Ekonomija
DVIJE NISKOBUDŽETNE AVIOKOMPANIJE UKIDAJU BROJNE LETOVE IZ NJEMAČKE: Banja Luka ostaje bez dvije linije
05. Okt. 20250
Jednosmjerne avionske karte bez prtljage koštaju u prosjeku između 67 i 130 eura, izračunao je DLR u analizi koja je obuhvatila četiri vodeća niskotarifna prijevoznika u Njemačkoj.
Ekonomija
08. Jul. 2025 08. Jul. 2025
0
Putovanja iz zračnih luka u Njemačkoj znatno su poskupjela u uvjetima kontinuirano slabe ponude letova i visokih poreza i naknada, a trend prate i niskobudžetni prijevoznici, pokazalo je istraživanje Njemačkog centra za zrakoplovstvo i svemirska putovanja (DLR), prenosi Hina.
Jednosmjerne avionske karte bez prtljage koštaju u prosjeku između 67 i 130 eura, izračunao je DLR u analizi koja je obuhvatila četiri vodeća niskotarifna prijevoznika u Njemačkoj.
Prije godinu dana stajale su između 66 i 110 eura.
Rastu i cijene karata niskobudžetnih aviokompanija, a Ryanair više nije najjeftiniji, uz prosječnu cijenu karte od 80 eura, u usporedbi s prošlogodišnjih 66 eura.
Najskuplja je Lufthansina podružnica Eurowings s prosječnom cijenom karte za jednosmjerni let od 130 eura, višom za 20 eura nego lani.
DLR je analizirao i brojne europske zrakoplovne rute od 11. ožujka i cijene za četiri rezervacijska razdoblja, od jednog dana do tri mjeseca prije leta.
Najskuplje su u tom razdoblju bile karte za last minute putovanja, s cijenom u rasponu od 119 eura (Wizz Air) do 169 eura (Eurowings). Karte rezervirane tri mjeseca prije leta bile su u prosjeku nešto jeftinije i stajale su između 46 eura (Ryanair) i 90 eura (Eurowings).
Najskuplja je bila karta u jednom smjeru za let Eurowingsa iz Düsseldorfa za Stockholm, rezervirana tjedan dana unaprijed, s cijenom od 499.99 eura.
Njemačka istodobno zaostaje za ostatkom Europe u oporavku od pandemijske krize budući da promet još nije dosegnuo razinu iz pretpandemijske 2019. godine.
Kapaciteti iskazani brojem sjedala još uvijek zaostaju za devet posto u odnosu na 2019. godinu, dok su u drugim europskim zemljama već premašili pretpandemijsku razinu za 10 posto, utvrdilo je Njemačko zrakoplovno udruženje (BDL).
Njemačka kaska ponajprije zato što niskotarifni prijevoznici izbjegavaju skuplje zračne luke.
Ryanair se tako snažno proširio diljem kontinenta, ali je smanjio usluge u njemačkim zračnim lukama poput Hamburga i Berlina.
Zarada je na drugim lokacijama bolja, kaže izvršni direktor irskog prijevoznika Edi Vilson, dodavši da su spremni udvostručiti flotu u Njemačkoj na 60 zrakoplova ako vlada smanji troškove, uključujući poreze i naknade.
Ekonomija
DVIJE NISKOBUDŽETNE AVIOKOMPANIJE UKIDAJU BROJNE LETOVE IZ NJEMAČKE: Banja Luka ostaje bez dvije linije
05. Okt. 20250
Ekonomija
ŠEF RYANAIRA NAJAVIO: "100.000 putnika moglo bi imati otkazane letove sljedeće sedmice"
02. Okt. 20250
Ekonomija
DIREKTOR RYANAIR-a NAJAVLJUJE: Očekuju nas bankroti aviokompanija, Wizz Air u ozbiljnim problemima
01. Okt. 20250
Ekonomija
NEMA STAJANJA, IDE SE U ŠIRENJE: Aerodrom Sarajevo ima rekordan rast, slijede nove velike investicije
15. Sep. 20250
Politika
PANIKA U DODIKOVIM REDOVIMA: „Očigledno da Zlatko Lagumdžija nije ambasador BiH nego ambasador OHR-a...“
Prije 19 min0
Hronika
CURE DETALJI DRAME U BELGIJI: Državljanka BiH osuđena na 40 mjeseci zatvora, uz nalog za hitno hapšenje...
Prije 34 min0
Regija
VOJNI ANALITIČAR MARINKO OGOREC: "Kada Izrael pređe tu granicu, onda će SAD..."
Prije 40 min0
Svijet
BORBENI AVIONI U ZRAKU: Počela NATO vojna vježba usred napetosti s Rusijom, pogledajte snimke s lica mjesta...
Prije 55 min0
Ekonomija
RAČUNI MINIMALNI: Bosanac osmislio novi sistem grijanja, za devet mjeseci uštedio je čak...
12. Okt. 20250
Ekonomija
ŠIRI SE KARTA OD KOJE ĆE MNOGIMA POZLITI: "Nemamo izbora"
12. Okt. 20250
Ekonomija
PIŠI PROPALO: Otvoren stečaj nad kompanijom u BiH, za prinudnog upravnika imenovana...
11. Okt. 20250
Ekonomija
KATASTROFA NA POMOLU: Zima stiže, a cijene peleta dostigle rekordne iznose...
12. Okt. 20250
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.