Auto
OBRATITE PAŽNJU: Ako vaš automobil troši više goriva od uobičajenog, ovo su mogući uzroci…
21. Maj 20250
Ne žele da imaju ništa sa svojim prethodnicima pa uglavnom prilikom promjene vlasti, nabavljaju se i nove limuzine.
Ekonomija
05. Nov. 2024
0
Institucije Bosne i Hercegovine ne upravljaju voznim parkom na efikasan e ekonomičan način. Broj vozila nije poznat. Za njihovo održavanje i troškove izdavaja se 15 miliona maraka. Ovo se navodi u Izvještaju o provedenoj reviziji učinka o temi “Upravljanje voznim parkom u institucijama BiH“, čiji je podnosilac Ured za reviziju institucija BiH.
Broj vozila nepoznat. Okvirno oko 4.000. Godišnje vozni park institucija BiH potroši oko 15 miliona. Za nabavku vozila samo u posljednjih 5 godina potrošeno je oko 34 miliona maraka. Ovo se nalazi u revizorskom izvještaju Kancelarije za reviziju institucija BiH. Navode se i brojne zloupotrebe i nepravilnosti.
„Nalazi revizije ukazuju na to da institucije BiH voznim parkom ne upravljaju na efikasan i ekonomičan način. Postoje slabosti u sistemskom rješenju uređenja voznog parka kao i slabosti pojedinačnih institucija u upravjanju vlastitim voznim parkom“, napominju iz Ureda za reviziju institucija BiH.
Upozorava se na brojne nepravilnosti godinama. Ne otklanjaju se. Sve ostaje na preporukama revizora. Zloupotrebljavaju se vozila, najčešće, u privatne svrhe. Skupa, njihova nabavka često je i sumnjiva.
-Najčešće rukovodilac institucije zahtijeva određeno vozilo sa određenim karakteristikama, prilagodi se tenderska dokumentacija upravo tome. Mi smo imali slučajeve da se ide do te mjere sa zloupotrebom da se osim onih najčešćih zahtijeva poput ambijentalnog svjetla, posebnih zvučnika i slično, da se čak traže posebne kopče za dječije sjedalice. Jasno je da se službena vozila neć koristiti samo u službene svrhe, kaže Damjan Ožegović, Transparency international BiH.
Insistira se na efikasnom i ekonomičnom upravljaju javnim sredstvima. Zbog čega vozila moraju biti visoke klase i po mogućnosti najskuplja. Razmišlja li se o ograničavanju sredstava za nabavku vozila?
-Svakako da bi podržao tu inicijativu i mislim da ću najvjerovatnije na tragu toga podnijeti inicijativu gdje će se ograničiti recimo da vozila do 10 godina starosti se ne mogu mijenjati, kazao je Džemal Smajić, delegat u Domu naroda PSBiH.
Ovakvo vozilo nedostižno je većini građana Bosne i Hercegovine. Ukoliko bi odvajali prosječnu platu svaki mjesec, trebalo bi 10 godina da se skupi potreban novac. Političari su uglavnom kategorični kada su u pitanju vozila. Ne žele da imaju ništa sa svojim prethodnicima pa uglavnom prilikom promjene vlasti, nabavljaju se i nove limuzine.
Auto
OBRATITE PAŽNJU: Ako vaš automobil troši više goriva od uobičajenog, ovo su mogući uzroci…
21. Maj 20250
Auto
IZNENAĐENJIMA NIKAD KRAJA: Ukoliko planirate u Njemačku po polovan automobil – ovo trebate znati...
20. Maj 20250
Auto
SAVJET MEHANIČARA: Ova greška može vas skupo koštati
08. Apr. 20250
Auto
NEVJEROVATNO: U ovoj zemlji na parkingu su milioni neprodanih automobila...
07. Jan. 20250
Vijesti
IZAZVAO NAJVEĆU KRIZU OD DEJTONA I GOTOVO UVEO DRŽAVU U RAT: Kako je Dodik dogovorio i realizovao pokajnički let pred kadije Suda BiH? (VIDEO)
Prije 3h0
Vijesti
AVDO AVDIĆ O LICEMJERJU LAKTAŠKOG VOŽDA: "Dodik je priznao institucije tek kada su mu obećale da ga neće pritvoriti" (VIDEO)
Prije 3h2
Vijesti
SLADIĆ PROGNOZIRA PROMJENE: "Vrelina stiže kraj, ali..."
Prije 3h0
Politika
LJUBIŠA PETROVIĆ O DODIKOVOJ PRESUDI: "Prešao igricu, izdigao se iznad pravosuđa"
Prije 3h0
Ekonomija
KRALJ PIJACE PRIZNAO KAKO VARAJU KUPCE: "Znaš kako znamo ko ima para?" (VIDEO)
Prije 6h0
Ekonomija
VELIKA INVESTICIJA U BH. GRADU: Kompletnu proizvodnju prebacili iz Slovenije u BiH
04. Jul. 20250
Ekonomija
SAŠA MAGAZINOVIĆ UPOZORAVA: Ovo bi moglo imati nesagledive posljedice po bh. privredu, započet je proces...
04. Jul. 20250
Ekonomija
OVO SU NAJRAZVIJENIJI KANTONI U FEDERACIJI BiH: Pogledajte koja dva su na dnu...
Prije 6h0
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.