će Vrbas, Rumenka i Lovćenac dobiti nove moderne stanične zgrade.
Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Goran Vesić kazao je kako je rekonstrukcija novosadske stanice provedena u dvije faze.
“Stanica je zadržala svoj izvorni izgled u skladu s uvjetima Zavoda za zaštitu spomenika,” izjavio je Vesić te najavio probne vožnje između Beograda i Subotice od sredine oktobra, dok se redovni promet očekuje početkom decembra, pisao je Danas na ljeto.
Radovi na rekonstrukciji počeli su u oktobru 2021. godine, a stanica je prvi put svečano otvorena u martu 2022., tokom predizborne kampanje.
Međutim, ubrzo je ponovno zatvorena zbog nastavka radova. Izvođač radova bio je kineski konzorcij CRIC&CCCC (“China Railway International Co.Ltd” i “China Communications Construction Company Ltd”).
Inače, Željeznička stanica u Novom Sadu sagrađena je 1964. godine prema projektu arhitekta Imrea Farkaša.
Tužiteljstvo je reklo da će biti ispitano više od 20 ljudi. Među njima su, uz Vesića koji je dao izjavu u policiji, i direktorica javnog preuzeća Infrastrukture željeznice Srbije Jelena Tanasković te njihovi saradnici koji su bili u lancu odgovornosti tokom rekonstrukcije Željezničke stanice u Novom Sadu.
Auto
LUKSUZ KOJI VAS NA AUTOCESTAMA U HRVATSKOJ MOŽE KOŠTATI 260 EURA:: Ovo su najčešće greške
Prije 46 min0
Kultura
SYLVESTER STALLONE PRIZNAO KOJI JE NAJBOLJI AKCIONI FILM KOJI JE SNIMIO: "Bio sam jako zadovoljan i iskreno sam mislio..."
Prije 1h0
Društvo
VELIKI USPJEH U16 VATERPOLO REPREZENTACIJE BiH U LJUBLJANI: Neum slavi bronzane momke
Prije 1h0
Estrada
MITAR MIRIĆ PROGOVORIO O KARIJERI I FINANSIJAMA: "Šaban i ja smo bili najskuplji"
Prije 1h0
Regija
"I GRĐE SMO OD TEBE ODAVDE ISPRATILI U ZABORAV": Grad u Srbiji u koji "Vučić ne smije da dođe"
13. Jul. 20250
Regija
KUHA S DRUGE STRANE DRINE: "Ako Aleksandar Vučić to ne uradi - onda slijedi 'Dan D' koji svi pominju..."
Prije 15h0
Regija
AMERIKANAC ZGROŽEN NAVIKOM HRVATA: "Grozno je koliko ih to radi, čak i žene sa djecom"
13. Jul. 20250
Regija
UŽAS U SRBIJI: Ovo je Vučićev nasilnik koji je automobilom probio blokadu, na haubi je nosio...
Prije 19h0
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.