Šareni svijet
LJILJA IZAZVALA RASPRAVU NA BALKANU: Je li kuća na moru teret?
Prije 4h0
Prva trgovina trebala bi se otvoriti u oktobru 2025. u Skopju, Sjeverna Makedonija, s daljnjim lansiranjem trgovina u Albaniji, Kosovu, Bosni i Hercegovini i Crnoj Gori.
Ekonomija
Prije 5h
0
BALFIN Group i Flying Tiger Copenhagen, globalno priznati danski maloprodajni brend poznat po inovativnim i razigranim proizvodima, sklopili su strateško partnerstvo za otvaranje 50 trgovina širom regije Zapadnog Balkana u sljedeće četiri godine.
Prva trgovina trebala bi se otvoriti u oktobru 2025. u Skopju, Sjeverna Makedonija, s daljnjim lansiranjem trgovina u Albaniji, Kosovu, Bosni i Hercegovini i Crnoj Gori.
- Na temelju naše snažne prisutnosti širom Europe i uspješnog ulaska u Tursku u oktobru 2024., zapadni Balkan vidimo kao prirodni sljedeći korak u našem širenju. Apetit regije za međunarodnim robnim markama i njen entuzijazam za kreativne, pristupačne proizvode savršeno se podudaraju s konceptom Flying Tiger Copenhagen. Oduševljeni smo što ulazimo u ovaj dio Europe i veselimo se što ćemo vrlo brzo stupiti u kontakt s kupcima širom zapadnog Balkana - rekao je Julius Schmidt, regionalni direktor za Indiju, Bliski istok i Afriku (IMEA) u Flying Tiger Copenhagen.
Steven Grunerud, potpredsjednik za razvoj strategije u BALFIN Grupi, opisao je partnerstvo kao snažnu konvergenciju zajedničkih vrijednosti i strateških vizija: "Kao lider u maloprodajnom sektoru širom jugoistočne Europe, BALFIN Grupa služi kao pristupnica za vrhunske međunarodne robne marke koje žele pristupiti ovom živahnom i brzorastućem tržištu. Naša saradnja s Flying Tiger Copenhagen potvrda je našeg vjerovanja u dugoročno partnerstva koja isporučuju vrijednost i kvalitetu našim kupcima.”
Osim svojih komercijalnih dimenzija, partnerstvo je spremno stvoriti značajnu socioekonomsku vrijednost u regiji. Očekuje se otvaranje približno 400 novih radnih mjesta u pet zemalja, s fokusom na lokalne operativne uloge koje direktno doprinose ekonomskom osnaživanju i razvoju radne snage.
Osnovan 1995., Flying Tiger Copenhagen ima preko 1000 trgovina u 38 zemalja širom svijeta. Brand je poznat po svojim skandinavskim korijenima, prepoznatljivom vizualnom identitetu i misiji da kupcima ponudi funkcionalne, jedinstvene proizvode i privlačno iskustvo kupnje. Njegov asortiman proizvoda obuhvaća kategorije uključujući kućni dekor, kuhinjsko posuđe, igračke, pribor za pisanje, potrepštine za zabave i sezonske artikle za blagdanske proslave.
Vođen filozofijom da "bogatiji život ne košta bogatstvo", brend se vrti oko proizvoda i iskustava koji zbližavaju ljude i stvaraju nezaboravne trenutke. Flying Tiger Copenhagen također je predan ciljevima održivog razvoja, što se odražava u njegovim operacijama i dizajnu proizvoda, prenosi Indikator.ba.
Šareni svijet
LJILJA IZAZVALA RASPRAVU NA BALKANU: Je li kuća na moru teret?
Prije 4h0
Hronika
OBJAVLJEN JEZIV SNIMAK IZ RAZNESENE CRKVE: Krv, tijela... (VIDEO)
Prije 4h0
Regija
MJEŠTANI TVRDE: Stanivuković ih iznevjerio, pa su uzeli stvar u svoje ruke (VIDEO)
Prije 4h0
Vijesti
HELEZ DODIKA NAZVAO BOSANSKIM PRAVOSLAVCEM: "On bi za milion maraka prešao na islam i klanjao" (VIDEO)
Prije 4h0
Ekonomija
KO TO MOŽE PLATITI: Četvoročlana porodica u Hrvatskoj za pet noćenja samo za smještaj mora izdvojiti čak...
Prije 20h0
Ekonomija
SUSJEDI U PROBLEMIMA: Paradajz se kupuje na komad, a trešnje na dekagrame, ali ni to nije sve...
21. Jun. 20250
Ekonomija
KAD SE PODVUČE CRTA, SVE JE JASNO: Otkud fočanskom biznismenu novac da kupi ArcelorMittal?
21. Jun. 20250
Ekonomija
MILIONSKI BIZNIS: Najbogatija poduzetnica u BiH u novoj investiciji, uskoro kreće izgradnja...
21. Jun. 20250
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.