GRADILI I HVALILI SE: Šta su srbijanski političari govorili tokom obnove Željezničke stanice u Novom Sadu?

Radovi na rekonstrukciji počeli su u oktobru 2021. godine, a stanica je prvi put svečano otvorena u martu 2022., tokom predizborne kampanje.

  • Regija

  • 03. Nov. 2024  03. Nov. 2024

  • 0

U petak je 14 osoba smrtno stradalo u urušavanju nadstrešnice na Željezničkoj stanici u Novom Sadu, objektu koji je obnovljen i svečano otvoren 5. jula ove godine. Nakon samo nekoliko mjeseci, dio konstrukcije ovog moderniziranog objekta se urušio.

Otvorenju su, osim gradonačelnika Milana Đurića, prisustvovali i ministar saobraćaja Goran Vesić te predsjednica Vlade Vojvodine Maja Gojković.

Prilikom svečanog otvaranja, Gojković je izrazila zadovoljstvo završetkom radova, kazavši kako će “građani Novog Sada i svi putnici, koji dolaze i odlaze iz ovog grada, moći u ovom savremenom dijelu željezničke stanice na najmoderniji, siguran i učinkovit način kupiti kartu", piše Nova.rs. Dodala je i da je novosadska željeznička stanica, koja se sada urušila, “izrađena po europskim standardima.”

“Ova investicija iznimno je važna za nas i predstavlja jedan od simbola Novog Sada. Ovaj objekt karakterističan je za arhitekturu grada i jedna od najljepših stanica u našoj zemlji.

"Završetkom modernizacije pruge Novi Sad - državna granica krajem godine, imat ćemo i nove željezničke stanice s dodatnim sadržajem”, istaknula je tada Gojković, napomenuvši da će brza pruga Beograd - Novi Sad - Subotica omogućiti više od 12.000 putnika dnevno.

U sklopu projekta, između Novog Sada i Subotice predviđeno je 12 staničnih objekata, od kojih je pet zaštićeno kao kulturna dobra, dok će Vrbas, Rumenka i Lovćenac dobiti nove moderne stanične zgrade.

Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Goran Vesić kazao je kako je rekonstrukcija novosadske stanice provedena u dvije faze.

“Stanica je zadržala svoj izvorni izgled u skladu s uvjetima Zavoda za zaštitu spomenika,” izjavio je Vesić te najavio probne vožnje između Beograda i Subotice od sredine oktobra, dok se redovni promet očekuje početkom decembra, pisao je Danas na ljeto.

Radovi na rekonstrukciji počeli su u oktobru 2021. godine, a stanica je prvi put svečano otvorena u martu 2022., tokom predizborne kampanje.

Međutim, ubrzo je ponovno zatvorena zbog nastavka radova. Izvođač radova bio je kineski konzorcij CRIC&CCCC (“China Railway International Co.Ltd” i “China Communications Construction Company Ltd”).

Inače, Željeznička stanica u Novom Sadu sagrađena je 1964. godine prema projektu arhitekta Imrea Farkaša. 

Tužiteljstvo je reklo da će biti ispitano više od 20 ljudi. Među njima su, uz Vesića koji je dao izjavu u policiji, i direktorica javnog preuzeća Infrastrukture željeznice Srbije Jelena Tanasković te njihovi saradnici koji su bili u lancu odgovornosti tokom rekonstrukcije Željezničke stanice u Novom Sadu. 

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...