"SB" NA PRESSU: Čak 744 kompanije u utrci za 100 najvećih po uvozu, izvozu i dobiti, pogledajte detalje... (FOTO)

U početku konferencije, Alena Ahmetspahić, direktorica projekta "100 najvećih", pojasnila je da "100 najvećih" predstavlja 100 kompanija po različitim kategorijama po uvozu, izvozu ili dobiti.

  • Ekonomija

  • 12. Avg. 2021  12. Avg. 2021

  • 0

"Poslovne novine" organizovale su press sa partnerima u vezi sa 34. projektom "100 najvećih" u BiH, koji se organizira u saradnji s Vanjskotrgovinskom komorom, LRC bonitetnom agencijom, ali i "Euroexpresom". U ovoj utrci rangirane su 744 kompanije.

U početku konferencije Alena Ahmetspahić, direktorica projekta "100 najvećih", pojasnila je da "100 najvećih" predstavlja 100 kompanija po različitim kategorijama po uvozu, izvozu ili dobiti.

- Projekt je i regionalni, jer smo izašli i u Srbiju i Crnu Goru. Ono što projekt čini projektom nije samo svečanost nego kampanja koja traje pet-šest godina, tokom koje promoviramo prakse, što je važno. Znamo da je iza nas teška godina, posebno za privrednike, pa će rangiranja pokazati ko se najbolje izborio sa pandemijom, zaposlio, našao nova tržišta i preorijentisao proizvodnju kako bi se izborio s lošim brojkama. Kada govorimo o "100 najvećih", to je 100 kompanija po različitim kategorijama po uvozu, izvozu i dobiti. Zašto su te forme bitne? Sve firme koje su rangirane, izvoze 5,5 milijardi iz BiH, što je pola izvoza. Ostvarile su 1,9 milijardi KM dobiti i zapošljavale su 126.000 radnika. Rangiranja treba gledati u svjetlosti onoga da doprinosimo razvoju ekonomije zemlje - kaže Alena Ahmetspahić, direktorica projekta "100 najvećih".

Emil Kučković, član uprave LRC grupacije, objašnjava kako nije bila namjera da projekt "100 najvećih" ostane lokalno vezan nego da proširi tržišta.

- Zvanično smo otkupili podatke od nadležnih agencija. Za potrebe bh. tržišta analizirali smo na srbijanskom tržištu, otvorili smo tržište Albanije pa smo jedina zvanično registrovana bonitetna agencija tamo. Nije nam bila namjera da ostanemo lokalno vezani nego proširiti tržišta. Kroz projekat "100 najvećih" imamo presjek stanja i u regionu. Namjera nam je da povezujemo privrednike u regionu - kazao je Kučković, piše "Hayat".

Nihad Bajramović, ispred Vanjskotrgovinske komore kao suorganizatora projekta, smatra da kompanijama treba dati mogućnost kako bi se promovisale i izvan granica Bosne i Hercegovine, a kao primjer navodi sajmove.

- Projekt raste iz godine u godinu. Bitan je za naše kompanije, dobivamo vezu s drugima kroz B2B susrete. Kompanijama treba dati mogućnost da se više promovišu i vani kroz sajmove. Cifra od 5,5 milijardi puno govori. Brojka može rasti ako se da potpora kompanijama - kazao je Bajramović.

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...