Ekonomija
ZAŠTO JE ŽELJKO KOMŠIĆ ODBIO DATI SAGLASNOST: Umjesto gradilišta, na jugu - slučaj (VIDEO)
18. Sep. 20250
Prvi i drugi kvartal su već prošli, a ugovora i radova nema. Lasić je već ranije navikao javnost na obmane po pitanju tunela Prenj.
Vijesti
02. Jul. 2025 02. Jul. 2025
0
“Ova godina će biti izrazito građevinski bum što se tiče Federacije BiH”.
Ovo je početkom februara ove godine za magazin Mreža FTV-a izjavio direktor Autocesta FBiH Denis Lasić. Nešto ranije, tačnije 12. decembra je za Dnevnik RTV HB rekao da će ugovori za tunel Prenj biti potpisani na proljeće ove godine.
“Mi ćemo u prvom, odnosno drugom kvartalu maksimalno potpisati i da krenu ti radovi”, rekao je Lasić u decembru.
Prvi i drugi kvartal su već prošli, a ugovora i radova nema. Lasić je već ranije navikao javnost na obmane po pitanju tunela Prenj.
Prvo je 2022. godine, kao tadašnji ministar saobraćaja i komunikacija FBIH najavio kako će ugovor za tunel Prenj biti potpisan na proljeće 2023. godine. Potom je 2024. godine najavio da će se Prenj ugovoriti i da će početi radove krajem te godine.
Naša je neka procjena deseti, jedanaesti mjesec ove godine da ćemo sigurno potpisati ugovor za tunel Prenj. Vrlo ozbiljno smo prionuli tom procesu”, rekao je tada Lasić.
Kako se 2024. godina bližila kraju, bilo je vrijeme za nove rokove, pa je Lasić najavio već pomenuti prvi ili drugi kvartal ove godine.
Za to vrijeme intenzivirani su radovi na jugu zemlje, gdje interes da gradi ima HDZ BIH. Moderni putevi u Federaciji trenutno su rezervisani samo za zapadnu Hercegovinu i krajeve koje većinski naseljavaju Hrvati, odnosno spojeve tih krajeva sa Hrvatskom. To otvara pitanje političke pozadine, odnosno namjere HDZ-ove politike, kojoj pripada i Lasić, da se putna komunikacija između Sarajeva i Mostara nikada ne uspostavi, odnosno ova dionica autoputa ne izgradi.
Nedavno su Autoceste Federacije BiH dodijelile posao izgradnje dijela brze ceste Mostar – Polog – Široki Brijeg – granica sa Hrvatskom, odnosno dionice Polog – Granica HR, kompanijama iz Širokog Brijega i Posušja. Riječ je o kompanijama Hering i KTM-Brina, koje su za gradnju 5,5 kilometara dobile ugovor vrijedan 55 miliona maraka, što znači da je gradnja jednog kilometra saobraćajnice košta 10 miliona KM.
Ekonomija
ZAŠTO JE ŽELJKO KOMŠIĆ ODBIO DATI SAGLASNOST: Umjesto gradilišta, na jugu - slučaj (VIDEO)
18. Sep. 20250
Društvo
GRAĐANI U KOLONAMA, LASIĆ U FOTELJI: Laži o zaobilaznici oko Konjica
06. Sep. 20250
Vijesti
EVO SKORO ĆE JESEN, A RADOVA NA TUNELU PRENJ JOŠ NEMA: Direktor Autocesta FBiH Denis Lasić (HDZ) probio sve rokove za najvažniji objekat na koridoru 5c
11. Avg. 20250
Vijesti
KOLIKO OBEĆANJA MOŽE STATI POD KOŽU: Direktor Autocesta FBiH Denis Lasić duže od dvije godine najavljuje početak gradnje tunela Prenj i svaki put promaši, novi rok je...
29. Jan. 20251
Šareni svijet
OVA KUĆA KOŠTA SAMO 1.000 EURA: Može izdržati najgori potres
Prije 6 min0
Zabava
ŽENA O KOJOJ SVI PRIČAJU KONAČNO PROGOVORILA: "Da, ja sam dala 800.000 eura lažnom Bradu Pittu!" (VIDEO)
Prije 9 min0
Evropa
OBJAVLJENA SIMULACIJA RUSKOG NUKLEARNOG NAPADA NA EVROPU: Ova država je prva na udaru (VIDEO)
Prije 16 min0
Ekonomija
PORASLE NAKNADE: Registracija vozila u RS-u skuplja do 200 KM
Prije 16 min0
Vijesti
RADNA GRUPA USAGLASILA: 1,5 KM za sve po mjesecu provedenom u oružanim snagama BiH
23. Sep. 20250
Vijesti
SPORNE IZMJENE ZAKONA O PIO: Ko dogodine ode u penziju sa 15 godina staža imat će 390 KM penzije, a ove godine 599 KM!
23. Sep. 20250
Vijesti
POTPUNI HAOS U REPUBLICI SRPSKOJ: Špirić odbio poslušnost Dodiku, oglasili se Crnadak i Vukanović...
24. Sep. 20250
Vijesti
BIVŠI GENERAL JNA BLAGOJE GRAHOVAC: "Bosna i Hercegovina je poslije Grčke najstarija država na Balkanu, građanima poručujem..."
23. Sep. 20250
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.