OGLAS O KOJEM BRUJI INTERNET: Prodaje se legendarna „pila“ s više od 500 konja, do „stotke“ ubrzava za dvije i po sekunde, a tek cijena…

Nekada davno ime Lancia izazivalo je strahopoštovanje, od Stratosa, 037, Lancije Delte S4, Lancije Delte Grupe A…

  • Auto

  • 25. Jul. 2020  25. Jul. 2020

  • 0

No, ta su vremena prošla, a podsjetnik na njih je oglas aukcijske kuće "RM Sotheby’s", koja prodaje Lanciju Deltu S4, „monstrum“ Grupe B, koji je 1985. godine vozio sjajni Finac Markku Allen, a potom je sudjelovao i u Evropskom prvenstvu u reliju.

Sredinom osamdesetih, brzincima su zagospodarili bolidi s više od 500 KS, a imena poput spomenute Lancije, Audija Quattro ili Peugeota 205 T16, i danas su na cijeni.

Lancia Delta S4 zamijenila je 037, čiji se pogon na stražnje točkove nije mogao nositi s konkurentima. U nju je ugrađen 1,8-litreni turbomotor, a konstruktori su u procesu dizajniranja primijetili jedan veliki nedostatak – turborupu.

Zbog toga su motor opremili i kompresorom, koji je na nižim okretajima dodatno ubrizgavao snažnu injekciju.

Automobil je bio izrađen od kevlara i karbonskih vlakana pa je težio samo 890 kilograma, uz više od 500 KS i odličnu aerodinamiku. Ubrzanje do 100 kilometara na sat Delte S4 na makadamu trajalo je tek dvije i po sekunde. Za Grupu B stvari su brzo krenule u krivom smjeru, brzine su, jednostavno, bila prevelike, sigurnosni standardi su bili minimalni, a to se odnosilo i na publiku, koja je često stajala na cestama i putevima na kojima su jurili relijaši. Uslijedile su teške nesreće pa je 1986. u Fordu RS2000 portugalski prvak Joaquim Santos na domaćem reliju izletio u publiku i usmrtio troje gledalaca, a na Reliju Korzika poginuli su finski vozač Henri Toivonen i suvozač Sergio Cresto u Lanciji Delti S4. Sletjeli su s litice i bolid se zapalio.

Lancia Delta S4 dio je sportske povijesti, ali teško da će se prodati za traženi iznos od milion eura…

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...