Ekonomija
KRALJ PIJACE PRIZNAO KAKO VARAJU KUPCE: "Znaš kako znamo ko ima para?" (VIDEO)
Prije 5 min0
Mnogi od nas mogu imati loša iskustva u saobraćaju s vozačima nekih marki automobila.
Auto
26. Nov. 2021 26. Nov. 2021
1
Osiguravajuća kuća Storebrand provela je putem Norstata istraživanje o vozačkim navikama Norvežana te je, između ostalog, otkrila ko su najoprezniji i najagresivniji vozači u saobraćaju. Istraživanje je zanimljivo jer u Norveškoj ima i puno električnih automobila.
Mnogi od nas mogu imati loša iskustva u saobraćaju s vozačima nekih marki automobila.
Ali koji automobili imaju najagresivnije vlasnike, a koji su najoprezniji?
BMW je očito na vrhu popisa i ispitanici misle da su vozači tih automobila najagresivniji. To je mišljenje čak 53 posto ispitanih.
Na toj ljestvici dominiraju marke koje su poznate po skupim automobilima. Nakon BMW-a tu su Audi (37 posto), Tesla (30 posto), Porsche (18 posto) i Mercedes (15 posto).
Vozači sljedećih marki su najoprezniji u saobraćaju: Toyota (23 posto), Volvo (17 posto), Škoda (12 posto), Volkswagen (10 posto), Opel (8 posto).
Ekonomija
KRALJ PIJACE PRIZNAO KAKO VARAJU KUPCE: "Znaš kako znamo ko ima para?" (VIDEO)
Prije 5 min0
Ekonomija
OVO SU NAJRAZVIJENIJI KANTONI U FEDERACIJI BiH: Pogledajte koja dva su na dnu...
Prije 15 min0
Politika
OVO SU IMENA: Delegati izabrali 65 članova Glavnog odbora SDP-a
Prije 20 min0
Svijet
IZRAEL NASTAVLJA SA ZRAČNIM UDARIMA: Nakon što je Hamas izrazio spremnost za pregovore...
Prije 28 min0
trenutak ...
Komentari - Ukupno 1
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.