Vijesti
AŽURIRANA LISTA: SAD ukinule sankcije kompaniji Integral inžinjering i Slobodanu Stankoviću
12. Apr. 20242
Podsjećaju da je do završetka radova na mostu ostalo nešto više od devet mjeseci i da je rok 30. maj 2022. godine.
Ekonomija
17. Jul. 2021
2
Uskoro počinje izgradnja brze ceste od novog mosta na Savi do Okučana, koja je i uslov da most u Gradišci između Hrvatske i BiH po završetku radova bude stavljen u funkciju, potvrđeno je BL portalu iz Hrvatskih cesta.
Posao vrijedan skoro 70 miliona KM, tačnije 286 miliona kuna bez PDV-a, nakon sprovedenog tendera, dobio je Integral inženjering iz Laktaša, inače firma koja je bliska predsjedniku SNSD-a Miloradu Dodiku.
Iz Hrvatskih cesta napominju da su za gradnju brze ceste obezbijeđena finansijska sredstva i da je u toku postupak javne nabavke za usluge nadzora nad izvođenjem radova.
"Izvođač radova željno iščekuje uvođenje u posao i već radi na uređenju prostorija za potrebe tehničkog osoblja izvođača, nadzora i investitora. Takođe je u toku priprema smještajnih kapaciteta za potrebe radnika koji će raditi na realizaciji projekta, tako da vjerujemo da će se po sklapanju ugovora za pružanje usluga nadzora u vrlo kratkom vremenu započeti i s izvođenjem radova", kažu u HC.
Radi se o gradnji druge faze pristupne saobraćajnice u dužini od 4,1 kilometra, a rok za završetak radova je 24 mjeseca. Te dvije godine roka, mogle bi da znače da će most čiji završetak je najavljen za proljeće iduće godine, bar još godinu dana praktično biti neupotrebljiv.
"Projektnom dokumentacijom predviđeno je spajanje II faze na postojeću državnu cestu južno od mjesta Novi Varoš, dok je III fazom predviđen spoj brze ceste na postojeće naplatne kućice, izlaz Okučani. U sklopu projekta izgradnje II faze predviđena je i izgradnja platoa za potrebe graničnog prelaza, odnosno policije i carine", navode iz Hrvatskih cesta.
Podsjećaju da je do završetka radova na mostu ostalo nešto više od devet mjeseci i da je rok 30. maj 2022. godine.
Očekuje se da će novi most, kada bude stavljen u funkciju, značajno rasteretiti granični prelaz u Gradišci, otvoriti koridor ka Mađarskoj i autoputeve u BiH povezati sa evropskim saobraćajnicama.
Predviđeno je da most bude dug 426, a širok 22,6 metara. Bit će izgrađen od čelične konstrukcije, sa četiti trake, po dvije u svakom smjeru.
Radove na mostu izvodi međunarodni konzorcijum, kojeg čine Integral inženjering, Đuro Đaković montaža i Zagreb montaža.
Bosna i Hercegovina i Hrvatska most plaćaju po pola, a svaka strana finansira svoj prilaz.
Vijesti
AŽURIRANA LISTA: SAD ukinule sankcije kompaniji Integral inžinjering i Slobodanu Stankoviću
12. Apr. 20242
Ekonomija
NOĆNA MORA ZA KOMPANIJU IZ LAKTAŠA: Pojedine banke ugasile račune Integral Inženjeringu
06. Apr. 20240
Ekonomija
VODA DOŠLA DO GRLA: Jedna od najvećih kompanija u RS-u pred kolapsom, negiraju sve optužbe...
03. Apr. 20240
Vijesti
OBRATILI SE "VELIKOM ŠEFU": “Integral inženjering” podnio zahtjev za skidanje sa crne liste
02. Apr. 20244
Zabava
ČEKAJU IH DOBRE VIJESTI: Za ova tri znaka horoskopa maj će biti najbolje razdoblje u životu
Prije 16 min0
Regija
PLENKOVIĆ SE JAVIO IZ BRUXELLESA: "Pregovaramo samo s Domovinskim pokretom, uskoro ćemo sve dogovoriti"
Prije 18 min0
Jeste li znali
ISPROBAJTE OVAJ TRIK: Veš izlazi iz mašine puno manje pogužvan, a neće vam trebati ni omekšivač
Prije 21 min0
Društvo
ODRŽAN PRVI SASTANAK VODIČA ZA HADŽ: Pripreme za njihov put počinju danas
Prije 29 min0
Ekonomija
NEVJEROVATAN OBRAT: Ugasili proizvodnju u BiH i otpustili radnike – a imaju rekordnu zaradu
26. Apr. 20240
Ekonomija
POSLUJU I U BOSNI I HERCEGOVINI: Regionalni div preuzeo tvornicu mineralne vode u susjedstvu i postao jedini vlasnik, transakcija vrijedna...
28. Apr. 20242
Ekonomija
DODIKU NE SMETAJU ARAPSKE PARE: Republika Srpska traži 161 milion KM od...
27. Apr. 20240
Ekonomija
KOLINDIN BIZNIS CVJETA: U poduzetničke vode krenula je krajem 2022. godine
27. Apr. 20240
trenutak ...
Komentari - Ukupno 2
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.