Vijesti
VUČIĆ BI SADA NAJRADIJE UDARIO GLAVOM U ZID: "Na protestima je čovjek kojem sam obezbijedio platu od 5.000 eura, odmah sam..."
Prije 3h0
Iz Japana dolazi kit koji će Suzukijevu minijaturu pretvoriti u europsku legendu.
Auto
31. Maj 2020
1
Renault 4 je definitivno zaslužio ući u top 100 najznačajnijih automobila u povijesti, a s time će se složiti svako ko je sjeo za volan ovog "Malog diva". Vole ga i u Japanu, gdje tamošnji tuner nudi mogućnost modifikacije automobila u stilu "četvorke" već petnaestak godina.
Nudi ga DAMD Styling Effect, ista ona kompanija poznata po preradi novog Suzukija Jimnyja u stilu G klase. I ovdje je Suzuki baza, ali model Alto Lapin. Kei automobil košta 8000 eura, a onda još morate računati i na trošak modifikacija prednjeg i stražnjeg kraja koji stoji 2950 eura.
Podsjetimo, Renaultov odgovor na Citroena 2CV se proizvodio od 1961. do 1994. godine, a prodano je više od osam miliona primjeraka. Četvorka je zahvaljujući svojoj praktičnosti i niskim troškovima vlasništva bio popularan i kod nas. Jedan je od modela koji su se proizvodili u bivšoj Jugoslaviji.
Vijesti
VUČIĆ BI SADA NAJRADIJE UDARIO GLAVOM U ZID: "Na protestima je čovjek kojem sam obezbijedio platu od 5.000 eura, odmah sam..."
Prije 3h0
Svijet
"NAŠA BOL NE ZASLJEPLJUJE NAS ZA PATNJU DRUGIH": Palestinci u Gazi protestovali sa slikama ubijene izraelske djece
Prije 3h0
Ekonomija
DA LI JE OVO NAJJEFTINIJE MJESTO ZA LJETOVANJE: Cijeli dan jela i pila za samo 10,50 eura
Prije 3h0
Sport
INTER ELIMINISAN SA SVJETSKOG KLUPSKOG PRVENSTVA: Brazilci idu u četvrtfinale
Prije 4h0
Auto
NISSAN PREDSTAVLJA: E-POWER tehnologija idealno je rješenje za prelazak na električnu mobilnost bez potrebe za...
28. Jun. 20250
Auto
U VOLKSWAGENU NISU SUJETNI I PRIHVATAJU KRITIKE: Kad su pomislili da je dobra ideja većinu funkcija premjestiti na...
29. Jun. 20250
Auto
"SVAKA SEKUNDA MOŽE NEKOME SPASITI ŽIVOT": Iz Hitne pomoći objasnili kako im olakšati put do pacijenta
Prije 17h0
trenutak ...
Komentari - Ukupno 1
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.