Evropa
OD UPADA RUSKIH DRONOVA: Naglo porasla potražnja za privatnim bunkerima u ovoj evropskoj zemlji
Prije 2h0
I njemačko ministarstvo prometa na parlamentarni upit stranke Ljevice moralo je priznati kako su samo za njemačke prometnice potrebni upravo gigantski iznosi za neophodni popravak.
Evropa
09. Avg. 2025
0
Sad, u doba godišnjih odmora, zemljom prolaze mnogi stranci i uopće ne vjeruju u kakvom su jadnom stanju njemačke ceste. Sve u svemu, popravak je negdje već hitno potreban za 25.000 kilometara kolnika u ovoj zemlji, piše Deutsche Welle.
I njemačko ministarstvo prometa na parlamentarni upit stranke Ljevice moralo je priznati kako su samo za njemačke prometnice potrebni upravo gigantski iznosi za neophodni popravak. Gotovo 25.000 kilometara kolnika na njemačkim glavnim prometnicama je oštećeno i za radnicima vapi praktično trećina dionica "državnih", dakle međugradskih "običnih" cesta, nekih 13.600 kilometara. I autoceste su daleko od onoga kakve si zamišljaju stranci: tamo treba popravak na 11.000 kilometara, odnosno oko 19 posto. Nije bolje niti za željeznicu: i tamo 17.285 kilometara pruga i 1.156 mostova čeka na obnovu.
Podatke je od Ministarstva prometa zatražio zastupnik Ljevice Dietmar Bartsch, a odgovor ministarstva dostavljen je i njemačkoj agenciji dpa. Iz njega je također vidljivo da se tek neznatno smanjila dionica željezničkih tračnica koje su još 2022. bile planirane za popravak. Tada je to bilo 17.585 kilometara, a 2023. godine 17.636. To je činilo 28 do 29 posto ukupne željezničke mreže. Broj željezničkih mostova u najgoroj kategoriji po njihovom stanju, kategoriji 4, dakle tek nešto iznad opasno po život, također se jedva promijenio.
Ministarstvo se nije upuštalo u objašnjenje kako se razvijao popravak cestovnih prometnica od 2022. godine. Tek je ukazalo na završene modernizacijske radove na 212 djelomičnih konstrukcija mostova na autocestama tijekom 2024. godine. Ministarstvo je naglasilo da "potreba za obnovom" kod cesta može obuhvaćati širok raspon, od manjih zahvata na površini kolnika do "temeljite rekonstrukcije".
Vladajuća koalicija kršćanskih demokrata i socijaldemokrata namjerava masovno ulagati u infrastrukturu te je za to predvidjela milijarde. Ali isto tako je teško uopće odlučiti gdje da se počne i što je najvažnije jer potreba ima baš posvuda.
Bartsch je kritizirao postojeće stanje. "Naše prometnice su na mnogim mjestima dotrajale, na tisućama kilometara", rekao je političar Ljevice za dpa. "Od oko 4.000 mostova, prošle je godine modernizirano tek 212. Ovim puževim tempom trebat će nam gotovo 20 godina – samo za mostove." Infrastruktura je, prema njegovim riječima, konkurentski nedostatak za poduzeća i izvor frustracije za građane.
Evropa
OD UPADA RUSKIH DRONOVA: Naglo porasla potražnja za privatnim bunkerima u ovoj evropskoj zemlji
Prije 2h0
Hronika
STRAVA U EVROPSKOJ ZEMLJI: U kući pronađena tri tijela
25. Okt. 20250
Hronika
TOTALNA KONFUZIJA U NJEMAČKOJ: Vojska pucala lažnim mecima na policiju, oni odgovorili pravom municijom
22. Okt. 20250
Evropa
ŠOK IZ NJEMAČKE: Više od tri miliona nezaposlenih, a firme vape za radnicima
31. Avg. 20250
Evropa
OVO JE PROVOKACIJA: Von der Leyen kaže da se Litva suočava s hibridnom prijetnjom
Prije 2h0
Sport
UPISAO SE U STRIJELCE: Benjamin Tahirović majstorski prevario čuvara i načeo mrežu Odensea (VIDEO)
Prije 2h0
Evropa
OD UPADA RUSKIH DRONOVA: Naglo porasla potražnja za privatnim bunkerima u ovoj evropskoj zemlji
Prije 2h0
Svijet
"NAPRAVIO SAM MAGNETSKU REZONANCU": Trump drugi put posjetio vojnu bolnicu, šta kažu iz Bijele kuće
Prije 2h0
Evropa
PROCURILE SATELITSKE SNIMKE: Rusi i Kinezi uhvaćeni "na djelu", ovo je prvi dokumentirani slučaj...
25. Okt. 20250
Evropa
POLJSKI PREMIJER DONALD TUSK OTKRIO: Evo koliko je Ukrajina još spremna da se bori
26. Okt. 20250
Evropa
UKRAJINCI SE NE POVLAČE: U grad se slijevaju pojačanja, sprema se presudna bitka...
Prije 7h0
Evropa
RUS GLUMIO DA JE BORAC AZOVA: Ukrajinci ga otkrili po krivom izgovoru jedne riječi
25. Okt. 20250
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.