Politika
PROFESORICA SVETLANA CENIĆ UPOZORAVA: "Samo pogledajte zadnjih nekoliko nedjelja šta se događa..."
01. Okt. 20240
Uprkos gubicima, u Željeznicama Republike Srpske hvale se likvidnošću, dok Sindikat traži da se procesuiraju odgovorni za nagomilane gubitke.
Društvo
20. Jun. 2022 20. Jun. 2022
1
Negativno poslovanje Željeznica Republike Srpske nastavljeno je i u prvom kvartalu ove godine s gubitkom od 4 miliona i 100 hiljada maraka. Osim kredita Svjetske banke, u iznosu od 51 milion eura, Željeznice dobijaju i pomoć iz budžeta - 25 miliona maraka godišnje. Uprkos gubicima, u Željeznicama Republike Srpske hvale se likvidnošću, dok Sindikat traži da se procesuiraju odgovorni za nagomilane gubitke.
Sindikat Željeznica Republike Srpske traži od Vlade Republike Srpske, kao većinskog vlasnika, da se procesuira i utvrdi imenom i prezimenom ko je odgovoran za višemilionske gubitke. Predsjednik Sindikata ne vidi spas u restrukturisanju.
"Po nama to ne može da bude spas. Mislim, to je neko naše mišljenje opšte, da je to izlazak iz neke situacije koja se gomilala godinama, gdje niko nije odgovarao za nastale dugove, kako su oni nastali“, kaže predsjednik Sindikata Željeznica RS-a Jelenko Dobraš.
U Željeznicama Republike Srpske ističu da su smanjili broj radnika na 1.993, ali da su neophodna infrastrukturna ulaganja, kako bi bili konkuretni na evropskoj željezničkoj mreži.
"Željeznice Republike Srpske, uprkos poteškoćama sa kojima se suočavaju, sačuvale su likvidnost i solventnost, redovno izmiruju sve obaveze. Projekat restrukturisanja za cilj ima operativnu efektivnost i finansijsku održivost, kako bi Željeznice u budućnosti bile spremne za tržišno poslovanje, kako u teretnom tako i u putničkom saobraćaju".
"Kao partijski depo za udomljavanje svakog i svačega bez rentabilnosti poslovanja, bez ičega. Ja ne mislim da je za ovakve Željeznice suma koja bi trebala da se uloži, zaista ogromna, te pare sad nemaju. Ne znam da bi iko ovakvim Željeznicama dao bilo kakav kredit", mišljenja je ekonomska analitičarka Svetlana Cenić.
Vlada Republike Srpske izabrala je model željezničkog holdinga tri zavisna preduzeća koja će biti odgovorna za prevoz putnika, robe i upravljača infrastrukture. U resornom ministarstvu zadovoljni su procesom restrukturisanja, koji treba biti završen do kraja godine.
Više u prilogu BHRT-a.
Politika
PROFESORICA SVETLANA CENIĆ UPOZORAVA: "Samo pogledajte zadnjih nekoliko nedjelja šta se događa..."
01. Okt. 20240
Ekonomija
PROFESORICA SVETLANA CENIĆ IMA LOŠE VIJESTI ZA DODIKOVE "STRUČNJAKE": "Cijena koju će svi platiti biće previsoka..."
02. Jul. 20240
Ekonomija
PROFESORICA SVETLANA CENIĆ OTKRIVA NOVU PREVARU: „Vidite, onome ko stvara ekstra profit njemu je jeftinije da plati kaznu jer je mnogo manja od onoga..."
14. Dec. 20231
Mini market
VUKANOVIĆ BRUTALNO NAPAO PROFESORICU CENIĆ: „Arogantna i nadmena bivša ministarka finansija se zapitala da li uopšte ima opozicije u RS-u…“
19. Sep. 20232
Svijet
TRUMP IMA ŠOKANTAN PLAN KOJI JE RAZORAN POPUT TORNADA: Neće štedjeti nikog
Prije 4h0
Hronika
TRAGEDIJA U INDIJI: Najmanje 15 mrtvih u stampedu na željezničkoj stanici u New Delhiju
Prije 5h0
Zdravlje
AKO TEŠKO GUBITE KILOGRAME: Kortizol bi mogao biti glavni krivac
Prije 6h0
Regija
PO POVRATKU SA SKUPA: Autobus iz RS-a kamenom oštećen u blizini Sremske Mitrovice
Prije 6h0
Društvo
PSIHOLOG SRĐAN PUHALO: "Realno, Vučiću su ostale privržene samo njegove..."
Prije 20h1
Društvo
DOK SVI PRIČAJU O USAID-u: Vlasti u BiH podijelile 383 miliona KM za 12.200 udruženja, a čak 64 miliona su dobila...
14. Feb. 20250
Društvo
ODLUKA JE PALA: Usvojen budžet Brčko distrikta BiH, jednokratna pomoć za svako novorođeno dijete u iznosu od...
13. Feb. 20250
Društvo
DAN NAKON VELIKE POBJEDE U BANJOJ LUCI: Trener Mladen Žižović i fudbaleri Borca na dženazi majke Envera Kulašina
14. Feb. 20250
trenutak ...
Komentari - Ukupno 1
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.