NOVA AKVIZICIJA VODEĆEG TRGOVCA U BiH: "Bingo" preuzima najveću bh. marketinšku agenciju

Agencija će nastaviti pružati usluge svim klijentima iz već izgrađenog širokog portfelja na lokalnom i međunarodnom nivou, koristeći isprobanu formulu koja kreativnost stavlja u službu postizanja izuzetnih poslovnih rezultata. 

  • Ekonomija

  • 02. Apr. 2021  02. Apr. 2021

  • 3

"Bingo grupacija" sklopila je dogovor o akviziciji s vodećom bh. marketinškom agencijom "Via Media" d.o.o., čime sarajevska agencija postaje njen sastavni dio.

Kroz ovu akviziciju, grupacija pokazuje opredijeljenost za strateško investiranje u domaće potencijale i širenje poslovnog portfelja.

“Ova akvizicija za nas je posebna, jer je prva ove vrste u našoj grupaciji i jedna od najvećih u regionalnoj komunikacijskoj i kreativnoj industriji. 'Via Media', poznata po kreativnosti i stručnosti, grupaciji donosi nove mogućnosti i snažnu podršku u razvoju marketinga s ciljem još jačeg pozicioniranja na tržištu, uz ubrzani razvoj svih brendova u vlasništvu kompanije”, izjavila je Ljiljana Kunosić, CEO kompanije "Bingo" Tuzla. 

Agencija će nastaviti pružati usluge svim klijentima iz već izgrađenog širokog portfelja na lokalnom i međunarodnom nivou, koristeći isprobanu formulu koja kreativnost stavlja u službu postizanja izuzetnih poslovnih rezultata. 

“Ispred nas je uzbudljivo, novo poglavlje u razvoju 'Via Medije', domaće agencije, s internacionalnim renomeom. Imamo veliki potencijal za kreiranje pozitivnih promjena i inovacija na tržištu. Oduševljeni smo mogućnostima onoga što možemo postići zajedno”, rekla je Vesna Beganović, partner i član uprave za strateški razvoj i inovacije "Via Medije".

Partneri i osnivači agencije Vesna Beganović i Berin Tuzlić ostaju suvlasnici, dok poziciju CEO-a agencije preuzima Haris Mujanović, piše Biznis.info.

“Biti dio jedne od najvećih domaćih poslovnih grupacija predstavlja veliku priliku, ali i izazov, u koji ulazimo kao iskusan tim vrhunskih komunikacijskih i kreativnih profesionalaca. Pred nama je jedan uzbudljiv period, u kojem želimo da 'Bingo', kao vodeći bh. maloprodajni lanac, te grupaciju u cijelosti, pretvorimo u poligon za stvaranje novih, jakih domaćih brendova s regionalnim prisustvom. Naš zajednički model djelovanja će transformisati industriju i otvoriti nove perspektive.”

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 3

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...