"AUTOCESTE FBiH" PONOVO SE OGLASILE O TUNELU HRANJEN: "Ono što slijedi je..."

"...priprema za raspisivanje novog tendera za izbor izvođača radova u dogovoru s Vladom FBiH i u skladu s važećom regulativom, što bi omogućilo nastavak radova sa manjim rizikom u odnosu na ranije stanje."

  • Vijesti

  • 04. Avg. 2021  04. Avg. 2021

  • 2

Povodom obustavljanja gradnje tunela Hranjen kod Goražda, danas su se ponovo oglasili iz JP "Autoceste FBiH" kazavši da će struka dati rješenja koja će imati na umu interese zajednice.

"Rješenja neće uzimati u obzir politikantstva koja nisu usmjerena ka cilju, a to je završetak projekta. To je interes šire zajednice, koji prevazilazi uskostranačke borbe. Kada je riječ o trenutnom stanju, JP 'Autoceste FBiH' utvrdilo je nepobitne činjenice. Evidentno je kašnjenje i nedostatak sredstava, jer za preostalih sedam i po mjeseci, koliko je ostalo ugovornog roka, nije moguće realizirati preostalih cca. 70 posto fizičkog obima niti je to moguće finansirati preostalim novčanim iznosom od 2.131.193,80 KM", saopćeno je.

Ono što slijedi je priprema za raspisivanje novog tendera za izbor izvođača radova u dogovoru s Vladom FBiH i u skladu s važećom regulativom, što bi omogućilo nastavak radova sa manjim rizikom u odnosu na ranije stanje.

"Novo rukovodstvo JP 'Autoceste FBiH' je zbog profesionalne i moralne obaveze uradilo cjelovitu analizu radi utvrđivanja činjenica i sve dalje korake za rješenje ovog problema, uključujući i utvrđivanje stepena eventualne odgovornosti svih sudionika projekta te mogućnosti nastavka realizacije projekta", dodali su.

Podsjetimo, kompanija "Euroasfalt" smanjila je intenzitet radova, a uskoro bi mogla i potpuno obustaviti radove na tunelu Hranjen. Kao što je Klix.ba jučer objavio, razlog za stopiranje jednog od najznačajnijih infrastrukturnih objekata, koji bi trebao znatno skratiti put između Sarajeva i Goražda, je nedostatak novca.

Prema našim informacijama, za oko 80 miliona KM (bez PDV-a), koliko je Vlada Federacije BiH prvobitno izdvojila, planirano je da tunelska cijev od pet kilometara bude probijena. Međutim, novca je nestalo u trenutku dok su probijena samo dva i po kilometara. Ukupno je do sada obavljeno tek oko trećine ukupnog posla.

Radovi na tunelu su započeti u jesen 2019. godine, a finansirani iz akumulirane dobiti "BH Telecoma" u vrijednosti većoj od 65 miliona maraka, a cjelokupan projekt iznosi više od 81 milion maraka.

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 2

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...