Ekonomija
TREND NIJE POSLJEDICA SAMO PANDEMIJE: Broj stečajeva u Zapadnoj Evropi 2024. bio je najveći od...
Prije 9 min0
U toku su pripreme za eksproprijaciju zemljišta, a radovi bi mogli početi na proljeće 2026. godine – projekat koji mijenja budućnost Unsko-sanskog kantona.
Vijesti
Prije 11h
0
Generacijski infrastrukturni projekat – izgradnja brze ceste koja će povezati Bihać, Cazin i Veliku Kladušu – sve je bliži realizaciji. Dugogodišnja ideja o modernoj saobraćajnici kroz najnaseljeniji dio Unsko-sanskog kantona sada konačno prelazi iz faze planiranja u konkretne pripreme.
U fokusu je povezivanje tri najveća grada USK s mrežom brzih cesta u Hrvatskoj i Evropi, što bi moglo biti temelj transformacije ovog dijela BiH – od ekonomske mobilnosti do regionalnog razvoja i boljeg života građana.
Prema informacijama iz Gradske uprave Bihaća, JP Autoceste FBiH ovih dana finalizira tehničku dokumentaciju i priprema zvanični zahtjev za pokretanje postupka eksproprijacije zemljišta. Gradonačelnik Elvedin Sedić potvrdio je da su prvi formalni koraci već napravljeni.
“Radi se o kompleksnom projektu koji će trajati godinama, ali smo na pravom putu. Bihać će biti konstruktivan partner u svim fazama”, izjavio je Sedić.
U prvoj fazi obuhvaćena je katastarska općina Kralje u Bihaću, a svi građani čije se parcele nalaze na trasi pozvani su da se jave zbog potpisivanja sporazuma s Autocestama FBiH.
Brza cesta Bihać – Cazin – Velika Kladuša planira se kao ključna os evropskog povezivanja USK-a.
Omogućit će bolju privrednu povezanost, smanjiti vrijeme putovanja i olakšati svakodnevni život stanovnika.
Dugoročni cilj je spajanje Krajine u funkcionalnu urbanu cjelinu, kao što je to više puta najavljivano – naročito u mandatu bivšeg premijera Mustafe Ružnića.
Prema riječima Mirnese Agić iz JP Autoceste FBiH, prva faza eksproprijacije odnosi se na dionicu Bihać – Cazin. Za tu fazu već je osigurano gotovo 20 miliona KM.
Na području Velike Kladuše, u blizini graničnog prelaza Maljevac, planiran je kružni tok koji će se povezivati s lokalnom infrastrukturom i velikokladuškom obilaznicom. Na trasi Cazin – Velika Kladuša predviđene su četiri petlje koje će omogućiti spajanje lokalnih cesta na brzu cestu.
Ako projektno-tehnička dokumentacija bude završena, a eksproprijacija sprovedena na vrijeme, izgradnja bi mogla započeti na proljeće 2026. godine. Do tada se očekuje i okončanje idejnih projekata za cijelu trasu, kao i nastavak komunikacije sa svim lokalnim zajednicama.
Gradonačelnik Sedić ističe da postoji širok politički konsenzus oko važnosti ovog projekta:
“Kada je Krajina jedinstvena, imamo i podršku iz Sarajeva. Ovo je strateški projekat za sve nas.”
Podršku projektu dala je i Vlada Federacije BiH, koja je osigurala sredstva za početnu fazu, a projekat aktivno podržava i ministar Almir Imširović, ističući da je riječ o “ključnoj investiciji za narednu deceniju”.
Brza cesta kroz Krajinu više nije samo ideja – to je infrastrukturni pravac koji će osnažiti regiju, zadržati mlade, otvoriti privredu i povezati Unsko-sanski kanton s Evropom.
Prva lopata je još daleko, ali temelji su – napokon – ozbiljno postavljeni.
(Krajina.ba)
Ekonomija
TREND NIJE POSLJEDICA SAMO PANDEMIJE: Broj stečajeva u Zapadnoj Evropi 2024. bio je najveći od...
Prije 9 min0
Politika
VUČIĆEV MINISTAR VANJSKIH POSLOVA PRIZNAO: "Front protiv Dodika se naglo širi"
Prije 9 min0
Ekonomija
HERCEGOVAČKE JAGODE PRESKUPE: Poljoprivrednica otkriva pravu pozadinu
Prije 13 min0
Gastro
NAPRAVITE PILETINU PUNJENU SENFOM: "Zamotana" u suho meso čini odličan spoj okusa, a gotova je za...
Prije 25 min0
Vijesti
POTPUNI PREOKRET: Darko Ćulum se predomislio, želi se vratiti na čelo SIPA-e...
07. Maj 20250
Vijesti
"NI DODIK, NI VUČIĆ, NI PUTIN NE MOGU ME...": Ministar unutrašnjih poslova FBiH Ramo Isak dobio prijetnje smrću
07. Maj 20250
Vijesti
NAKON INTERVENCIJE MINISTRA KRALJEVIĆA: U Federaciji BiH se ukida naplata takse za isticanje...
Prije 12h0
Vijesti
NAPETO U NEW YORKU: Bivši ambasador BiH otkrio šta bi se moglo dogoditi Željki Cvijanović...
06. Maj 20250
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.