Ekonomija
KAKO JE RIMAC POSTAO MILIJARDER: Propao mu planirani posao u Bosni i Hercegovini
03. Maj 20250
"Prošle godine bili smo profitabilni, a isto želimo i ove godine", rekao je, dodavši da je svoju kompaniju izgradio s fokusom na profitabilnost, a ne na rast.
Ekonomija
03. Dec. 2020 04. Dec. 2020
0
Mate Rimac osnivač Rimac automobila, nije želio komentirati nagađanja da će kupiti Bugatti, ali je dodao tek zagonetno "možda uskoro".
"Prošle godine bili smo profitabilni, a isto želimo i ove godine", rekao je, dodavši da je svoju kompaniju izgradio s fokusom na profitabilnost, a ne na rast.
"To znači da smo kao startup izabrali teži put", kazao je Rimac, dodavši mu se ponekad čini da propušta veliku priliku zato što ne poseže za SPAC-ovima.
Učestali angažman specijalizovanih firmi za prikupljanje kapitala za projekte električnih vozila mogao bi naštetiti dugoročnim izgledima sektora, rekao je osnivač Rimac automobila.
Menadžeri takvih specijaliziranih tvrtki (SPAC) ne snose istu odgovornost za potencijalne izglede za rast kompanije kao menadžeri koji skupljaju novac inicijalnom javnom ponudom (IPO) na tržištima dionica, što podstiče bojazni od stvaranja balona, objašnjava Mate Rimac.
Rimac je 2011. godine imao teškoća s pribavljanjem kapitala - bila je to godina u kojoj je proizvođač električnih automobila Fisker objavio stečaj a Tesla je bio tek u fazi razvoja, podseća Indeks.
Čelnik hrvatske firme bio je tada prisiljen da pribavlja novac odrađivanjem poslova razvoja za druge proizvođače automobila. Danas su njegovi dioničari Porsche, Kia i Hyundai, a kompanija proizvodi električne pogonske sklopove za super automobile Aston Martina i Koenigsegga.
“Počeli smo s hiperautomobilima, a danas radimo s vozilima koja su više mainstream", kaže. "Želimo biti lideri u sektoru komponenti za električna vozila visokih performansi".
Ekonomija
KAKO JE RIMAC POSTAO MILIJARDER: Propao mu planirani posao u Bosni i Hercegovini
03. Maj 20250
Estrada
PREKID MU NIJE TEŠKO PAO: Livnjak Mate Rimac otkrio šta radi nakon još jednog ljubavnog brodoloma...
20. Nov. 20240
Ekonomija
RIMAC "DRHTI" OD UZBUĐENJA KAD JE PORED NJEGA: "Ponekad nismo mogli zatvoriti sef od silnog novca"
15. Sep. 20240
Društvo
TRENUTKE PROVODI SA PRIJATELJIMA: Mate Rimac nakon razvoda odlučio odmoriti u rodnom Livnu
04. Avg. 20240
Ekonomija
POTPUNI PREOKRET NA ČELU NAMJENSKE INDUSTRIJE BiH: “Pretis” vrijedi dvostruko više od “Igmana”, ali ni to nije sve...
Prije 17 min0
Društvo
ISTEKAO ROK: Koliko će nas koštati afera „Viaduct“ i ko je u džepove stavio milione maraka...
Prije 27 min0
Mini market
LOŠE VIJESTI ZA DODIKA: EUFOR postrojio Kostreševića i Karana kod Laktaša uoči izricanja drugostepene presude...
Prije 46 min0
Politika
PREDRAG KOJOVIĆ NAJAVLJUJE KRAJ KOALICIJE S DRAGANOM ČOVIĆEM: "Zašto bismo omogućavali HDZ-u da politički živi ako nas..."
Prije 57 min0
Ekonomija
FIRMA IZ LAKTAŠA NIJE PROŠLA: Autoceste Federacije BiH dodijelile milionski posao izgradnje dijela brze ceste kompanijama...
Prije 23h0
Ekonomija
NEŠTO NIJE U REDU: Šta se dešava s luksuznim hotelom na Jadranu kojeg je kupio bogati biznismen iz BiH?
16. Jun. 20250
Ekonomija
POTEZ ZA SVAKU POHVALU: Bh. gigant vojne industrije kupuje halu i ide u gradnju nove fabrike, poznata i lokacija...
16. Jun. 20250
Ekonomija
SARAJEVO I PODGORICA SE POVEZUJU: Uskoro tender za izgradnju mosta na Graničnom prijelazu Hum - Šćepan polje
15. Jun. 20250
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.