Vijesti
KOLIKO OBEĆANJA MOŽE STATI POD KOŽU: Direktor Autocesta FBiH Denis Lasić duže od dvije godine najavljuje početak gradnje tunela Prenj i svaki put promaši, novi rok je...
29. Jan. 20251
Prvi i drugi kvartal su već prošli, a ugovora i radova nema. Lasić je već ranije navikao javnost na obmane po pitanju tunela Prenj.
Vijesti
02. Jul. 2025 02. Jul. 2025
0
“Ova godina će biti izrazito građevinski bum što se tiče Federacije BiH”.
Ovo je početkom februara ove godine za magazin Mreža FTV-a izjavio direktor Autocesta FBiH Denis Lasić. Nešto ranije, tačnije 12. decembra je za Dnevnik RTV HB rekao da će ugovori za tunel Prenj biti potpisani na proljeće ove godine.
“Mi ćemo u prvom, odnosno drugom kvartalu maksimalno potpisati i da krenu ti radovi”, rekao je Lasić u decembru.
Prvi i drugi kvartal su već prošli, a ugovora i radova nema. Lasić je već ranije navikao javnost na obmane po pitanju tunela Prenj.
Prvo je 2022. godine, kao tadašnji ministar saobraćaja i komunikacija FBIH najavio kako će ugovor za tunel Prenj biti potpisan na proljeće 2023. godine. Potom je 2024. godine najavio da će se Prenj ugovoriti i da će početi radove krajem te godine.
Naša je neka procjena deseti, jedanaesti mjesec ove godine da ćemo sigurno potpisati ugovor za tunel Prenj. Vrlo ozbiljno smo prionuli tom procesu”, rekao je tada Lasić.
Kako se 2024. godina bližila kraju, bilo je vrijeme za nove rokove, pa je Lasić najavio već pomenuti prvi ili drugi kvartal ove godine.
Za to vrijeme intenzivirani su radovi na jugu zemlje, gdje interes da gradi ima HDZ BIH. Moderni putevi u Federaciji trenutno su rezervisani samo za zapadnu Hercegovinu i krajeve koje većinski naseljavaju Hrvati, odnosno spojeve tih krajeva sa Hrvatskom. To otvara pitanje političke pozadine, odnosno namjere HDZ-ove politike, kojoj pripada i Lasić, da se putna komunikacija između Sarajeva i Mostara nikada ne uspostavi, odnosno ova dionica autoputa ne izgradi.
Nedavno su Autoceste Federacije BiH dodijelile posao izgradnje dijela brze ceste Mostar – Polog – Široki Brijeg – granica sa Hrvatskom, odnosno dionice Polog – Granica HR, kompanijama iz Širokog Brijega i Posušja. Riječ je o kompanijama Hering i KTM-Brina, koje su za gradnju 5,5 kilometara dobile ugovor vrijedan 55 miliona maraka, što znači da je gradnja jednog kilometra saobraćajnice košta 10 miliona KM.
Vijesti
KOLIKO OBEĆANJA MOŽE STATI POD KOŽU: Direktor Autocesta FBiH Denis Lasić duže od dvije godine najavljuje početak gradnje tunela Prenj i svaki put promaši, novi rok je...
29. Jan. 20251
Ekonomija
LASIĆ OPET ODGODIO TUNEL PRENJ: Fokus je na brzoj cesti Mostar - Grude - Republika Hrvatska
13. Dec. 20242
Društvo
KAD JE HDZ-ov KADAR NA ČELU JAVNOG PREDUZEĆA ONDA SVE MOŽE: " Krešimir i Stjepan dobili stipendije Autocesta FBiH u iznosu od 300 KM a ne žive uopće u BiH"
10. Dec. 20240
Ekonomija
HDZ-ov KADAR POGAZIO NAJAVE O TRANSPARENTNOM RADU: Lasić ukinuo 'crnu listu' firmi koje su pokušale varati na tenderima i izvođenju radova
21. Jun. 20240
Ekonomija
MMF NAM TRAŽI REFORME: Šta BiH mora uraditi da bi izbjegla dužničku krizu?
Prije 8 min0
Sjećanje
SAMO SU BILI DJECA: Više od 440 maloljetnih žrtava genocida ukopano u Potočarima, za mnogima se još traga
Prije 9 min0
Društvo
IMA LI BEZ IZMJENE USTAVA FER IZBORA: Može li BiH reformisati izborni zakon bez mijenjanja temelja?
Prije 12 min0
Regija
DOBRO JE ZNATI: Kako legalno prenijeti svoje voće i povrće iz BiH u Hrvatsku?
Prije 14 min0
Vijesti
ŠTA SE DOGAĐA U RS-u: Specijalna antiteroristička jedinica MUP-a na ulicama...
02. Jul. 20251
Vijesti
EKSKLUZIVNI TAJNI TRANSKRIPTI BIJELE KUĆE: "Kad je Bosna postala 'oblast', a Bošnjaci proglašeni opasnošću"
Prije 12h1
Vijesti
MINISTAR HELEZ PRENIO MMF-u: "Nisu nam potrebna dodatna zaduživanja!"
03. Jul. 20250
Vijesti
KONAČNO SE POJAVIO: Milorad Dodik s advokatom došao u Tužilaštvo BiH, oni ga saslušali, pritvor mu ukinut!
Prije 9h4
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.