Društvo
OGLASIO SE RADNIK TURSKOG CENGIZA: "Radit ćemo i nedjeljom i po danu i po noći"
08. Dec. 20240
"Trenutno je tu 15 ljudi. Naravno, broj ljudi će se povećavati u narednom periodu kada pođemo sa proizvodnjom betona. Plan je da tu bude otprilike 25 radnika", kazao je Bozkan.
Mini market
06. Dec. 2024 06. Dec. 2024
0
Radovi na sanaciji oštećenja dijela željezničke pruge kod Komadinovog vrela, nedaleko od Jablanice, zbog kojeg je već dva mjeseca potpuno obustavljen željeznički saobraćaj na dionici Sarajevo – Mostar, uveliko traju.
Predstavnici turske kompanije Cengiz Insaat, koja je na sebe preuzela sanaciju ove dionice, kazali su za Anadoliju kako će učiniti sve da u najkraćem mogućem roku završe radove i ovu željezničku liniju ponovo učine dostupnom građanima Bosne i Hercegovine.
Gotovo dva mjeseca u zraku je visio komad pruge uz magistralni put M-17, nakon što je usljed katastrofalnog klizišta 4. oktobra ove godine odvojen od tla.
U javnosti je raslo nezadovoljstvo zbog nepoduzimanja koraka ka obnovi pruge, zbog čijeg prekida se, prema nekim procjenama, štete mjere milionima maraka. I dok je trajala neizvjesnost kada će pruga biti popravljena, iz turske kompanije Cengiz Insaat ponudili su da doniraju radove i obave rekonstrukciju pruge na toj dionici.
Ekipa Anadolije obišla je lokalitet nedaleko od Donje Jablanice, gdje radovi na obnovi pruge traju već od subote. Na terenu je sva neophodna mehanizacija i osoblje kompanije Cengiz Insaat koji ulažu velike napore da radovi što prije budu gotovi i da se pruga učini funkcionalnom. Sve što je potrebno za realizaciju projekta imaju, a jedino što očekuju, kako su nam kazali, jesu povoljni vremenski uvjeti.
Građevinski inženjer u kompaniji Cengiz Insaat i vođa radova na obnovi pruge Salih Kerim Bozkan kazao je novinaru Anadolu kako su u toku pripremni radovi na izgradnji mosta preko kojeg će biti povezana pruga iz Sarajeva ka Mostaru.
"Most će biti sa dva bočna stuba, imamo raspon od 26 metara. Trenutno smo u fazi priprema za izgradnju bočnih stubova. Mašina za bušenje upravo počinje s radom, na dva bočna stuba imat ćemo po šest bušenja. Nakon što završimo proizvodnju šipova-stubova, idemo sa gradnjom temelja, a potom i s gornjim dijelom mosta", pojasnio je Bozkan.
Na terenu je moguće vidjeti sve mašine neophodne za rad, tu su bager, buldožer, mašina za stubove, pokretni kran, kamioni, valjci.
"Trenutno je tu 15 ljudi. Naravno, broj ljudi će se povećavati u narednom periodu kada pođemo sa proizvodnjom betona. Plan je da tu bude otprilike 25 radnika", kazao je Bozkan.
Pojasnio je kako najzahtjevniju fazu projekta čini zapravo priprema platforme za mašinu za šipove-stubove.
"To upravo ono što sada radimo, kao što znate, riječ je o mašini koja je teška otprilike 50 tona. Ispod nas je magistralni put M-17 i nije jednostavno držati mašinu na ovoj visini, zbog toga gradimo čvrsti kameni zid. Na jednoj strani (od Sarajeva) smo to već završili, u toku je druga (od Mostara) i to bi trebalo biti gotovo za nekoliko dana", kazao je Bozkan.
Na pitanje kada otprilike očekuju da bi radovi na izgradnji mosta i povezivanju željezničke linije trebali biti završeni, Bozkan je odgovorio:
"Imamo sve što je neophodno. Sada nam je važno samo da nas vrijeme posluži. Ne mogu dati tačan datum. Kao što vidite, upravo pada kiša i ne znamo u kojoj mjeri će to ometati rad. Ali čak i ako bude padala kiša, mi ćemo nastaviti raditi. Cengiz Insaat trenutno u Bosni ima dva svoja gradilišta i sve što nam bude potrebno, bit će i osigurano. Dok god nam vremenske prilike budu na ruku, mi ćemo dati sve od sebe da to završimo u najkraćem roku i učinimo željeznički saobraćaj dostupnim građanima Bosne i Hercegovine."
Kompanija Cengiz Insaat se od prvog dana nakon katastrofalnih poplava stavila na raspolaganje bh. službama za čišćenje i otklanjanje otpada u Donjoj Jablanici, ustupila svoju mehanizaciju i uposlenike. Bozkan ističe kako kompanija i kroz besplatnu realizaciju projekta obnove pruge želi jasno pokazati da je u ovim teškim trenucima uz građane Bosne i Hercegovine.
"Naše bratstvo sa bosanskim narodom traje dugi niz godina. Mi kao Cengiz Insaat, ali i kao turska država, uvijek smo uz ovaj narod kada god im je to potrebno. Koliko god je u našoj moći, mi smo tu uz njih. Ne samo mi kao Cengiz Insaat, tu je i naše osoblje koji su Bosanci i Hercegovci. Završit ćemo ovo što prije moguće", zaključio je Salih Kerim Bozkan.
Društvo
OGLASIO SE RADNIK TURSKOG CENGIZA: "Radit ćemo i nedjeljom i po danu i po noći"
08. Dec. 20240
Ekonomija
ÇENGIZ POSLAO PISMO NAMJERE: Žele donirati usluge i radove na sanaciji pruge u Jablanici
23. Nov. 20240
Ekonomija
VIŠE OD DESET VOZILA NA PUTU: Turske građevinske firme koje rade na Koridoru Vc, Cengiz i HGG, uputile konvoj mehanizacije u Jablanicu (VIDEO)
04. Okt. 20240
Mini market
FERMAN STIG'O IZ STAMBOLA: Turska kompanija Cengiz naredila Stavu i Faktoru da više ne kritikuju Nermina Nikšića i Autoceste FBiH!
17. Jun. 20233
Šareni svijet
HRABROST ILI LUDOST: Mladić opušteno uskočio u vodu s divljim zvijerima od kojih većina ljudi ima noćne more (VIDEO)
Prije 12 min0
Evropa
POČELO SUĐENJE U BELGIJI: Mladić pokušao ubiti očuha iz BiH
Prije 25 min0
Hronika
TRAGEDIJA NA FLORIDI: Muškarac iz BiH stradao u stravičnoj saobraćajnoj nesreći
Prije 32 min0
Mini market
SKANDALOZAN ISTUP DRAŠKA STANIVUKOVIĆA: "Zadatak svakog Srbina je da se odupre revizionizmu..."
Prije 36 min0
Mini market
VASKOVIĆ UZBURKAO DUHOVE: „Nakon što uhapse Stašu Košarca biće mnogo jasnije svima zašto je on...“
22. Jan. 20250
Mini market
IZRAEL SE ZAHVALJUJE DRŽAVI U NAŠEM SUSJEDSTVU: Srbija uručila spisak odbrambenih sistema koji se proizvode u...
22. Jan. 20250
Mini market
MUK U BEOGRADU I BANJOJ LUCI: Trump razočarao Putinove fanove na Balkanu
22. Jan. 20250
Mini market
DODIK KRENUO NA SVE ILI NIŠTA: Otkriveni povjerljivi dokumenti o angažovanju američkih lobista za skidanje sankcija vrhu RS-a! Cijena - ZATAMNJENA!
22. Jan. 20250
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.