HiTec
NADMAŠILI SVA OČEKIVANJA: Vodeći televizijski servis za striming dobio 9,3 miliona novih pretplatnika, ali ni to nije sve...
19. Apr. 20240
U četvrtak je Netflix saopćio da je odabrao Microsoft kao svog globalnog partnera za tehnologiju oglašavanja i prodaje za uvođenje "jeftinijeg plana pretplate s oglasima".
HiTec
14. Jul. 2022 14. Jul. 2022
0
Netflix se udružio s Microsoftom kako bi kupcima ponudio jeftiniji plan pretplate koji će prikazivati reklame. Streaming div kaže da će usluga biti "dodatak" njegovim postojećim planovima, koji ne uključuju reklame.
U aprilu su dionice Netflixa pale nakon što je kompanija izvijestila o prvom gubitku pretplatnika u više od desetljeća. Prošlog mjeseca, suizvršni direktor Ted Sarandos rekao je da kompanija pregovara s drugim poduzećima kako bi pronašla načine kako privući publiku osjetljivu na cijene.
Tvrtka još nije otkrila koliko planira korisnicima naplatiti novu uslugu.
U četvrtak je Netflix saopćio da je odabrao Microsoft kao svog globalnog partnera za tehnologiju oglašavanja i prodaje za uvođenje "jeftinijeg plana pretplate s oglasima".
"Microsoft ima dokazanu sposobnost da podrži sve naše potrebe za oglašavanjem dok zajedno radimo na izgradnji nove ponude podržane reklamama", izjavio je glavni operativni direktor Netflixa Greg Peters.
"Što je još važnije, Microsoft je ponudio fleksibilnost za inovacije tokom vremena i na tehnološkoj i na prodajnoj strani, kao i jaku zaštitu privatnosti za naše članove", dodao je.
Mikhail Parakhin, predsjednik za web iskustva u Microsoftu, rekao je da će korisnici uskoro imati "više opcija za pristup Netflixovom nagrađivanom sadržaju".
"Prodavci koji traže Microsoft za svoje potrebe reklamiranja imat će pristup Netflixovoj publici i premium povezanom TV inventaru. Sve reklame koje se budu prikazivale na Netflixu bit će ekskluzivno dostupni putem Microsoftove platforme", rekao je.
Netflix nikad nije želio reklame. Njegov cijeli poslovni model izgrađen je oko mjesečnih pretplata. Ipak, rukovoditelji Netflixa morali su prekršiti vlastita pravila.
Sve to dolazi nakon što su brojke pokazale da kompanija gubi pretplatnike.
A kriza troškova života značila je da su kućanstva, stežući remen, na svoju pretplatu na Netflix gledala kao na potencijalnu uštedu. Ulagači su bili prestrašeni.
Netflix također ima veliku konkurenciju kao što su Amazon Prime, HBO Max, Apple TV i Disney+. Postoji previše opcija, a premalo pretplatnika koji plaćaju.
Kako bi se prilagodio, Netflix stvara jeftiniju uslugu - s reklamama - za koju kaže da će biti uvedena kasnije ove godine. Spotify ima sličan model, gdje je muzika besplatna ako rado gledate reklame.
Nadaju se da će Netflix, prihvaćanjem reklama, privući novu publiku. Ali ovaj potez također pokazuje da su reklame, koje su vrhunske streaming tvrtke prije samo nekoliko godina smatrale prošlošću, itekako još uvijek žive i rade.
Netflix pokušava ponovno pregovarati o ugovorima koje ima s velikim tvrtkama za zabavu kako bi mogao prikazivati reklame kao dio svoje usluge, izvijestio je u utorak Wall Street Journal. Tvrtka je navodno održala razgovore s Warner Bros., Universal i Sony Pictures Television.
Warner Bros je odbio komentirati kada ih je u srijedu kontaktirao BBC. Universal i Sony nisu odmah odgovorili na zahtjev BBC-ja za komentar.
U aprilu su Netflixove dionice pale za više od trećine nakon što je otkriven oštar pad pretplatnika i upozoreno da će još milioni njih napustiti streaming uslugu. Prošlog mjeseca tvrtka je najavila otpuštanje 300 radnika dok se bori s padom broja kupaca.
Također prošlog mjeseca, g. Sarandos je rekao da je Netflix u pregovorima s nekoliko kompanija kako bi istražio partnerstva za reklamiranje.
"Ne dodajemo reklame na Netflix kakve poznajete danas. Dodajemo oglasnu razinu za ljude koji kažu 'Hej, želim nižu cijenu i gledat ću reklame'", rekao je g. Sarandos publici na konferenciji u Cannesu.
HiTec
NADMAŠILI SVA OČEKIVANJA: Vodeći televizijski servis za striming dobio 9,3 miliona novih pretplatnika, ali ni to nije sve...
19. Apr. 20240
Kultura
NOVA SERIJA NA NETFLIXU JE HIT: Pohvale stižu sa svih strana (VIDEO)
09. Apr. 20240
Kultura
VELIKI USPJEH BH. GLUMICE: Tatjana Šojić ostvarila ulogu u Netflixovom filmu "Sixty Minutes" (VIDEO)
22. Jan. 20240
Kultura
"TO JE IZMIŠLJOTINA...": Egipćani ljuti na Netflix zbog izgleda moćne vladarice...
20. Apr. 20230
Ekonomija
SMANJENA KUPOVNA MOĆ: Potrošnja vina na najnižoj razini u više od dva desetljeća
Prije 15 min0
Hronika
IZBIO POŽAR U TVORNICI ČIJI VLASNIK JE MATE RIMAC: Šteta je velika
Prije 16 min0
Estrada
BIVŠI BUBNJAR YU GRUPE ŽIVI U BIJEDI: "Ostao sam bez ičega, sad sam prepušten na milost"
Prije 19 min0
Sport
KONAČNO JE SVE REKAO: Ivanišević nikada iskrenije o razlozima razlaza sa Đokovićem (VIDEO)
Prije 19 min0
HiTec
UDAR NA POPULARNU MREŽU: Zašto TikToku prijeti zabrana u SAD-u, evo što trebate znati
25. Apr. 20240
HiTec
NE NASJEDAJTE: Novi trojan napada Androide i skida bankarske podatke
Prije 8h0
HiTec
AMERIKANCI POSTAVILI ULTIMATUM KINEZIMA: Prodajte svoj udio u platformi ili zabranjujemo TikTok!
24. Apr. 20240
HiTec
DIREKTOR TIKTOKA: "Pobijedit ćemo zabranu, ne idemo nigdje iz Amerike"
24. Apr. 20240
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.