GRADONAČELNIK OPATIJE OTKRIO REALNOST TURISTIČKE SEZONE U HRVATSKOJ: "Marketi su puni ljudi, manje troše u restoranima i kafićima"

"Imamo neznatno manje turista no u istom razdoblju lani - 2% - ali se vidi da je izvanpansionska potrošnja manja, da je manje ljudi na ulicama."

  • Regija

  • 01. Avg. 2025  01. Avg. 2025

  • 0

O turističkoj sezoni u Hrvatskoj na N1 televiziji govorio je gradonačelnik Opatije, Fernando Kirigin. Prenosimo razgovor iz emisije.

Kako teče ovogodišnja turistička sezona u Opatiji? Neki su gradonačelnici rekli kako im se čini da turista ima približno koliko i prošle godine, no da manje troše.

"Jednak se dojam stječe u Opatiji. Imamo neznatno manje turista no u istom razdoblju lani - 2% - ali se vidi da je izvanpansionska potrošnja manja, da je manje ljudi na ulicama. Struktura gostiju koja dolazi u ovo doba godine naše cijene vidi kao previsoke, a druge strane marketi su puni ljudi koji ondje kupuju, dok manje troše u restoranima i kafićima", uvodno je rekao Kirigin.

Budući da Opatija slovi kao luksuzna destinacija koju posjećuju gosti koji su spremni platiti više. Ne zvoni li na uzbunu činjenica da i oni radije odlaze u trgovine umjesto da troše u restoranima i kafićima?

"Ne bih rekao da jest. Već godinama imamo istu priču jer struktura gostiju koji dolaze u srpnju i kolovozu nešto je drugačija od one u predsezoni i posezoni. A ono što imamo u najavi za posezonu je dosta optimistično. Lipanj je bio izvanredan, a srpanj i kolovoz su svojevrsna 'sezonska rupa'. Budući da je Opatija cjelogodišnja destinacija, ona kumulativno bilježi plus u noćenjima i dolascima", kazao je.

Kakve su cijene u Opatiji? Neki su ih nastavili podizati suočavajući se možda s time da će se u jednom trenu naći pred zidom i da će ih morati rezati.

"Povećanje cijena je na neki način usklađeno s godišnjom inflacijom i troškovima. Radna snaga je postigla gotovo europske cijene i ugostitelji uz sve te parafiskalne namete, uz PDV od 25 % teško mogu posložiti neke druge cijene."

Dosta se priča kako domaći turisti "bježe" iz Hrvatske na druga odredišta ili to namjeravaju učiniti, zato što smatraju da su druge destinacije jeftinije. A slično reagiraju i bogati turisti iz inozemstva.

"Inflacija je napravila svoje, kao i uvođenje eura koje je doprinijelo korigiranju i zaokruživanju cijena. Budući da je u ovom razdoblju golem broj ljudi na godišnjim odmorima diljem Europe i sigurno traže destinacije na kojima mogu dobiti najviše za svoj novac. Jesmo li u tom rangu, znat ćemo 31. prosinca", smatra opatijski gradonačelnik.

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...