Ekonomija
UPOZORENJE PUTNICIMA: Novost na letovima Ryanaira mnogima se neće svidjeti...
Prije 4h0
Jednosmjerne avionske karte bez prtljage koštaju u prosjeku između 67 i 130 eura, izračunao je DLR u analizi koja je obuhvatila četiri vodeća niskotarifna prijevoznika u Njemačkoj.
Ekonomija
08. Jul. 2025 08. Jul. 2025
0
Putovanja iz zračnih luka u Njemačkoj znatno su poskupjela u uvjetima kontinuirano slabe ponude letova i visokih poreza i naknada, a trend prate i niskobudžetni prijevoznici, pokazalo je istraživanje Njemačkog centra za zrakoplovstvo i svemirska putovanja (DLR), prenosi Hina.
Jednosmjerne avionske karte bez prtljage koštaju u prosjeku između 67 i 130 eura, izračunao je DLR u analizi koja je obuhvatila četiri vodeća niskotarifna prijevoznika u Njemačkoj.
Prije godinu dana stajale su između 66 i 110 eura.
Rastu i cijene karata niskobudžetnih aviokompanija, a Ryanair više nije najjeftiniji, uz prosječnu cijenu karte od 80 eura, u usporedbi s prošlogodišnjih 66 eura.
Najskuplja je Lufthansina podružnica Eurowings s prosječnom cijenom karte za jednosmjerni let od 130 eura, višom za 20 eura nego lani.
DLR je analizirao i brojne europske zrakoplovne rute od 11. ožujka i cijene za četiri rezervacijska razdoblja, od jednog dana do tri mjeseca prije leta.
Najskuplje su u tom razdoblju bile karte za last minute putovanja, s cijenom u rasponu od 119 eura (Wizz Air) do 169 eura (Eurowings). Karte rezervirane tri mjeseca prije leta bile su u prosjeku nešto jeftinije i stajale su između 46 eura (Ryanair) i 90 eura (Eurowings).
Najskuplja je bila karta u jednom smjeru za let Eurowingsa iz Düsseldorfa za Stockholm, rezervirana tjedan dana unaprijed, s cijenom od 499.99 eura.
Njemačka istodobno zaostaje za ostatkom Europe u oporavku od pandemijske krize budući da promet još nije dosegnuo razinu iz pretpandemijske 2019. godine.
Kapaciteti iskazani brojem sjedala još uvijek zaostaju za devet posto u odnosu na 2019. godinu, dok su u drugim europskim zemljama već premašili pretpandemijsku razinu za 10 posto, utvrdilo je Njemačko zrakoplovno udruženje (BDL).
Njemačka kaska ponajprije zato što niskotarifni prijevoznici izbjegavaju skuplje zračne luke.
Ryanair se tako snažno proširio diljem kontinenta, ali je smanjio usluge u njemačkim zračnim lukama poput Hamburga i Berlina.
Zarada je na drugim lokacijama bolja, kaže izvršni direktor irskog prijevoznika Edi Vilson, dodavši da su spremni udvostručiti flotu u Njemačkoj na 60 zrakoplova ako vlada smanji troškove, uključujući poreze i naknade.
Ekonomija
UPOZORENJE PUTNICIMA: Novost na letovima Ryanaira mnogima se neće svidjeti...
Prije 4h0
Hronika
"BILO JE KRVI POSVUDA...": Detalji drame na letu Ryanaira iz Zagreba...
24. Jul. 20250
Ekonomija
MIJENJA SE PRAVILO ZA BESPLATNI RUČNI PRTLJAG: Niskobudžetna avio-kompanija dozvolila veće torbe u avionu
08. Jul. 20250
Hronika
DRAMA U ZRAKU: Avion prinudno sletio, devet putnika ozlijeđeno, dvoje prevezeno u bolnicu...
05. Jun. 20250
Sjećanje
MARKALE, 30 GODINA KASNIJE: Svijet nije naučio na svojim greškama u BiH (FOTO)
Prije 20 min0
Svijet
ZELENSKI OGORČEN NOĆNIM NAPADOM NA KIJEV: "Rusija bira balistiku umjesto pregovaračkog stola"
Prije 30 min0
Evropa
MAĐARSKA TUŽILA EUROPSKU UNIJU: Jer koristi zamrznutu rusku imovinu za pomoć Ukrajini
Prije 34 min0
Vijesti
NOSILA SLUŽBENI PIŠTOLJ VAN DUŽNOSTI: Uhapšena policajka iz Tuzle, prijetila partnerici ubistvom
Prije 40 min0
Ekonomija
NADAJU SE DA ĆE SKUPITI PARE: Najavljeno povećanje mirovina za tri posto, ali postoji i jedan problem....
27. Avg. 20250
Ekonomija
ŠTA SE DOGAĐA U AUTOCESTAMA FBiH: Nakon više od pola godine, ni jedno novo gradilište nije otvoreno, niti je završena ijedna planirana dionica...
27. Avg. 20250
Ekonomija
POSRNULI GIGANT VOJNE INDUSTRIJE: Novi vlasnik najavljuje investicije i veliki povratak bh. kompanije...
26. Avg. 20250
Ekonomija
POTRAŽNJA PREMAŠILA PONUDU: "Tražim šljive za rakiju", glasi rečenica koja je posljednjih dana ...
26. Avg. 20250
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.