Vijesti
ŠEMSUDIN MEHMEDOVIĆ, OTVORENO: "Njih niko i ne spominje, oni su davno trebali otići u penziju..."
Prije 16 min0
Iz Japana dolazi kit koji će Suzukijevu minijaturu pretvoriti u europsku legendu.
Auto
31. Maj 2020
1
Renault 4 je definitivno zaslužio ući u top 100 najznačajnijih automobila u povijesti, a s time će se složiti svako ko je sjeo za volan ovog "Malog diva". Vole ga i u Japanu, gdje tamošnji tuner nudi mogućnost modifikacije automobila u stilu "četvorke" već petnaestak godina.
Nudi ga DAMD Styling Effect, ista ona kompanija poznata po preradi novog Suzukija Jimnyja u stilu G klase. I ovdje je Suzuki baza, ali model Alto Lapin. Kei automobil košta 8000 eura, a onda još morate računati i na trošak modifikacija prednjeg i stražnjeg kraja koji stoji 2950 eura.
Podsjetimo, Renaultov odgovor na Citroena 2CV se proizvodio od 1961. do 1994. godine, a prodano je više od osam miliona primjeraka. Četvorka je zahvaljujući svojoj praktičnosti i niskim troškovima vlasništva bio popularan i kod nas. Jedan je od modela koji su se proizvodili u bivšoj Jugoslaviji.
Vijesti
ŠEMSUDIN MEHMEDOVIĆ, OTVORENO: "Njih niko i ne spominje, oni su davno trebali otići u penziju..."
Prije 16 min0
Ekonomija
USKORO VELIKE PROMJENE: Susjedi mijenjaju zakon o PDV-a, od nove godine značajnije uštede...
Prije 23 min0
Politika
ELMEDIN KONAKOVIĆ UZBURKAO JAVNOST: Pogledajte šta je ministar vanjskih poslova BiH kazao o Bakiru Izetbegoviću i "sklanjanju" Milorada Dodika...
Prije 42 min1
Regija
ALBIN KURTI, NA TEČNOM SRPSKOM JEZIKU: „Zvanični Beograd – zvanično laže, želim vam...“
Prije 1h0
Auto
IZNENAĐENJE IZ WOLFSBURGA: Volkswagen vraća legendarni model, ali uz velike promjene...
18. Sep. 20250
Auto
IZNENAĐENJE IZ WOLFSBURGA: Poznata sudbina legendarnog Volkswagen Golfa, najavljeno je...
16. Sep. 20250
Auto
KINEZI DOLAZE: Ovaj automobil proizvodit će se u Europskoj uniji, iza svega stoji čuvena kompanija...
17. Sep. 20250
trenutak ...
Komentari - Ukupno 1
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.