Auto
IZ PRIČA O AMBLEMIMA U AUTOMOBILSKOJ INDUSTRIJI: Šta se dogodilo s patkama u logu Cadillaca?
Prije 1h0
Ovo je drugi ugovor koji naša kompanija potpisuje u samo nekoliko dana u Ruminiji
Ekonomija
21. Mar. 2025
0
U Rumuniji, tačnije u njenom glavnom gradu Bukureštu, potpisan je najskuplji ugovor vezan za izgradnju putne infrastrukture koji ova zemlja ima. To je, istovremeno, najveći ugovor u kojem učešće ima i jedna kompanija iz naše zemlje.
Bosanskohercegovačka građevinska kompanija Euro-Asfalt dio je konzorcija koji je pobijedio na tenderu čija je vrijednost preko milijardu eura.
Ugovor je potpisan samo nekoliko dana nakon što je sarajevska kompanija sa partnerima izabrana i za ugovor vrijedan nešto manje od milijardu eura i čije potpisivanje slijedi uskoro, također u Rumuniji.
Posljednji ugovor potpisan je za projektiranje i izvođenje najduže parcele koja se odnosi na planinsku dionicu II: Miercurea Nirajului – Leghin, autoputa A8 Unirii, tačnije parcela 2A Ditrău-Grinties, a izvođač je konzorcij SA&PE Construct – Tehnostrade SRL – Euro Asfalt D.O.O. – Spedition UMB “.
Vrijednost ugovora je 1,22 milijarde eura, a sredstva su obezbijeđena iz bespovratnih evropskih fondova, kroz Transportni program 2021-2027. Ugovor će trajati 54 mjeseca, od čega 14 mjeseci za fazu projektovanja i 40 mjeseci za fazu izvršenja.
Ovo je prvi ugovor o projektiranju i izvođenju koji je potpisala Nacionalna kompanija za ulaganja u puteve.
Radovi će se odvijati na 37,9 kilometara dugoj dionici, na kojoj će se graditi 19 tunela
(najduži tunel bit će dug 850 metara), 63 mosta i vijadukta (najduži vijadukt bit će prekorijeke Sabar – 1.134 metra), cestovni čvor na Ditrău povezan sa DN12 (Okrug Harghita), privremeni izlaz na Lot 2B B Grintieș – Pipirig, kako bi se osigurala nezavisna funkcionalnost ovog Lota, ojačane ograde za sprečavanje izlaska divljih životinja na kolovoz, servisni prostori tipa S3 sa sigurnim parkinzima (100.000 m2 ukupne površine), kratkotrajni parkinzi (lijevo/desno) te Centar za održavanje i koordinaciju.
Ukupna dužina tunela i vijadukata iznosi 21 km, što predstavlja preko 57% dužine cijele parcele.
Trasa autoputa za ovu planinsku dionicu II prolazi kroz okruge Mureș, Harghita i Neamț, a administrativno-teritorijalne jedinice koje prolaze su: Miercurea Nirajului, Măgherani, Chibed, Sovata, Sărățeni, Praid, Joseni, Lăzarea, Ditrheiău, Grăigheiău, Tulău i Pipirig, Vânători-Neamț.
Podsjećamo, ovo je treći ugovor koji kompanija Euro-Asfalt ima u ovoj zemlji. Pored spomenuta dva, u jesen 2022. godine potpisan je ugovor za gradnju dionice autoceste Lugoj – Deva, koji je u fazi realizacije.
Auto
IZ PRIČA O AMBLEMIMA U AUTOMOBILSKOJ INDUSTRIJI: Šta se dogodilo s patkama u logu Cadillaca?
Prije 1h0
Kultura
IZDVAJA SE JEDNA SERIJA: Objavljene su ovogodišnje nominacije za septembarsku dodjelu nagrade Emmy
Prije 1h0
Regija
MONIKA ISTRAŽILA ŠTA NA HRVATSKOJ OBALI MOŽETE S 10 EURA: Rezultat će mnoge ostaviti bez teksta
Prije 1h0
Svijet
TRUMP OTKRIO DA LI JE ZAVRŠIO SA PUTINOM: "Skoro postignemo mir, a on sruši zgradu u Kijevu"
Prije 2h0
Ekonomija
CESTA KOJA ŽIVOT ZNAČI: Poznat datum završetka radova važne dionice na Koridoru 5C
13. Jul. 20250
Ekonomija
BH. GRAD SE PREPORODIO: Prihodi prešli milijardu KM, stiže 10 novih investitora
Prije 4h0
Ekonomija
ČESI U NEVJERICI: Jedan grad na Jadranu izdvaja se po enormnom rastu cijena...
14. Jul. 20250
Ekonomija
RUŠEVINE BIVŠIH ODMARALIŠTA I HOTELA U CENTRU MJESTA: Oni od Hrvatske traže da riješi problem s imovinom BiH
13. Jul. 20250
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.