POSAO VRIJEDAN 7,4 MILIJARDE EURA: Njemački gigant završio najveću akviziciju u povijesti kompanije...

Poznat je kao najveći svjetski dobavljač automobilske industrije, ali prodaje i kućanske aparate, električne alate i toplinske pumpe.

  • Ekonomija

  • 02. Avg. 2025  

  • 0

Njemačka multinacionalna inženjerska i tehnološka kompanija Bosch dovršila je najveću akviziciju u svojoj povijesti, saopćila je kompanija.

Kupovina poslovanja s rješenjima za grijanje, ventilaciju i klimatizaciju za stambene i male poslovne zgrade od Johnson Controlsa dovršena je prema planu u četvrtak, saopćio je Bosch.

Akvizicija zajedničkog poduzeća za klimatizaciju od Johnson Controlsa i japanske industrijske firme Hitachi također je dovršena, saopćili su.

Bosch je akviziciju najavio prije godinu dana, a ugovori su tada potpisani. Kupovna cijena iznosi približno 7,4 milijarde eura (8 milijardi dolara). Kompanija za građevinsku tehnologiju Johnson Controls ima američke korijene, ali sjedište joj je u irskom gradu Corku.

'Uspon u Ligu prvaka'

Nove jedinice bit će integrirane u Boschov poslovni odjel za udobnost doma s administrativnim sjedištem u zapadnom gradu Wetzlaru sjeverno od Frankfurta do 2027. godine. To gotovo udvostručuje Boschovu podružnicu na više od 25 000 zaposlenika i promet veći od 8 milijardi eura. Broj postrojenja povećava se sa 17 na 33, a broj razvojnih lokacija s 14 na 26.

Izvršni direktor kompanije Stefan Hartung rekao je: „Bosch sistemski iskorištava svoje prilike i sada se penje prema Ligi prvaka u poslovanju s rješenjima za grijanje, ventilaciju i klimatizaciju...

„S najvećom akvizicijom u povijesti naše firme, ubrzavamo svoj rast, širimo svoj globalni utjecaj i uravnotežujemo svoje poslovanje jačanjem naše energetske i građevinske tehnologije – to Bosch čini snažnijim i robusnijim, u skladu s našom korporativnom strategijom 2030.“

Strateška razmatranja iza najveće akvizicije u gotovo 140-godišnjoj povijesti kompanije su da Bosch želi poboljšati svoju tržišnu poziciju u Sjedinjenim Državama i Aziji.

Osim toga, sektor klimatizacije treba ojačati, a poslovanje s toplinskim pumpama proširiti globalno.

Kompanija sa sjedištem u Gerlingenu blizu Stuttgarta na jugozapadu zemlje prije je bila uglavnom zastupljena na europskom tržištu grijanja sa svojom podružnicom Home Comfort, koja uključuje brendove poput Buderusa. Sada, York u SAD-u, Hitachi u Aziji i dodaju se i drugi lokalni brendovi.

Bosch vidi veliku priliku za rast

Bosch vidi veliki potencijal za rast u poslovanju s grijanjem, ventilacijom i klimatizacijom: Prema Boschevim analizama, globalno tržište prošle je godine iznosilo više od 150 milijardi eura. Firma očekuje rast od više od 5% godišnje do 2030. godine.

Prema ranijim izjavama, pokretači ovog trenda su tehnološki napredak, borba protiv klimatskih promjena i novi zakonski zahtjevi. Bosch želi nadmašiti rast tržišta svojom novom jedinicom.

Bosch je poznat kao najveći svjetski dobavljač automobilske industrije, ali prodaje i kućanske aparate, električne alate i toplinske pumpe.

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...