GLOVO NA UDARU KORISNIKA U SUSJEDSTVU: Evo na što se kupci najviše žale…

Glovo je tokom ove godine preuzeo dio poslovanja njemačke grupe Delivery Hero u sedam zemalja srednje i istočne Europe tj. u Hrvatskoj, BiH, Srbiji, Crnoj Gori, Sloveniji, Bugarskoj i Rumuniji.

  • Ekonomija

  • 03. Nov. 2021  

  • 2

Glovo, španjolska kompanija za dostavu putem aplikacije, koja posluje u Srbiji dvije i pol godine nedavno je preuzela domaću platformu Donesi, a promjena vlasništva donijela je i nove načine poslovanja koji se mnogima ne sviđaju.

Naime, brojni korisnici tog servisa za dostavu žale se da je usluga spora i skupa, a tvrde i da je ponuda restorana slabija nego ranije.

Poslovanje kompanija za online naručivanje i dostavu hrane doživjelo je veliki procvat tokom pandemije koronavirusa, ali tržište očito raste brže nego što ga firme za dostavu mogu pokriti, pa je i sve više primjedbi na vrijeme dostave, koje nekad traje i po dva sata, piše Euronews Srbija.

Mnogi korisnici se žale i da ne mogu naručivati iz restorana iz kojih su im ranije stizale narudžbe, kao i da se događa da je hrana u startu skuplja nego u ugostiteljskom objektu, a da se dodatno plaća i dostava.

Korisnici su, međutim, najviše reagirali zbog naknade za dostavu po kiši i snijegu, koja stoji 75 dinara (oko 0,6 eura).

“Stalno pokušavamo unaprijediti našu platformu i prebroditi probleme s kojima se povremeno susrećemo. Kao i mnoge druge uslužne djelatnosti i industrija dostave suočava se s nedostatkom radne snage, što povremeno dovodi do nemogućnosti održavanja usluge na najvišoj mogućoj razini, na koju su naši korisnici naviknuti”, kažu iz Glova.

Postavlja se i pitanje ide li novac koji se uplaćuje zbog kiše i snijega dostavljačima koji obavljaju isporuke i koji zapravo jedini i osjete posljedice lošeg vremena. Iz španjolske kompaniji za Euronews Srbija kažu da dostavljači primaju bonus u obliku postotka na uobičajenu uplatu, dok Glovo dobiva fiksni iznos.

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 2

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...