BITKA ZA NJEMAČKU: Na stazi su bili karavanski modeli Ford Focusa, Hyundaija i30, Seat Leona i Škode Octavije, mnogi će se iznenaditi ko je pobijedio…

Iznenađujući rasplet usporednog testa kompaktnih karavana s turbobenzinskim motorima uglednog njemačkog magazina i portala "Autozeitung".

  • Auto

  • 03. Feb. 2021  03. Feb. 2021

  • 0

Uspoređeni su modeli koji se bitno razlikuju, mada su svi karavani C-segmenta, s turbobenzinskim motorima s direktnim ubrizgavanjem, sa prednjim pogonom i 6-stepenim mjenjačem. Ford Focus ima trocilindraša 1.0, a ostala tri četverocilindraša 1.5. Ali, Focus je zato pravi hibrid, jer mu pomaže 11 kW elektromotor, koji se nadograđuje na najsnažniju verziju 1.0 EcoBoost, sa 140 KS, za ukupnih 155 konjskih snaga.

Najsnažniji motor ima Hyundai i30, koji koristi 48V blago hibridni sklop – 159 KS. Seat Leon i Škoda Octavia imaju novi adut koncerna iz Volkswagena 1.5 TSI, također s blago hibridnom potporom, i sistemom isključivanja dva cilindra pri vožnji manjim opterećenjem. Hyundai ima i tehnološku novost – električno upravljanu spojku.

Najveći okretni moment nudi korejski adut 253 Nm, modeli iz koncerna Volkswagen, po 250 Nm, a Focus – 235 Nm. Zanimljivo, na vagu najviše donose Škoda Octavia i Hyundai i30, po 1.422 kilograma, Seat Leon 1.390, a Ford Focus 1.385 kg.

Do stotke najbolje ubrzava Hyundai (8,6 s), Seat i Ford neznatno više (8,7 s), a Škoda za 9,6 sekundi. No, zato je češki model uvjerljivo najbrži (224 km/h), drugi je Seat (221 km/h), treći Hyundai (210 km/h), a četvrti Ford (209 km/h).

Na testu je najmanje trošila Škoda (6,5 l), nešto više Seat i Ford (6,9 l), a najviše Hyundai (7,6 l). Najbolje koči Ford Focus (hladno/vruće, pri 100 km/h – 32,4/32,6 m), drugi je Hyundai i30 (34,3/33,9 m), treći Seat Leon (34,4/34,3 m), a Škoda Octavia je najlošija (35,2/34,6 m).

Pobjednik je Ford Focus Turnier 1.0 EcoBoost Hybrid (3179 bodova), koji je najbolji u kategorijama Motor/Mjenjač i Dinamika vožnje.

Drugi je Seat Leon Sportstourer 1.5 TSI ACT (3157), koji je najbolji u kategoriji Troškovi/Ekologija

Treće i četvrto mjesto dijele Hyundai i30 Kombi 1.5 T-GDI 48V-Hybrid i Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT (3134), koja nudi najbolju karoseriju.

Ovako je ocijenio Elmar Siepen, novinar "Autozeitunga":

- Usporedni test jasno pokazuje da se razum i zadovoljstvo ne moraju međusobno isključivati. Iznad svega, pobjednik testa Ford Focus Turnier1.0 EcoBoost Hybrid dokazuje mnogim praktičnim talentima, poput ogromnog korisnog tereta i izvanredne dinamike vožnje za svoju klasu, koliko porodični kombiji danas mogu ponuditi zabavu i sigurnost u vožnji.

Seat Leon Sportstourer 1.5 TSI ACT slijedi ga na drugom mjestu: Teško da je manje zabavan, ali je posebno jeftin. Nova Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT donosi ogromnu količinu prostora, opsežnu sigurnosnu opremu, najbolju udobnost i najekonomičniji motor na drugo mjesto u ocjeni imovine. Uz relativno dugačak put kočenja i umjerenu ravnotežu troškova, na kraju je bilo dovoljno samo za treće mjesto.

Facelift je bez sumnje dobro učinio Hyundai i30 Combi 1,5 T-GDI 48V Hybrid, kao što pokazuju poboljšane vozne osobine. Najfleksibilniji motor na testu, najduža garancija i niske cijene osiguravaju da konačni bodovi budu isti Škodinim.

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...