LIDL I MERE ZAOŠTRAVAJU KONKURENCIJU: Na velika vrata dolaze u Bosnu i Hercegovinu i…

Trenutnim maloprodajnim tržištem u zemlji već godinama dominiraju lokalni igrač Bingo i regionalna moćna Fortenova grupa (bivši Agrokor) sa svojim supermarketima i hipermarketima Konzum i Mercator.

  • Ekonomija

  • 18. Avg. 2021  

  • 1

Trgovci na malo Lidl i Mere najavili su da žele ući na maloprodajno tržište prehrambenih proizvoda u Bosni i Hercegovini.

Oba trgovačka lanca nadaju se uspjehu ciljajući na segment diskontne prodaje koji je do sada bio pomalo podcijenjen od strane postojećih igrača, piše European Supermarket Magazine.

Trenutnim maloprodajnim tržištem u zemlji već godinama dominiraju lokalni igrač Bingo i regionalna moćna Fortenova grupa (bivši Agrokor) sa svojim supermarketima i hipermarketima Konzum i Mercator.

Ostali igrači sa značajnim udjelom uključuju manje domaće kompanije poput Amka Komerca, Tropica i Besta.

Nakon nekoliko neuspješnih pokušaja u prošlosti, Lidl sada razmatra potencijalne lokacije širom Bosne i Hercegovine, prije početka svojih aktivnosti u ovoj zemlji najranije krajem 2022. godine.

Obnovljenom interesu Lidla za Bosnu i Hercegovinu doprinosi nedostatak konkurencije u segmentu sniženja, niska kupovna moć potrošača i uspješni rezultati postignuti u susjednoj Srbiji, gdje je otvorio 51 supermarket od početka rada u oktobru 2018, piše ESM a prenosi BiznisInfo.

Prema izvještajima lokalnih medija, Lidl traži lokacije u gradovima sa najmanje 30.000 stanovnika, pri čemu se spominje glavni grad Sarajevo, kao i Banja Luka, Živinice i Brčko.

Također se navodi da je Lidl počeo zapošljavati u Bosni i Hercegovini, a neki od radnika već prolaze obuku u maloprodajnim objektima u Srbiji i Hrvatskoj.

Na tržištu Lidlu u diskontnom segmentu pridružit će se ruski Torgservis, koji planira otvoriti nekoliko desetina prodajnih mjesta u Bosni i Hercegovini pod svojim brzorastućim brendom Mere.

Prema medijskim izvještajima prve trgovine bit će otvorene u Sarajevu, Tuzli, Zenici, Mostaru, Banja Luci, kao i u drugim gradovima širom Bosne i Hercegovine.

Poput Lidla, dolazak Mere u Bosnu i Hercegovinu slijedi uspješan početak poslovanja u Srbiju, gdje je Torgservis stigao prošlog decembra i od tada je otvorio sedam trgovina pod brendom Mere i Svetofor.

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 1

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...