NJEGOVO VELIČANSTVO, PONOS BALKANACA: Nastao je prije 30 godina, a i danas mu se klanjamo

Ovaj uzbudljivi automobil koji najkraće možemo opisati kao cestovnu verziju DTM bolida zasnovanu na modelu 190E 2.3-16 premijerno je predstavljen prije 30 godina na salonu automobila u Ženevi

  • Auto

  • 25. Mar. 2020  25. Mar. 2020

  • 0

Cestovna verzija DTM bolida slavi 30. rođendan, a to je dovoljan razlog da se još jednom prisjetimo jednog od najuzbudljivijih Mercedesa svih vremena.

Ovaj uzbudljivi automobil koji najkraće možemo opisati kao cestovnu verziju DTM bolida zasnovanu na modelu 190E 2.3-16 premijerno je predstavljen prije 30 godina na salonu automobila u Ženevi. Osim specifične plavo-crne nijanse vanjštine, svi proizvedeni primjerci, kojih je 502, ostali su prepoznatljivi po još nekoliko detalja.

Jedan od najuočljivijih je zasigurno poveće stražnje krilo s pomičnim rubnim dijelom.

Svrha mu je bila osigurati povećani aerodinamički potisak, a to su potvrdili i brojevi. U kombinaciji s podesivim prednjim odbojnikom imao je 21,2 kg dodatnog potiska na prednju i 57,1 kg na stražnju osovinu, i to u usporedbi s Evo I. Pritom valja imati na umu da je popis modifikacija dodatno učvršćeno podvozje i 17-inčni alu naplatci. 100 km/h je imao za 7,1 sekundu i vozio je do 250 km/h.

No, pravi dragulj krije se ispod poklopca. Opjevani M102 2.5 četiri-cilindraš davao je 235 KS, odnosno čak 373 KS na DTM izvedbi. Vrtio se do 7700 o/min. Vrijedi znati kako je to bio zadnji Mercedesov motor u DTM-u, sve nakon preuzeo je AMG. 

Svoj debi u DTM-u automobil je imao 16. lipnja iste godine, a već 5. kolovoza stigao je do prve pobjede. Za upravljačem je bio Kurt Thiim. 1992. godine Mercedes je pobijedio u 16 od 24 utrke. Civili su pak svoj primjerak platili tada nevjerojatnih 115.279.50 DM. Za taj iznos mogla su se kupiti čak tri primjerka osnovnog 190 E 1.8 sa 109 KS.

(Index.hr)  

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...