ČUDESAN SVIJET MUŠKOG ŠOPINGA: Muškarci se na "Crni petak" u Sarajevu svađali zbog sakoa

„Ja sam ga prvi probao, ostavio sam ga samo da uzmem košulju“, govorio je jedan. Drugi je, pak, tvrdio: "Nisam te ni vidio ovdje, stajao sam nekoliko minuta."

  • Društvo

  • 30. Nov. 2024  30. Nov. 2024

  • 0

"Crni petak", koji se obilježava posljednjeg petka u novembru, već godinama je sinonim za velike popuste u trgovinama širom svijeta.

Ovaj fenomen, koji je prvi put postao popularan u Sjedinjenim Američkim Državama, brzo je stekao globalnu popularnost, pa se tako proširio i na Bosnu i Hercegovinu, piše Hajyat.ba.

Trgovci iz svih sektora - od odjeće, obuće, igračaka, pa sve do kućnih aparata i namještaja - pripremaju se za ovaj dan s velikim sniženjima, a kupci, naravno, ne propustaju priliku da "obave" svoje kupovine po povoljnijim cijenama.

Međutim, iako se "Crni petak" u mnogim zemljama doživljava kao dan popusta i šopinga, postoje i oni koji vjeruju da izraz "Crni petak" potiče od finansijskog termina u kojem preduzeća navodno završavaju u "minusu" do Dana zahvalnosti, a tek poslije toga, zahvaljujući masovnoj kupovini, prelaze u "plus". Ipak, ova priča nije tačna.

No, ono što sigurno nije mit, to su gužve koje "Crni petak" donosi, a najbolje se to moglo vidjeti u SCC-u, najvećem tržnom centru u Sarajevu.

Od jutarnjih sati, svi ulazi u trgovine bili su puni kupaca koji su žurili prema policama s popustima. I, kao i obično, među kupcima je vladala ne samo euforija, već i prava borba za svaku povoljniju cijenu.

I dok je sve izgledalo kao tipična slika velikih popusta i kupovine, jedna situacija u jednoj od radnji izdvaja se kao ilustracija potrošačke strasti koja Crni petak može donijeti. Naime, trojica muškaraca su se našla u žestokom verbalnom okršaju zbog jednog sakoa.

Na početku svega, jedan od njih je probao sako, vratio ga na mjesto s kojeg ga je uzeo i nastavio hodati po radnji. U međuvremenu je drugi kupac pogledao isti sako, ostavio ga na istom mjestu, i krenuo prema drugim artiklima. I upravo u tom trenutku, treći kupac je odlučio da je sako - njegov. Počeo je da se priprema za kupovinu drugih stvari, međutim, za nekoliko trenutaka se već pojavio onaj drugi i prvi kupac, koji su se, vidno uzrujani, počeli prepucavati.

"Ja sam ga prvi probao, ostavio sam ga samo da uzmem košulju", govorio je jedan. Drugi je, pak, tvrdio: "Nisam te ni vidio ovdje, stajao sam nekoliko minuta." Treći, koji je sako već uzeo, bio je nesklon da ga se odrekne: "Šta me briga, jarane, na ofingeru je bio, uzeo sam ga i moj je", viknuo je.

Krećući se sve brže, prepucavanje je eskaliralo sve dok ih nije opomenula radnica u radnji.

"Molim vas, prestanite vikati. Ako ne želite kupiti, slobodno napustite trgovinu", poručila je zaposlenica, ali i dalje uzalud.

Na kraju je, nakon svega, onaj koji je sako "zalijepio" za sebe i nosio ga prema kasi, ipak uspio da postane njegov novi vlasnik.

Ova situacija možda najbolje oslikava mentalitet današnjeg potrošača u Sarajevu, ali i šire. "Crni petak" nije samo prilika za popuste, već i pravo bojište gdje je svaka artikl moguća tema nesuglasica i konflikata. I dok trgovine otvaraju svoja vrata, kupci su u potrazi ne samo za povoljnim cijenama, već i za potvrdom svoje "dominacije" u svijetu šopinga.

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...